 - občas se mi na semaforu otáčky vyhoupnou na 2,5-3tis
 - občas se mi na semaforu otáčky vyhoupnou na 2,5-3tis   a po úplném zastavení spadnou na 800
  a po úplném zastavení spadnou na 800   - prošlápnutí spojky nemá efekt. Dál jsem Zkoušel jsem při jízdě z kopce vyřadit a volnoběh se drží 1200-1500 -přidával jsem plyn a klesl na 800 jako při stání kde si klape spokojeně. pak šel ovšem nahoru na svých 1200-1500. ......babo raď..... každopádně se mi ten volný chod nezdá... i při přeřazení si jde nahoru a pak hodně pomalu dolů. Nebo když to pustím s kvaltem bez plynu tak to tahne setrvačností nějak dlouho....možná jak jsem zvyklý na litrovou corsu tak to nechápu ...lu-ko. fo-ko
 - prošlápnutí spojky nemá efekt. Dál jsem Zkoušel jsem při jízdě z kopce vyřadit a volnoběh se drží 1200-1500 -přidával jsem plyn a klesl na 800 jako při stání kde si klape spokojeně. pak šel ovšem nahoru na svých 1200-1500. ......babo raď..... každopádně se mi ten volný chod nezdá... i při přeřazení si jde nahoru a pak hodně pomalu dolů. Nebo když to pustím s kvaltem bez plynu tak to tahne setrvačností nějak dlouho....možná jak jsem zvyklý na litrovou corsu tak to nechápu ...lu-ko. fo-koFORD FOCUS COMBI 99 1,8 ZETEC













 Je fakt pěknej pohled na lidi když zastavím na přechodu a zůstane mi to vyset na 4000ot/min
   Je fakt pěknej pohled na lidi když zastavím na přechodu a zůstane mi to vyset na 4000ot/min  V servisu mi řekli že je to prej váha vzduchu benzín,že to prostě neví kolik mám zmáčklího plynu
  V servisu mi řekli že je to prej váha vzduchu benzín,že to prostě neví kolik mám zmáčklího plynu  
   Kolegovi na Feldě to dělalo taky, a pizdílci od Škody mu chtěli vyměnit řídící jednotku. Tak se obrátil na garážového opraváře,ten ředidlem a štětečkem očistil mastnotu a bylo opraveno
  Kolegovi na Feldě to dělalo taky, a pizdílci od Škody mu chtěli vyměnit řídící jednotku. Tak se obrátil na garážového opraváře,ten ředidlem a štětečkem očistil mastnotu a bylo opraveno 







