však jsem si to vzala k srdci a poctivě na světlech vyřazuji
ako spravne radit rychlosti
- Mata
- Pokročilý

- Příspěvky: 932
- Registrován: 12.02.2008 22:11
- Bydliště: Východní Čechy
Re: ako spravne radit rychlosti
Mata : manžel měl pravdu. Sice asi vyjímečně
, ale měl
[/quote]
však jsem si to vzala k srdci a poctivě na světlech vyřazuji
však jsem si to vzala k srdci a poctivě na světlech vyřazuji
- malond
- Junior

- Příspěvky: 490
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4 - Modřany
- Kontaktovat uživatele:
Re: ako spravne radit rychlosti
Mno dobra, poslechnu vas a vyzkousim to, ale neznamena to, ze budu podrazovat ve 150km/hod z 5 na 4, kdyz chci pribrzdit. To by byla asi blbost ne? 
- silverwolf
- Test driver

- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ako spravne radit rychlosti
No to teda jo. Ty přijíždíš na červenou nebo ke křižovatce 150
Ale samozřejmě pokud nutně potřebuju rychle zpomalit, tak podřazuju i při 150 5-4-3 a brzdím. ( teda pokud na to je čas a není to krizovka že?
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

- mipro
- Nováček

- Příspěvky: 87
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ako spravne radit rychlosti
prevodovy stupen znizujem az sa rychlost priblizuje beznej rychlosti nizsieho stupna.
tj ze ked zbrzim zo 150 na 100 nepodarujem.. ale zase ked potrebujem zo 100 trosku agresivnejsie pridat tak podradim. ale len na momentik.
tj ze ked zbrzim zo 150 na 100 nepodarujem.. ale zase ked potrebujem zo 100 trosku agresivnejsie pridat tak podradim. ale len na momentik.
Ford Mondeo Kombi MK4 2.0 TDCI 120KW M6
Ford Mondeo Kombi MK3 2.0 TDCI 96KW M6
Ford Focus Kombi 1.8 16V 85KW M5
Ford Mondeo Kombi MK3 2.0 TDCI 96KW M6
Ford Focus Kombi 1.8 16V 85KW M5
- silverwolf
- Test driver

- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ako spravne radit rychlosti
No to je snad jasný že při 150 tam nefouknu 4

Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

-
TripleJay
- Test driver

- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: ako spravne radit rychlosti
Ja kludne
Snazim sa vyuzivat brzdnu silu motora vzdy ked sa to da a ked to portrebujem, takze kludne podradujem vtedy, ked mi otacky po podradeni skoncia pred obmedzovacom, resp. pred cervenym polom. Samozrejme len vtedy ked je taka brzdna sila potrebna
Snazim sa vyuzivat brzdnu silu motora vzdy ked sa to da a ked to portrebujem, takze kludne podradujem vtedy, ked mi otacky po podradeni skoncia pred obmedzovacom, resp. pred cervenym polom. Samozrejme len vtedy ked je taka brzdna sila potrebna
- silverwolf
- Test driver

- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ako spravne radit rychlosti
Souhlas, ale myslím že není příliš zdrávo při 3 000 otáčkách podřadit při takové rychosti, že ti vylítnou během 1 s na 5000. To mě běhá mráz po zádech.
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

- mipro
- Nováček

- Příspěvky: 87
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ako spravne radit rychlosti
nie je ti ho v tedy luto? Ten zvuk musi trhat usi.TripleJay píše:Ja kludne![]()
Snazim sa vyuzivat brzdnu silu motora vzdy ked sa to da a ked to portrebujem, takze kludne podradujem vtedy, ked mi otacky po podradeni skoncia pred obmedzovacom, resp. pred cervenym polom. Samozrejme len vtedy ked je taka brzdna sila potrebna
Ford Mondeo Kombi MK4 2.0 TDCI 120KW M6
Ford Mondeo Kombi MK3 2.0 TDCI 96KW M6
Ford Focus Kombi 1.8 16V 85KW M5
Ford Mondeo Kombi MK3 2.0 TDCI 96KW M6
Ford Focus Kombi 1.8 16V 85KW M5
- silverwolf
- Test driver

- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ako spravne radit rychlosti
Líto trochu jo, zvuk je to líbezný 
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

-
TripleJay
- Test driver

- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: ako spravne radit rychlosti
No ja som na diesli u seba este 5.000 nevidel
Nie je mi ho luto, nie je to pod plynom, zvuk nie je hrozny ze by trpel, proste ho raz za cas takto prevetram spomalovanim a nie zrychlovanim a je to zadarmo
Nie je mi ho luto, nie je to pod plynom, zvuk nie je hrozny ze by trpel, proste ho raz za cas takto prevetram spomalovanim a nie zrychlovanim a je to zadarmo
- mipro
- Nováček

- Příspěvky: 87
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ako spravne radit rychlosti
je to zadarmo ale bez pozitku 
Ford Mondeo Kombi MK4 2.0 TDCI 120KW M6
Ford Mondeo Kombi MK3 2.0 TDCI 96KW M6
Ford Focus Kombi 1.8 16V 85KW M5
Ford Mondeo Kombi MK3 2.0 TDCI 96KW M6
Ford Focus Kombi 1.8 16V 85KW M5
-
chmelko
- Test driver

- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: ako spravne radit rychlosti
pri podradení to nieje až tak slastny pocit ako pri akceleracii po omezovačmipro píše:nie je ti ho v tedy luto? Ten zvuk musi trhat usi.TripleJay píše:Ja kludne![]()
Snazim sa vyuzivat brzdnu silu motora vzdy ked sa to da a ked to portrebujem, takze kludne podradujem vtedy, ked mi otacky po podradeni skoncia pred obmedzovacom, resp. pred cervenym polom. Samozrejme len vtedy ked je taka brzdna sila potrebna
-
TripleJay
- Test driver

- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: ako spravne radit rychlosti
Nepopieram to u benzinu, mne pri diesli pri akceleracii tocit nad 4000 a duplom po obmedzovac zmysel nema 
- staroch
- Zkušený

- Příspěvky: 1100
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: ako spravne radit rychlosti
Na jedničku přidávám jedno r.silverwolf píše:Stejně jako Dany. A řadím : drn...drrrrrrrrrn...drrrrrrrrrrrrrrrrn......drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrn![]()
FOFO TDDi 1,8 66kw 2001+facelift. fotoweb:https://www.foto-michalek.blog.cz

Život je jen krátký odraz měsíce na kapce vody padající ze zobáku letícího vodního ptáka.

Život je jen krátký odraz měsíce na kapce vody padající ze zobáku letícího vodního ptáka.
- staroch
- Zkušený

- Příspěvky: 1100
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: ako spravne radit rychlosti
Není to zakázáno - fofo není nad 3500kg tak co. Jsou tam jen takové pro někoho možná vedlejší aspekty.malond píše:Nejsem zadnej odbornik pres motory a tak me po precteni prispevku zarazilo, ze brzdite vsichni motorem. Ja to delam presne naopak. Kdyz vidim cervenou, tak vyhodim rychlost, kterou tam zrovna mam a dojizdim na neutral. To je spatne? Jinak radim podle sluchu, ale vetsinou nekde okolo 2500 až 3000 ot/min
1. Jak psali kluci údajně prudké zavření plynu nemá rádo turbo, ale to neumím posoudit.
2. Když brzdíš motorem, jedeš za 0,00000 l/100km zatímco na volnoběh je to 1l/hod. (myslím) no, to taky není zas tak velký rozdíl, ale šetříš.
3. Ale mně připadá nejdůležitější fakt mít zařazeno - jako mít náboj v komoře. Říká se, že v nebezpečí můžeš nejen brzdit, ale také kolizi zabránit tím, že na to dupneš. Ale co je ti to platné když tam nemáš kvalt. Než zařadíš, tak kdovíkam doplachtíš. Tak to je můj názor proč málo vyřazuju. A vyplatilo se mi to když jsem jezdíval na motorce
FOFO TDDi 1,8 66kw 2001+facelift. fotoweb:https://www.foto-michalek.blog.cz

Život je jen krátký odraz měsíce na kapce vody padající ze zobáku letícího vodního ptáka.

Život je jen krátký odraz měsíce na kapce vody padající ze zobáku letícího vodního ptáka.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host





