rally
- MobyDick
- Test driver
- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
- kasi
- Test driver
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Domažlice(CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: rally
ta audi je bombová pěkný kousek taky by se mě líbila nebo jí alespoň vidět live 

je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Re: rally


Si stejne myslim ze 500+ koniku na takovehle zavody proste nejde... Ten autokros / rallycros jo, tam nejsou 30 cm od trate stromy.
Uz si nepamatuju v jake rally to bylo, ale slo o Mitsubishi a strom... motor totalne "vystoupil" z auta, uz ani nevim jak dopadli manici uvnitr... Jo, stane se i u tech 300k aut, ale vetsinou to skonci dobre (az na vijimky, ja vim).
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- MobyDick
- Test driver
- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
Re: rally
Máš pravdu 500 koní bylo vážně moc, hlavní problém byl v tom že při nehodě unikalo palivo a když se dostalo na rožhavené turbo tak to byl konec. Jinak by kluci přežily, ale plamenům neutekli
Ta nehoda co jsi popisoval byla v roce 2002 v australii. Byl to Francois Delecour a Daniel Grataloup. Stalo se to asi ve 160 v levotočivé zatáčce když předním kolem zachytil o pařez. jezdec vyvázl s pohmožděninami, ale spolujezdec měl zlomenou pravou nohu, prasklou pánev a dvě žebra, poraněnou lopatku a plíce.

Ta nehoda co jsi popisoval byla v roce 2002 v australii. Byl to Francois Delecour a Daniel Grataloup. Stalo se to asi ve 160 v levotočivé zatáčce když předním kolem zachytil o pařez. jezdec vyvázl s pohmožděninami, ale spolujezdec měl zlomenou pravou nohu, prasklou pánev a dvě žebra, poraněnou lopatku a plíce.
- racetiger
- Junior
- Příspěvky: 396
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: 252 .. PZ
Re: rally
2MobiDick - zacatkem 90-tych(91,92??) let byl v praze na vystavisti( po staru ve fucikarne)autosalon a tam jeden vystavovatel(ceska firma-vim kdo ale nechci zminovat,byly nejake problemy s §) mel privesy a stavebnice(repliky) a prave stratos tam byl vystavenej(ale nebyla to replika),dokonce tenkrat byl nejaky clanek ve vecerni praze,a ja mel moznost byt pri stavbe a pri testovani
2Stehnak -pamatuju ze po tech smrtakach prave to, ze B-cka maji velke vykony, bylo jednim z argumentu pro zruseni,zrusilo se a do 2 roku byly i A-cka na stejnem vykonu a stejne rychlosti a dneska je to jeste vys
Jinak v dobach, kdy se to rusilo si pamatuju ze na velkych mistracich (M CSSR) se jelo v poradi A,Skoda120LS,A male, a B-cka na konec(vzdy jezdily vpredu a po projeti se lidi rozchazeli)ale tenkrat se vzdycky cekalo, az pojede Sedlar (mimochodem podle me asi nejlepsi cesky jezdec a myslim ze pokud by tu byl, tak by, bez urazky(vazim si jich), ti co ted jezdi spicku byli az za nim),Blahna,mladoboleslavsky,slusovicky a uz nechci dal jmenovat abych na nekoho nezapomnel
Taky si vzpominam na Skoda 160 MTX - to byla palba, kde se objevila vyhrala(ale jenom mimo klasifikaci)
2Stehnak -pamatuju ze po tech smrtakach prave to, ze B-cka maji velke vykony, bylo jednim z argumentu pro zruseni,zrusilo se a do 2 roku byly i A-cka na stejnem vykonu a stejne rychlosti a dneska je to jeste vys
Jinak v dobach, kdy se to rusilo si pamatuju ze na velkych mistracich (M CSSR) se jelo v poradi A,Skoda120LS,A male, a B-cka na konec(vzdy jezdily vpredu a po projeti se lidi rozchazeli)ale tenkrat se vzdycky cekalo, az pojede Sedlar (mimochodem podle me asi nejlepsi cesky jezdec a myslim ze pokud by tu byl, tak by, bez urazky(vazim si jich), ti co ted jezdi spicku byli az za nim),Blahna,mladoboleslavsky,slusovicky a uz nechci dal jmenovat abych na nekoho nezapomnel
Taky si vzpominam na Skoda 160 MTX - to byla palba, kde se objevila vyhrala(ale jenom mimo klasifikaci)
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: rally
to Mobydick: Krásné a smutné video
Nevím jak u ostatních aut skupiny B, ale u téhle Lancie byla nádrž kvůli snížení těžiště pod sedadly, což nebylo moc šťastné řešení...
to Racetiger: Podobná situace jako když se rušila skupina B nastala před pár lety, když se rušila WRC-ka. Taky jela až nakonec a všichni na ně čekali. Co se týče Jirky Sedláře, tak s Tebou souhlasím. Sice ho moc nepamatuji (jsem ročník 84), ale podle toho co jsem kde slyšel a četl to byl opravdu velký talent.
Jestli se nepletu, tak jsi tady psal že si dřív taky jezdil rally. Můžeš se trošku rozepsat? Kdy, s čím, největší úspěchy, příp. nějaké fotky? Co ty na to?

