Problem s otackami
- noXo
- Nováček

- Příspěvky: 27
- Registrován: 31.08.2008 15:41
- Bydliště: RA :) welkome in RA_CITY
- Kontaktovat uživatele:
Problem s otackami
Zdravim FoFO majitelov ... nedavno som si kupil FoFo (98",2.0,16v) lebo uz sa mi dlhsi cas pacil, mal ho aj kamarat a jazda v nom bola welmi prijemna .. sice on mal diesel a ja som si kupil benzin 2.0
nech to ide / no ale ma aj dobry apetit/
ale to uz nevadi .. hlavny problem je v tom ze mi padaju otacky pri volnobehu na 750:/ mal som ho na diagnostike ale iba takej ze co som si vedel spravit sam a soft na nastavovanie som nemal iba na prehliadanie / nema niketo pls? hardware mam/ ale vacsi problem je v tom ze ked pridam tak ho tak ako keby drhlo a seka:/ ako keby nevladal alebo co
ked stlacim pedal az na podlahu nezacne trhat asvalt/sice po case sa zapne EPS ale aj tak/ ale skakat a prakticky sa doskace az ku otackam nad 2,5 a ide uz ako tak :/ co stym moze byt ta zavada sa neprejavuje pri klasickej jazde cca ze netlacim..., zejazdim na spotrebu a nevitacam ,ale iba ked cem kusok sportovejsiu jazdu tak mi to robi problem:( dost welmi ma to trapy lebo auto je v krasnom stave ,nema sty, niekto skusenosti? ALEBO nwm kolko by stala oprava ? a tak ? prosim welmi pekne o radu
Miláček_Ford Focus 2,0/16V/96Kw/ZETEC/98"/
- PedroH
- Zkušený

- Příspěvky: 1439
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu :(
noXo zkus se obrátit po soukromé zprávě na Fokiho - to je odborník. Pokud by ti tedy neodpověděl přímo zde ve vlákně.
Nebude taky od věci, když použiješ funkci vyhledávání zadáním klíčového slova - např. motor nebo podobně. Taky můžeš přímo projít vlákno motor a zkusit se tam podívat...
Nebude taky od věci, když použiješ funkci vyhledávání zadáním klíčového slova - např. motor nebo podobně. Taky můžeš přímo projít vlákno motor a zkusit se tam podívat...
- noXo
- Nováček

- Příspěvky: 27
- Registrován: 31.08.2008 15:41
- Bydliště: RA :) welkome in RA_CITY
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu :(
Dakujem pekne za taku odpoved
skusim napisat jemu som tu totiz uplne novy a tak kazda rada je nad zlato .. dakujem este raz
Miláček_Ford Focus 2,0/16V/96Kw/ZETEC/98"/
- Mira
- Test driver

- Příspěvky: 2616
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu :(
asi jsem měl podobné trable a byla to cívka. nepíšeš co všechno - jestli vůbec už si zkoušel udělat. na podobný problém je tu vlákno - zkus hledat (cukání, škubání, ... )
-
Bullitt
- Pokročilý

- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Problem s otackami
noXo: otáčky při volnoběhu mám taky cca 750, to bych neviděl jako problém, vždyť i v manuálu uvádí 700+/-30 ot./min.
Mně spíš vadí pomalé padání otáček při přeřazování - chvíli(0,5-1sec.) drží poslední otáčky, pak to teprve padá. Zdá se mi, jako by to bylo tak udělaný schválně, chová se to poměrně "předpisově" - různé otáčky, teplota motoru. Ale volnoběh je v pohodě a stabilní, i po nastartování studeného i teplého motoru. Někde je tu o tom delší vlákno a jako hlavní příčiny(ne jediné) děravá hadička odvětrání klikovky/víka ventilů a volnoběžný ventil(vyčistit/vyměnit). Auto mám krátce a zatím jsem to neřešil. Ono i na Escortech byl problém s otáčkami(vysoké/nízké, pomalé/rychlé padání) v diskuzích na denním pořádku, je to asi specialita Fordu.
btw: jel jsem párkrát se starší služební Octavii I, 2.0 benzín(nějakej starší motor, myslím 8V, 85kW) a chovala se úplně stejně - při přeřazování se držely otáčky a až za chvíli začaly padat.
Mně spíš vadí pomalé padání otáček při přeřazování - chvíli(0,5-1sec.) drží poslední otáčky, pak to teprve padá. Zdá se mi, jako by to bylo tak udělaný schválně, chová se to poměrně "předpisově" - různé otáčky, teplota motoru. Ale volnoběh je v pohodě a stabilní, i po nastartování studeného i teplého motoru. Někde je tu o tom delší vlákno a jako hlavní příčiny(ne jediné) děravá hadička odvětrání klikovky/víka ventilů a volnoběžný ventil(vyčistit/vyměnit). Auto mám krátce a zatím jsem to neřešil. Ono i na Escortech byl problém s otáčkami(vysoké/nízké, pomalé/rychlé padání) v diskuzích na denním pořádku, je to asi specialita Fordu.
btw: jel jsem párkrát se starší služební Octavii I, 2.0 benzín(nějakej starší motor, myslím 8V, 85kW) a chovala se úplně stejně - při přeřazování se držely otáčky a až za chvíli začaly padat.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
-
Bullitt
- Pokročilý

- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Problem s otackami
Ještě přidám, že od začátku jsem si všimnul u focusu mnohem horší schopnosti brzdit motorem. Prostě pořád trochu dávkuje palivo, ukazuje to i palubák, někdy(nevysledoval jsem kdy) ukáže nulu a tehdy motor brzdí lépe. Proto vyhazuju kvalt a brzdím normálně, brzdit motorem nemá cenu - třeba na zpomalení ke křižovatce nebo sjíždění táhlého kopce by jinak přibrzďování motorem stačilo, ale bohužel.
Mám i starýho escorta 1.6(1991) a když jedu s ním, tak ten brzdí motorem mnohem líp, jak by to mělo vypadat - tam taky podle palubáku nevstřikuje nic, jakmile dám nohu z plynu a otáčky jsou nad cca 1800. A otáčky tam padají hned, ne jako u focuse se týden rozmýšlí, jestli spadnou - to tedy Ford moc pokrok neudělal.
Mám i starýho escorta 1.6(1991) a když jedu s ním, tak ten brzdí motorem mnohem líp, jak by to mělo vypadat - tam taky podle palubáku nevstřikuje nic, jakmile dám nohu z plynu a otáčky jsou nad cca 1800. A otáčky tam padají hned, ne jako u focuse se týden rozmýšlí, jestli spadnou - to tedy Ford moc pokrok neudělal.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
- zewl
- Test driver

- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s otackami
Bullitt: ja s brzdenim motorem nemam problem, na palubaku nula, auto brzdi 
-
Bullitt
- Pokročilý

- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Problem s otackami
Jenže je tu "malej" rozdíl, benzín vs. nafta.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti



