Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od vitut » 09.10.2008 10:34

Lesi píše: mě ani nenapadlo odpojit baterii po zaslepení, ale to by asi stejnak nemělo moc vliv? Ale udělám to :D
U toho zaslepeni to vliv mit nemusi, PajaPr bude asi ventil menit za jiny a tam by to mohlo neco delat ... Kazdopadne ECU nastavuje na ridicim ventilu EGR proud tak, aby podtlak na vystupu odpovidal urcitemu otevreni EGR a tim urcitemu tlaku v sani ... Takze kdyz tam hodis jiny EGR, je asi dobre plovouci parametry motoru vymazat. Moje osobni zkusenost je cukani pri seslapnuti plynu, ktere se objevilo po rozebrani ridiciho ventilu lopatek turba. Vymazani dat tenhle problem odstranilo ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od vitut » 09.10.2008 13:27

Lesi píše: A mikrovlnou pračku asi těžko někdo má tak velkou
Teda zatim jsem to nepotreboval ani nezkousel ... Mam ultrazvukovou pracku s rozmerem dna 36,5 x 23,5 cm. Jde zalit roztokem az do vysky 14,5 cm - treba by se to tam veslo ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 09.10.2008 14:14

Nechapu jak se to muze vyprat v nejaky mikrovlnny pracce. Sazel bych spis na nejaky hodne jedovaty rozpoustedla ve kterych by se to rozpustilo. Vzdyt on je to takovej cernej mazlavej hnus.

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od vitut » 09.10.2008 14:23

PajaPr píše:Nechapu jak se to muze vyprat v nejaky mikrovlnny pracce. Sazel bych spis na nejaky hodne jedovaty rozpoustedla ve kterych by se to rozpustilo. Vzdyt on je to takovej cernej mazlavej hnus.
Mikrovlny s tim nic neudelaji, tohle je ultrazvuk, takze tlak vlneni a absopce ...

http://www.ultrasound.cz/index.php?cont ... tion_id=18

Mimochodem, cistil jsem kamosovi karburator na motorku a nejen, ze funguje skvele, ale je i pekne vylesteny ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 09.10.2008 15:05

To zni zajimave. Skoda, ze to mam k tobe z ruky, mohl si pomoci meho zadelaneho egr udelat procesni atest a otevrit si na to prima zivnost :-)

Uživatelský avatar
Lesi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 126
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: 7S9....

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od Lesi » 09.10.2008 15:54

PajaPr píše:Lesi, kdyz mas ted cerstvy know-how, tak ses sakramentsky cennej. :-) Mohl bys mi rict, jestli si ten ventil musel uvolnovat i ze sani, nebo jestli to stacilo povolit nebo oddelat dole, jak je ten propojovaci dil od turba? (chladic spalin???)

Protoze kdyz pises, ze to je na ctvrt hodiny, tak mi pripada, ze si toho asi nemusel moc vyndavat...a me mechanik tvrdi, ze vyndavat EGR neni 2x nic prijemnyho.
PajaPr povolil jsem jen nahoře u EGRu na sání ten propojovací díl pěkně zasunul záslepku, krásné okamžiky :lol: Chladič spalin, to je to velké rezavé před turbem? Jinak nic jsem nepovoloval, teda musíš sundat plastový kryt motoru :P Jo připrav si svaly na povolení a desítku klíč.

Začínám si s Tebou a Vitutem připadat jak nějaký servisák od fordu, tedy jestli to je vůbec pochvala :lol:
Jo PajaPr Tobě také svítí Varovná kontrolka chyby motoru, když máš asi špatný EGR? Tak teď už na diagnostku, aby to lichváři z Fordu smazali. To mě vyjde tak na litránek, když to čtu od tebe, viď?
115PS TDCImrdinka 2004 Obrázek

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od vitut » 09.10.2008 18:01

Lesi píše: Tak teď už na diagnostku, aby to lichváři z Fordu smazali. To mě vyjde tak na litránek, když to čtu od tebe, viď?
Je nutny jezdit do Fordu? Takhle diagnostika vymaze chyby taky:

http://www.atal.cz/page.php?m_ssekce=9& ... 88&lang=cz

Pisu to proto, ze ji nektere neautorizovane servisy maji taky a delaji zakladni diagnostiku kolem 350,- Kc

To PajaPr - ja se nebranim, abych nejaky ventil nezkusil vycistit. Jen je otazka, zda se vejde aspon zcasti do vany (cistena cast musi byt ponorena). Vanu mam v Pze, treba se tam nekdy dostanes ...

Vitut
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
Lesi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 126
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: 7S9....

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od Lesi » 09.10.2008 19:50

vitut píše:Je nutny jezdit do Fordu? Takhle diagnostika vymaze chyby taky:

Pisu to proto, ze ji nektere neautorizovane servisy maji taky a delaji zakladni diagnostiku kolem 350,- KcVitut
Jo tak na této jsem už byl, bylo to za 300kc. Chyby EGRu i DTC předemnou mazal, ale já vůl spěchal, tak jsem ho to nenechal připojit znovu po nastartování.. Ty chyby tam ale zůstali, jak Varovná kontrolka motoru, tak DTC ukazuje pořád stejnou chybu.

Proto chci zkusit Ford, přímací technik v RS Ford tvrdil, že můžou být jen hodnoty troch mimo rozsah a oni tím WDS můžou ten rozsah měnit. Ale že to prý muže trvat déle než třeba hodinu.. Kecy :twisted:
A pochybuji, že mě pustí do servisu, abych se díval jak dělají diagnostiku.. Ale zajímalo by mě to.
115PS TDCImrdinka 2004 Obrázek

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od vitut » 09.10.2008 20:05

Kdyz nesedi nejaky parametry, tak se pres WDS nastavuji nektery parametry do tovarnich hodnot. Pokud vim, tak tohle se dela u vstrikovacu a je to otazka cca 15 minut - zalezi na tom, jak rychle umi technik opsat hexadecimalni kod vstrikovace a zadat ho do ECU (tohle Multi Di@g od Atalu neumi - ten ukaze jen zavadu vstrikovace). O jinych nastavenich, ktery by se delaly podobne, nevim. Co se tyka EGR, tak u toho si jednotka sama nastavi otevreni ridiciho ventilu a kontroluje tlak v sani ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 09.10.2008 21:05

Hele, me zadna kontrolka chyby motoru nesviti. Mela by??? No on se asi nejak hejbe, ale mozna se pridira, zavira pozde, otevira pozde....nevim. Na EGR neni zadny snimac a zpet teda nejde zadna informace o tom, ze ventil dela to co chce ridici jednotka. Jedine, ze by si to ridici jednotka nejak odvodila podle tlaku na sani.

No tenhle servis (Auto Mapro a 950) byl relativne slusnej. Az na to, ze lidem lzou o EGR a i jinak mlzej, tak celkem poho. Ale Charouzovi v HK je treba se obloukem vyhnout!!! Tam pocitaj 600 jen za to ze se v tom projedou, 600 diag, 600 kontrola EGR a turbiny... Varuju vsechny!!!

Vitute do Prahy to fakt nemam tak daleko diky D11. Omerim rozmery a posoudime jestli by se to veslo.
:?
Ted teda vaham, zda pres vikend nezkusim nejdriv zaslepku, kdyz se to ani nemusi vyndavat, tak bych to mel celkem rychle zvladnout a vysledek by mel bejt celkem prukaznej.

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od vitut » 09.10.2008 22:43

PajaPr píše:Ted teda vaham, zda pres vikend nezkusim nejdriv zaslepku, kdyz se to ani nemusi vyndavat, tak bych to mel celkem rychle zvladnout a vysledek by mel bejt celkem prukaznej.
Ma pravdu, predsedo !

Zaslep to, je to asi nejrychlejsi test. Kdybys to prendaval, tak s tim stravis cele dopoledne a mozna znicis i tesneni na sani, coz neni zadouci ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
Lesi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 126
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: 7S9....

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od Lesi » 10.10.2008 01:56

PajaPr píše:Hele, me zadna kontrolka chyby motoru nesviti. Mela by???
Hele mě svítí a myslím, že můj překlad z diagnostiky která psala ´recyklace výfukových plynů´ (EGR - Exhaust Gas Recyclation) je správný. A mě to nikdy nejelo špatně ani nekouřilo, ale zase mi kontrolka svítí :P

Jo a neotevírá ti špatně EGR, protože ti špatně měří tlak v saní MAP Senzor, když je to tam asi jediný snímač s IAT Senzorem, ale ten je na teplotu vzduchu v sání. Ta hadička k MAP bývá dost zasraná a je v ní i asi nějaký filtr v takové tvrdé časti, protože u MAP senzoru je čisťounká 8O

Jen teorie, tak mě s Vitutem nevyhlašte :oops:
115PS TDCImrdinka 2004 Obrázek

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 10.10.2008 09:52

A to by nepoznali na diagnostice, ze jim MAP hazi hausnumera? Anebo MAF? Anebo to cidlo teploty? No ale na tu hadici se mrknu.

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 10.10.2008 10:06

Kde to MAP cidlo je? Ve skolicim manualu ho kresli zhruba uprostred, ale tam podle me nic neni, neni spis pridelany uplne vpravo?? Jde k nemu hadice pres celej motor.

Uživatelský avatar
Lesi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 126
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: 7S9....

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od Lesi » 10.10.2008 12:38

PajaPr píše:Kde to MAP cidlo je? Ve skolicim manualu ho kresli zhruba uprostred, ale tam podle me nic neni, neni spis pridelany uplne vpravo?? Jde k nemu hadice pres celej motor.
Přesně tak je v rohu motoroveho prostoru v pravo z pohledu před autem. Mě to jen tak napadlo, když jsme si psali o té kontrolce, jak zjistí sání, že má chybu EGR.
115PS TDCImrdinka 2004 Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host