to Racetiger: Podobná situace jako když se rušila skupina B nastala před pár lety, když se rušila WRC-ka. Taky jela až nakonec a všichni na ně čekali. Co se týče Jirky Sedláře, tak s Tebou souhlasím. Sice ho moc nepamatuji (jsem ročník 84), ale podle toho co jsem kde slyšel a četl to byl opravdu velký talent.
Jestli se nepletu, tak jsi tady psal že si dřív taky jezdil rally. Můžeš se trošku rozepsat? Kdy, s čím, největší úspěchy, příp. nějaké fotky? Co ty na to?

Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- MobyDick
- Test driver
- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: rally
Jirku Sedláře si pamatuji, jezdil za JZD Starojicko ( jestli se nepletu ) a co ten dokázal s favoušem, pak se chudák zabil při tréninku,tuším v létě 89
byl to neskutečný talent

byl to neskutečný talent
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: rally
Bylo to JZD Lukov. Tady je o Jirkovi článek: http://www.rally2.com/article.php?sid=1431
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: rally
Ja som bohuzial skupinu B nezazil. Ba dokonca som poriadne nezazil ani WRC na nasich rally tratiach. O rally sa zaujimam od tusim roku 2002. Ale vela som najskor cital, videl a chvala bohu neskor aj navstivil. A velmi rychlo som pochopil krasu rally a zacal obdivovat roky, ked sa zdalo, ze neexistuju limity...
Group B bol podla mna taky extrem, ako keby na F1 jazdili auta s vykonom 1500 koni. Je to nepredstavitelne, a presne taka bola Group B. Extremne odlahcene auta, extremne vykonne motory a extremne slabe bezpecnostne prvky. Vsetko bolo podriadene technickym parametrom, tie boli najdolezitejsie.
Ked som videl ostre WRC-cka a predstavil som si, ze WRC je riadne okresana Group B, tak mi bolo jasne, ze Group B bol v podstate nastroj smrti. Bola to vyzva pre adrenalinovych sialencov. A preto bola nebezpecna. Jej zrusenim sa zachranilo vela ludskych zivotov, asi...
Zaroven si vsak myslim, ze ukoncenim Group B sa zastavil prudky rozvoj techniky. Boli to stroje, ktore prekonali svoju dobu. Ukazali trendy, v ktorych sa pokracovalo a dospeli k takmer dokonalosti (napr. 4x4), ale niektore trendy sa zastavili alebo len ciastocne rozvynuli (napr. preplnovanie).
Group B bude legenda, ktoru budu obdivovat mozno este aj moje deti. Avsak najvacsi obdiv z Group B maju u mna jazdci, ktori dokazali tieto rakety udrzat na cestach. Boli to hrdinovia...
Aj ked som Gorup B nikdy nezazil, ma teraz v mojom srdci pevne miesto. Rally troni v mojom srdci ako kralovna motoristickeho sportu a Group B je jej korunka...
Mojim velkym snom rally fanusika je zucastnit sa rally, kde si to rozdaju tieto auta. Ale naplno, tak ako tomu bolo uz 20 - 30 rokov dozadu. Uzke zaprasene cesty plne nastrah a po nich lietajuce stroje, ktorych motory je pocut na vzdialenost niekolkych kilometrov. A ja stojim na okraji cesty, dycham vypary nespaleneho benzinu z vyfukov, do tvare mi narazaju kamienky odletujuce spod pretacajucich sa pneumatik a uzivam si tu nadheru....
Group B bol podla mna taky extrem, ako keby na F1 jazdili auta s vykonom 1500 koni. Je to nepredstavitelne, a presne taka bola Group B. Extremne odlahcene auta, extremne vykonne motory a extremne slabe bezpecnostne prvky. Vsetko bolo podriadene technickym parametrom, tie boli najdolezitejsie.
Ked som videl ostre WRC-cka a predstavil som si, ze WRC je riadne okresana Group B, tak mi bolo jasne, ze Group B bol v podstate nastroj smrti. Bola to vyzva pre adrenalinovych sialencov. A preto bola nebezpecna. Jej zrusenim sa zachranilo vela ludskych zivotov, asi...
Zaroven si vsak myslim, ze ukoncenim Group B sa zastavil prudky rozvoj techniky. Boli to stroje, ktore prekonali svoju dobu. Ukazali trendy, v ktorych sa pokracovalo a dospeli k takmer dokonalosti (napr. 4x4), ale niektore trendy sa zastavili alebo len ciastocne rozvynuli (napr. preplnovanie).
Group B bude legenda, ktoru budu obdivovat mozno este aj moje deti. Avsak najvacsi obdiv z Group B maju u mna jazdci, ktori dokazali tieto rakety udrzat na cestach. Boli to hrdinovia...
Aj ked som Gorup B nikdy nezazil, ma teraz v mojom srdci pevne miesto. Rally troni v mojom srdci ako kralovna motoristickeho sportu a Group B je jej korunka...
Mojim velkym snom rally fanusika je zucastnit sa rally, kde si to rozdaju tieto auta. Ale naplno, tak ako tomu bolo uz 20 - 30 rokov dozadu. Uzke zaprasene cesty plne nastrah a po nich lietajuce stroje, ktorych motory je pocut na vzdialenost niekolkych kilometrov. A ja stojim na okraji cesty, dycham vypary nespaleneho benzinu z vyfukov, do tvare mi narazaju kamienky odletujuce spod pretacajucich sa pneumatik a uzivam si tu nadheru....
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- racetiger
- Junior
- Příspěvky: 396
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: 252 .. PZ
Re: rally
Clanek o JS je dobry, nevim na kolik je nadsazka ale traduje se a dokonce to zverejnil on sam v nejakem rozhovoru nebo clanku(jestli se nepletu nekde ve sklepe to mam - pokud to najdu udelam opis), kdyz zacinal na Valasce tak jel s tatovo autem(S120),nepletu-li se byl to posledni rocnik co mohli snad jet auta bez kleci(?) a on se s rodinnym autem honil s fabrikou
2MObyDick - pod na SZ
2MObyDick - pod na SZ
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: rally
no on toho za svou kariéru jezdil za víc týmu a vždy to bylo JZD, ze začátku to byl Podhoran pak Lukov a bohužel zkončil ve StarojickuKonik píše:Bylo to JZD Lukov. Tady je o Jirkovi článek: http://www.rally2.com/article.php?sid=1431

tady mám citaci z fóra http://forum.ewrc.cz/showthread.php?s=a ... 5df7&t=837
citace píše:Mám doma přílohu deníku Sport, ve které je o Jirkově nehodě i o jeho životě a uspěších docela dost napsáno, pokud bys to chtěl, tak Ti to můžu oskenovat a poslat.Jinak já jsem z Nového Jičína a znám spoustu lidí, co jej znali, jezdil za JZD Starojicko a to mám za rohem.RZ Poruba-Lešná je moje nejoblíbenější.Měl jsem 5 let když se to stalo, ale nikdy nezapomenu dát Jirkovi na pomník svíčku![]()
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů