Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od vitut » 29.09.2008 22:35

Omlouvam se, ze jsem se neozval, ale zatim jsem znameho nesehnal ... Nekde si uziva na dovolene a na SMS nereaguje.

Ale bude to nejspis ono ... Tak dobry servis ... :)

Vitut
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 01.10.2008 15:04

Tak jsme to dali na Delphi diagnostiku. Vse v poradku. Vstriky tlaci vyrovnane. Na diagnostice je zobrazovana hodnota zadana RJ a merena hodnota a tyto jsou k nerozeznani stejne. Akorat ty tlaky jsou jine, nez je v one prirucce "Service Training", ale dulezite je, ze to jsou tlaky, ktere zada RJ.
Rekl, ze ve vstrikovani by chybu rozhodne nehledal. Ze by se zameril na oblast turba a egr.

A jsem zase na zacatku :roll:

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od vitut » 01.10.2008 15:07

PajaPr píše:dulezite je, ze to jsou tlaky, ktere zada RJ.
Proc zada RJ jiny tlak, nez je predepsany?
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 01.10.2008 15:50

Je fakt, ze vstriky + cerpadlo to opravdu bejt nemuzou. To by mi to nevalilo po dalnici a to fakt jede uplne normalne. Dusi se jen na rozjezdech. A rikal, ze na tuti by svitila kontrolka.

Takze jedine, ze by si RJ za urcitych podminek opravdu rikala o jiny tlak paliva. Ze by bylo spatne nejaky mereni? Opravdu si RJ rika o tlak jenom na zaklade otacek? Mereni otacek urcite funguje, nebot to jsem v ty diagnostice videl.

Me teda ten chlap rikal, ze 1600bar se mu zda jako nesmysl, ze to je vic nez maximalni tlak tehle cerpadel.

???

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od vitut » 06.10.2008 09:31

To PajaPr - tak sice pozde, ale prece. Servis na vstrikovace jsi zvolil spravny, Beneco. Pry Te mam ujistit, ze pokud Ti rekli, ze je vstrikovaci soustava v poradku, tak tomu tak je. Aspon mas prvni odrazovy mustek ... :)
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 07.10.2008 12:47

Beru to jako bernou minci. Dokonce ani nechteli zadny penizky, takze doporucuju. :-)
Poslechl jsem je i v tom, ze mam zkusit jinej servis Ford. Tak jsem zkusil auto mapro, kde mi udelali dalsi diagnostiku :-)

Zaver za 950,-Kc : Na 90% EGR. Jejich postup ovsem spociva v instalaci novyho dilu, coz vyjde s praci na cca 10tis. Zaslepeni mi nedoporucujou....tim verohodnost vysledku diagnostiky ponekud upadla :-)

Tak ted vaham:
- vrazit tam plech?
- zkusit EGR z vrakace, kterej se hejbe, bo kdyz ho dam na hadicku z motoru tak je videt jak pist zajizdi a vyjizdi
- nebo jit do novyho EGR za 10tis a pak zjistit, ze to tim nebylo....

???

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od vitut » 07.10.2008 23:45

Psal jsi, ze mas nejaky pouzity EGR z vrakace ... Tak mas asi dve moznosti, ktere nebudou moc stat - zkusit vymenit EGR za pouzity a pripadne pak eliminovat vliv EGR jeho zaslepenim (treba jen docasne). Ta vymena EGR za jiny by se mela nejak projevit, at uz pozitivne nebo negativne (pokud to jeste jde .. :)). Stejne chovani spis znamena hledat zavadu jinde.
A co jeste EGR vycistit ultrazvukem? Mam pracku v praci, jen nevim, jestli se tam tak velka mrcha vejde ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
Lesi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 126
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: 7S9....

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od Lesi » 08.10.2008 10:05

PajaPr píše: Zaver za 950,-Kc : Na 90% EGR. Jejich postup ovsem spociva v instalaci novyho dilu, coz vyjde s praci na cca 10tis. Zaslepeni mi nedoporucujou....tim verohodnost vysledku diagnostiky ponekud upadla :-)
Za 950kc zřejmně slusný servis :lol: A jak dlouho jim to trvalo? Důvod proč nedoporučují zaslepit? Tedy kromě emisí..

Na Meganech čistí EGR lekřskou kyselinou, jen ponořit do nádoby. A mikrovlnou pračku asi těžko někdo má tak velkou. Já od čištění upustil, hodně práce a nové těsnění mezi sání a hlavu a nejistý výsledek.
115PS TDCImrdinka 2004 Obrázek

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od vitut » 08.10.2008 10:14

Lesi píše: Důvod proč nedoporučují zaslepit? Tedy kromě emisí..
Hadam, ze zakopany pes bude v predepsanych postupech Ford Mo. Co. .... :)
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 08.10.2008 16:02

Lesi, ja sem se jen pobavene usmival, kdyz mi vysvetloval, jak se zvedne tlak na sani a jak to nebude mit vykon, no snazil se mi proste neco nakecat :-) Trvalo jim to cca hodinu a pul.

Ale ja chapu, ze ti to nedoporuci, protoze proste musej dodrzovat nejaky ISO a predpisy a filozofie autorizovanyho servisu Ford jde cestou novejch originalnich dilu. To je ten "zivot v pohybu", ale hejbat se musi i prijmy z nahradnich dilu.

Vitute uz jsem to rozhodl presne tak. V utery mi to tady Dvoracek prohodi za vrakac a pak tam kdyz tak vrazime plech.

Diky za rady!

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 08.10.2008 16:03

Jo Lesi, takze ty to mas ucpany na tom TDCi? A jede to v poho? Nebo to dokonce lita?

Uživatelský avatar
Lesi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 126
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: 7S9....

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od Lesi » 08.10.2008 18:38

PajaPr píše: Nebo to dokonce lita?
Dnes ráno, když jsem zase pročítal tvé trápení s TDCi, tak jsem vzal zaslepku co se mi válela doma a zaslepil jsem to. Naštěstí práce na 10-15min. Má s tím najeto jen 70km.

- Tak k tomu lítá :D No nelítá, je to stejné.
- Mě auto nikdy moc nekouřilo, tak taky žédná změna nemohla být :P
- Napatrné zlepšení mezi 1500 a 1900otac/min auto trošku jde lépe za plynem.
- Záslepka která je pro TDDi tam pasuje přesně.
Přílohy
zaslepkafy0.jpg
Naposledy upravil(a) Lesi dne 09.10.2008 04:04, celkem upraveno 3 x.
115PS TDCImrdinka 2004 Obrázek

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od vitut » 08.10.2008 21:05

To PajaPr - nezapomen po vymene vymazat nastaveni ridici jednotky, at to mas v tovarnim nastaveni ...

To Lesi - kdo to maloval? Pokud si vzpomenu na sveho blazniveho profesora technickeho kresleni, tak "to prece vidite, ze tam neco chybi, ne?" :)
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
Lesi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 126
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: 7S9....

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od Lesi » 08.10.2008 21:51

No já ne, já bych se stím ani nedělal :) Někde jsem to tady našel u TDDičkařů. Mě to stačilo na střední a od té doby už T. Kreslení jen vzpomínám, bléé..

Vitut vidíš, mě ani nenapadlo odpojit baterii po zaslepení, ale to by asi stejnak nemělo moc vliv? Ale udělám to :D
115PS TDCImrdinka 2004 Obrázek

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 09.10.2008 08:20

Lesi, kdyz mas ted cerstvy know-how, tak ses sakramentsky cennej. :-) Mohl bys mi rict, jestli si ten ventil musel uvolnovat i ze sani, nebo jestli to stacilo povolit nebo oddelat dole, jak je ten propojovaci dil od turba? (chladic spalin???)

Protoze kdyz pises, ze to je na ctvrt hodiny, tak mi pripada, ze si toho asi nemusel moc vyndavat...a me mechanik tvrdi, ze vyndavat EGR neni 2x nic prijemnyho.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů