Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Odpovědět
Dirk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 08.10.2008 21:13

Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Příspěvek od Dirk » 08.10.2008 21:26

Pozdravujem navstevnikov fora. Rozmyslam nad Focusom TDCI 74 kw alebo 85 kw verziou. Ake su nedostatky tych motorov? Trpeli nejakymi castymi poruchami? Dakujem.

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Příspěvek od vitut » 09.10.2008 23:21

hledat, hledat ... samozrejme tady na foru. Informaci najdes dost.

jinak zasadni technicky rozdil mezi 74 kW a 85 kW neni. Patrny rozdil ve vykonech tam je, coz ale neznamena, ze 74 kW by byl nejaky lenoch. Poruchy jak kdo ... zalezi na stavu koupeneho kusu ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Příspěvek od tomason » 10.10.2008 12:36

od roku 2005 Ford přešel na commonrail Siemens do to toho roku Delphi Siemens by měl vydržet víc kilometrů a být méně choulostivý na kvalitu nafty prostě lepčí jinak by ho tam asi nedávali i dneska do 1,8Tdci :wink:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Dirk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 08.10.2008 21:13

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Příspěvek od Dirk » 29.10.2008 22:19

Otazka do plena. Je nejaky velky resp. citelny rozdiel v dynamike motora 74 kw a 85 kw?

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Příspěvek od vitut » 29.10.2008 22:52

Dirk píše:Otazka do plena. Je nejaky velky resp. citelny rozdiel v dynamike motora 74 kw a 85 kw?
Mame doma dva FoFo TDCi, jeden ve verzi 74 kW, druhy 85 kW. Muzu rict z vlastni zkusenosti, ze rozdil je citelny hlavne mezi 2500 a 3500 ot. Zatah pod 2000 ot. je tak nastejno. Kazdopadne ja (silnejsi verze) jezdim v prumeru o 0,5 - 0,7 litru na sto vic, at delam co delam.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Příspěvek od tomason » 30.10.2008 10:44

85kw má variabilní naklápění lopatek turba pro Euro IV normu
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Lesi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 126
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: 7S9....

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Příspěvek od Lesi » 30.10.2008 18:03

tomason píše:85kw má variabilní naklápění lopatek turba pro Euro IV normu
Já myslel, že je to k potlačení turbo efektu v nižších otáčkách. Co to má společného s Euro IV?
115PS TDCImrdinka 2004 Obrázek

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Příspěvek od vitut » 30.10.2008 19:04

tomason píše:85kw má variabilní naklápění lopatek turba pro Euro IV normu
Chyba, turbo s variabilnimi lopatkami maji obe verze ... Sice na podtlaku chybi jeden ventil, ale ten je u 85 kW pro rizeni klapky v sani.
Pokud odpojis podtlakovy ventil turba, tak poznas, na co vlastne variabilni lopatky jsou. Turbo pak taha az kolem 2200 ot.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Příspěvek od tomason » 30.10.2008 23:41

Při přechodu na Siemen¨s a normu Euro 4 bylo zavedeno turbo s přesnou a rychlou regulací naklápění lopatek elektrickým servomotorem .Dle mě de o co nejmenší tvorbu kouřivosti ,ale nejen mě toto je rozbor motoru z časopisu AUTODIESL
Lesi píše:
tomason píše:85kw má variabilní naklápění lopatek turba pro Euro IV normu
Já myslel, že je to k potlačení turbo efektu v nižších otáčkách. Co to má společného s Euro IV?
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

GROSSMIK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 19.10.2008 13:56

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Příspěvek od GROSSMIK » 11.12.2008 18:35

Zdravím pánové.Tomu nevěřím že má 18 tdci 85kw turbo z naklápněním lopatek.Turdo efet je znát velice silně.

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw

Příspěvek od tomason » 12.12.2008 09:00

Máš Euro 4 bezfiltru DPF :!: tak si piš ,že ho máš
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host