Mam ist na trojke bez plynu cca 40KM/h a zalozit rucicku v takom uhle ako je otackomer?ihrdlick píše:Na 3.rychlostní stupeň ukazaje otáčkoměr a rychlost stejně...forbes píše:kvalita fotek je vyborna (KRIZKY)
uz to vidim ,okkurnik, ty máš diesel a palubovku z benzínu. Ale je to tak, jak jsem napsal...u této přístrojovky. kdyby jsi měl jen do 5000 ot/min tak se to kalibruje na 4.rychlostní stupeň.
Změna podsviceni-návod na topení str 29
- jofo27
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liptovský Peter
Re: Změna podsviceni
FF II 1.6 Ti-VCT 85Kw r.v 2004 Gia
ex FF I 1.8 TDDI 66Kw r.v 1999
ex FF I 1.8 TDDI 66Kw r.v 1999
- ihrdlick
- Test driver
- Příspěvky: 2046
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Změna podsviceni
Ne...pojedeš na trojku a uviíš, jaký je rozdíl mezi otáčkoměrem a tachometrem. pak zastavíš a poreguluješ ručičku tachometru.

1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA
- jofo27
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liptovský Peter
Re: Změna podsviceni
jj.dik.viskusam,uvidim,dam vediet 

FF II 1.6 Ti-VCT 85Kw r.v 2004 Gia
ex FF I 1.8 TDDI 66Kw r.v 1999
ex FF I 1.8 TDDI 66Kw r.v 1999
- Maxtonek
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 04.11.2008 10:09
- Bydliště: Praha
Re: Změna podsviceni
ahoj, vypadá to uplně super, ale asi je to dost časově náročný, ne?
Ford Focus mk3 1.5 EB
- jofo27
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liptovský Peter
Re: Změna podsviceni
Tak ani by som nepovedal.vymontovat cely budik 5min. dat dole rucicky 2min. dat dole ten polep a ocistit tu zelenu foliu 15min.(najvacsia babracka bola sposobena mojov vinou-tym ze som som moc zoskrabal tu zelenu foliu,tak som to potom musel zatierat centropenkou)nalepit spat,zalozit rucicky a vymenit ziarovky za led rozptylky(ja som daval okrem troch lediek este dalsie dve.normalne som zospodu navrtal durky a prilepil tam rozptylky silikonom a natiahol kabliky)a uz len nakalibrovat rucicky.
Inak som si kupil novu pristojovku tak to budem robit este raz,tak ak by bol zaujem mozem to poriadne nafotit a hodit sem.Ta stara bude potom na predaj,ak by niekto chcel(ked to bude aktualne tak to dam do temy bazar)
Inak som si kupil novu pristojovku tak to budem robit este raz,tak ak by bol zaujem mozem to poriadne nafotit a hodit sem.Ta stara bude potom na predaj,ak by niekto chcel(ked to bude aktualne tak to dam do temy bazar)
- Přílohy
-
- Toto su tie ledky.maju super svietivost a rozptyl.
- ledky.jpg (24.75 KiB) Zobrazeno 3845 x
FF II 1.6 Ti-VCT 85Kw r.v 2004 Gia
ex FF I 1.8 TDDI 66Kw r.v 1999
ex FF I 1.8 TDDI 66Kw r.v 1999
- Quickie
- Moderátor
- Příspěvky: 7238
- Registrován: 10.03.2008 21:18
- Bydliště: Revúca, Trnava
Re: Změna podsviceni
jofo27 píše:tak ak by bol zaujem mozem to poriadne nafotit a hodit sem.


- Stela
- Test driver
- Příspěvky: 2754
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Změna podsviceni
Ten foto navod by byl super taky o tom dlouho přemyšlím a nemam odvahu se do toho pustit
S-Max - 2.0 Duratorq TDCi 140 k, Titánium - 7 míst černá Panther
Na blbnutí a do práce: SMART FORTWO


Na blbnutí a do práce: SMART FORTWO

- jofo27
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liptovský Peter
Re: Změna podsviceni
Takze navod aj s foto ako som slubil.
treba vybrat budiky(navod tu niekde je),potom treba dat dole ten priehladny silt(to zvladne aj male dieta-4 zapadky),dalej treba odobrat rucicky(mne pomohla vidlicka).No a teraz je potrebne dat dole foliu foto c.1. odporucam to robit pomali,po kusockoch to odliepat,aby sa to nezlomilo,ide to celkom v poho len rukami.Je dost mozne ze po ztrhnuti folie ostanu na tom plaste kusky farby. foto c.2.POZOR.nepouzivat ziadne chemikalie(ide to zoskrabat prstom),samozrejme ja som pouzil priatelkin odlakovac a ten nejako zreagoval a vytvoril matny povrch(dako to musim vylestit).Na samotnej folii je zospodu zelena farba,ktoru treba odstranit,je to dost makacka lebo na tej zelenej farbe je taky lak a na nom lepidlo.ja som to robil odlakovacom a tycinkami do usi(cca 45min a minusom ich asi 40) foto c.3.je lepsie robit to ciselko po ciselku,palicku po palicke,lebo ked to ocistite cele (vid.predchadzajuce fotky)tak to jemne presvita.treba sa s tim vybavit.Ak to bude presvitat dobra zachrana je centropenka,ale aj ta jemne presvita. ja som si este cervenou centropenkou zafarbil policka na tachometri,ale mam pocit,ze je lepsie pouzit daku cervenu foliu.No a ked to setko mate mozte dat spat foliu a zalozit rucicky.a uz len ostava vymenit zlte ziarovky za ine.napr modre.alebo ledky ako to idem riesit ja.este cakam kym mi dorazia,potom nafotim ako je to riesene,lebo tam nedavam 3 ledky ale 5(vyvrtam duri a priletujem kabliky) Dufam ze dakomu toto pomoze.
treba vybrat budiky(navod tu niekde je),potom treba dat dole ten priehladny silt(to zvladne aj male dieta-4 zapadky),dalej treba odobrat rucicky(mne pomohla vidlicka).No a teraz je potrebne dat dole foliu foto c.1. odporucam to robit pomali,po kusockoch to odliepat,aby sa to nezlomilo,ide to celkom v poho len rukami.Je dost mozne ze po ztrhnuti folie ostanu na tom plaste kusky farby. foto c.2.POZOR.nepouzivat ziadne chemikalie(ide to zoskrabat prstom),samozrejme ja som pouzil priatelkin odlakovac a ten nejako zreagoval a vytvoril matny povrch(dako to musim vylestit).Na samotnej folii je zospodu zelena farba,ktoru treba odstranit,je to dost makacka lebo na tej zelenej farbe je taky lak a na nom lepidlo.ja som to robil odlakovacom a tycinkami do usi(cca 45min a minusom ich asi 40) foto c.3.je lepsie robit to ciselko po ciselku,palicku po palicke,lebo ked to ocistite cele (vid.predchadzajuce fotky)tak to jemne presvita.treba sa s tim vybavit.Ak to bude presvitat dobra zachrana je centropenka,ale aj ta jemne presvita. ja som si este cervenou centropenkou zafarbil policka na tachometri,ale mam pocit,ze je lepsie pouzit daku cervenu foliu.No a ked to setko mate mozte dat spat foliu a zalozit rucicky.a uz len ostava vymenit zlte ziarovky za ine.napr modre.alebo ledky ako to idem riesit ja.este cakam kym mi dorazia,potom nafotim ako je to riesene,lebo tam nedavam 3 ledky ale 5(vyvrtam duri a priletujem kabliky) Dufam ze dakomu toto pomoze.
FF II 1.6 Ti-VCT 85Kw r.v 2004 Gia
ex FF I 1.8 TDDI 66Kw r.v 1999
ex FF I 1.8 TDDI 66Kw r.v 1999
-
- .
- Příspěvky: 2359
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smolenice
Re: Změna podsviceni
Len dodam....HyperLed-ky biele......skusal som natriet jednu palicku modrym lakom na nechty....nepodarilo sa mi natriet rovnomerne...vzdy to inak ukazalo....nakoniec som zakryl paskou ostatnu plochu a nastriekal modrym sprejom.......
Focus mk3 ST
Kuga 4x4
exMonDie 2,2 TDCi
ex Slivka 2.0i
exFord Focus II 1.6 66kW TDCi
exFord Focus I 1.4i
Kuga 4x4
exMonDie 2,2 TDCi
ex Slivka 2.0i
exFord Focus II 1.6 66kW TDCi
exFord Focus I 1.4i
- Damon
- Test driver
- Příspěvky: 10357
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Změna podsviceni
S diodama moc práce, a plazma mi stejně připadá že má rovnoměrnější podsvícení a ještě se dá redukovat svítivost a má 2 urovně. Proto jsem jí volil.
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
- albi.11
- Junior
- Příspěvky: 217
- Registrován: 04.06.2008 15:57
- Bydliště: Plzeň(Hlavní město piva)
Re: Změna podsviceni
Tak včera jsem zkoušel se mrknout na tu přístrojovku ale měl sem malý zádrhel.když sem sundaval ten rámeček kolem budíku tak sem zjistil,že ze spoda drží za nějakou šprcku,kterou je potahlej kořen volantu.Takže se¨m skončil hodně brzo a k odmontovaní budíku sem se nedostal.A etě jedem dotaz.Sem koukal,že klasickym šroubovákem se k těm šroubum od co drží budíky dostanu asi těžko,tak jestli někdo nemá nějaký fígl??????děk
- jofo27
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liptovský Peter
Re: Změna podsviceni
Stou sprckou si nelam hlavu.Ta je tam len tak nasunuta,staci dat volant uplne k sebe a co najnizsie a v pohode vytiahnes cely budik.a s tym srobovakom ta nechapem ja som to robil obycajnym krizovym a nemal som ziaden problem.
FF II 1.6 Ti-VCT 85Kw r.v 2004 Gia
ex FF I 1.8 TDDI 66Kw r.v 1999
ex FF I 1.8 TDDI 66Kw r.v 1999
- albi.11
- Junior
- Příspěvky: 217
- Registrován: 04.06.2008 15:57
- Bydliště: Plzeň(Hlavní město piva)
Re: Změna podsviceni
Ta sprcka je nasunuta u toho volantu nebo u toho ramecku???no ja myslel jako ze mi tam prave vadi volant u tech sroubku na budikach ty spodni myslim.nebo sem ten volant dal malo dolu ale myslim ze sem to dal co nejvic dolu ale zadnej zazrak to nebyl.
- jofo27
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liptovský Peter
Re: Změna podsviceni
ta sprcka ide z vrchu volantu smerom k budiku,staci ju vitiahnut a mas volny pristup ku srobam.skus nafotit kde mas problem.lebo mam pocit ze tam by nemalo byt nic co by znemoznovalo uvolnenie a vybratie budikov
FF II 1.6 Ti-VCT 85Kw r.v 2004 Gia
ex FF I 1.8 TDDI 66Kw r.v 1999
ex FF I 1.8 TDDI 66Kw r.v 1999
- Stela
- Test driver
- Příspěvky: 2754
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Změna podsviceni
Tak když sem vyděl tý práce a potom výsledek tak pudu do plasmy . Včera sem sehnal firmu v Pardubicich ktera to děla a i montuje tak uvídím s čím mě překvapí 

S-Max - 2.0 Duratorq TDCi 140 k, Titánium - 7 míst černá Panther
Na blbnutí a do práce: SMART FORTWO


Na blbnutí a do práce: SMART FORTWO

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů