

Vodik píše:Mě při jízdě na kostkách nebo na nějakých nerovnostech něco furt ťuká vedle levýho ucha. Myslím si, že je to mechanizmus pásů, ale už jsem to měl 3x rozdělaný, různě jsem to podlepoval páskou, stahoval gumičkami, ale bez výsledku. Nevím co to ku..a je, ale mám pocit, že to jde opravdu z toho sloupku. Teď mi začala ještě ke všemu vrzat palubovka někde kolem panelu s rádiem a ovladačema vzduchu. Když na tom mám nohu, tak to nedělá. Měl jsem předtím Feldu, ale tyto problémy mi jí začínají připomínat.
Neklepou ti ty spony zadnich pasu do plastoveho oblozeni u dveri? Obcas mi to dela, kdyz pas sklouzne vedle sedadla...Vodik píše:Mě při jízdě na kostkách nebo na nějakých nerovnostech něco furt ťuká vedle levýho ucha. Myslím si, že je to mechanizmus pásů, ale už jsem to měl 3x rozdělaný, různě jsem to podlepoval páskou, stahoval gumičkami, ale bez výsledku. Nevím co to ku..a je, ale mám pocit, že to jde opravdu z toho sloupku. Teď mi začala ještě ke všemu vrzat palubovka někde kolem panelu s rádiem a ovladačema vzduchu. Když na tom mám nohu, tak to nedělá. Měl jsem předtím Feldu, ale tyto problémy mi jí začínají připomínat.
Měl jsem podobný problém, po výměně tlumičů mi na nerovnostech vzadu cosi cvakalo a chrastilo, rozebral jsem zadní dveře - NIC, vyházel vše(i rezervu) z kufru- NIC. Nakonec to byl málo utažený horní šroub na tlumiči. Ráčnou je málo(to jsem procházel jako první - trochu se hnul)! Vzal jsem trhák a vleže pod autem utáh "na krev" a je TICHOMichal_Ford píše:Uz jsem se taky konecne zbavil toho zvuku. Bylo to uchyceni zamku patych dveri. Byla tam mala vule a pri prejeti nerovnosti to kleplo o plech. Schvalne zkus jestli pohnes se zamkem u patych dveri (zvenku). Jestli to ma vuli, tak si doma. Ja uz mam klid jak v hrobe
Ani ne, je to, myslím, 12-ka, normální závit a lepší materiál. Vleže pod autem to zas tak moc zabrat nejde a Arnold nejsem. Akorát vychytávka- musíš mít klíč(golu) 15-ku!!!!!, kloub, krátký+dlouhý nástavecpelen píše:Nemel jsi strach, ze utrhnes sroub? Myslim, ze to nebude M22 a vyse.
Kdyz mas pulku gola sady na trhaku, tak s tim ani moc zabrat nejdeStenly píše:Ani ne, je to, myslím, 12-ka, normální závit a lepší materiál. Vleže pod autem to zas tak moc zabrat nejde a Arnold nejsem. Akorát vychytávka- musíš mít klíč(golu) 15-ku!!!!!, kloub, krátký+dlouhý nástavecpelen píše:Nemel jsi strach, ze utrhnes sroub? Myslim, ze to nebude M22 a vyse.
Mám naprosto stejnou zkušenost s firmou Ford Charouz v Praze 10. Měnili mi LP a LZ dveře. Bohužel až doma jsem zjistil, že LZ jdou špatně zavírat, vůbec nechápu, jak měli tu drzost v takovém stavu mi auto odevzdat. Po půl hodinovém snažení jsem to dal doma do pořádku... Poučení pro příště - Než podepíšu převzetí vozu, vše si pořádně zkontroluji. A budu pedant!!!speedy píše:nene, oni se nijak nezabývali s usazením dveří, takže na levé straně byla nulová mezera a na pravé byla přes centimetr a dveře jsem nemohl ani zabouchnout...jak byli nakřivo, tak ten zámek oholoval ten plast na čepu zámkuRaději mi řekl že je auto bouraný, že ty dveře tam nesedí...tak jsem si to pak seřídil na ulici dodatečně raději sám, a pak uklidil ten binec v autě co po nich zbyl. I když ty původní dveře tam seděli dobře...jak mi tu někdo řekl...buĎ rád že máš nový vrata
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů