Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 08.10.2008 21:13
Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw
Pozdravujem navstevnikov fora. Rozmyslam nad Focusom TDCI 74 kw alebo 85 kw verziou. Ake su nedostatky tych motorov? Trpeli nejakymi castymi poruchami? Dakujem.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw
hledat, hledat ... samozrejme tady na foru. Informaci najdes dost.
jinak zasadni technicky rozdil mezi 74 kW a 85 kW neni. Patrny rozdil ve vykonech tam je, coz ale neznamena, ze 74 kW by byl nejaky lenoch. Poruchy jak kdo ... zalezi na stavu koupeneho kusu ...
jinak zasadni technicky rozdil mezi 74 kW a 85 kW neni. Patrny rozdil ve vykonech tam je, coz ale neznamena, ze 74 kW by byl nejaky lenoch. Poruchy jak kdo ... zalezi na stavu koupeneho kusu ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw
od roku 2005 Ford přešel na commonrail Siemens do to toho roku Delphi Siemens by měl vydržet víc kilometrů a být méně choulostivý na kvalitu nafty prostě lepčí jinak by ho tam asi nedávali i dneska do 1,8Tdci 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 08.10.2008 21:13
Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw
Otazka do plena. Je nejaky velky resp. citelny rozdiel v dynamike motora 74 kw a 85 kw?
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw
Mame doma dva FoFo TDCi, jeden ve verzi 74 kW, druhy 85 kW. Muzu rict z vlastni zkusenosti, ze rozdil je citelny hlavne mezi 2500 a 3500 ot. Zatah pod 2000 ot. je tak nastejno. Kazdopadne ja (silnejsi verze) jezdim v prumeru o 0,5 - 0,7 litru na sto vic, at delam co delam.Dirk píše:Otazka do plena. Je nejaky velky resp. citelny rozdiel v dynamike motora 74 kw a 85 kw?
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw
85kw má variabilní naklápění lopatek turba pro Euro IV normu
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Lesi
- Nováček
- Příspěvky: 126
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: 7S9....
Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw
Já myslel, že je to k potlačení turbo efektu v nižších otáčkách. Co to má společného s Euro IV?tomason píše:85kw má variabilní naklápění lopatek turba pro Euro IV normu
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw
Chyba, turbo s variabilnimi lopatkami maji obe verze ... Sice na podtlaku chybi jeden ventil, ale ten je u 85 kW pro rizeni klapky v sani.tomason píše:85kw má variabilní naklápění lopatek turba pro Euro IV normu
Pokud odpojis podtlakovy ventil turba, tak poznas, na co vlastne variabilni lopatky jsou. Turbo pak taha az kolem 2200 ot.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw
Při přechodu na Siemen¨s a normu Euro 4 bylo zavedeno turbo s přesnou a rychlou regulací naklápění lopatek elektrickým servomotorem .Dle mě de o co nejmenší tvorbu kouřivosti ,ale nejen mě toto je rozbor motoru z časopisu AUTODIESL
Lesi píše:Já myslel, že je to k potlačení turbo efektu v nižších otáčkách. Co to má společného s Euro IV?tomason píše:85kw má variabilní naklápění lopatek turba pro Euro IV normu
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 19.10.2008 13:56
Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw
Zdravím pánové.Tomu nevěřím že má 18 tdci 85kw turbo z naklápněním lopatek.Turdo efet je znát velice silně.
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Nedostatky verzie 74 kw a 85 kw
Máš Euro 4 bezfiltru DPF
tak si piš ,že ho máš

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host