Úprava škrtící klapky 1,8 16V ZETEC
- Luuker
- Pokročilý

- Příspěvky: 569
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smidary
- pbjun
- Test driver

- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Ja si myslim ze s tim je spojena spousta dalsich uprav jako je hrube tesneni pod hlavu, uprava ridici jednotky, pridani nejakeho heblatka na MAF a urcite taky vstriky to bude chtit jine a samozrejme ocekava se vyborny stav stavajiciho motoru... Obavam se ze je to neekonomicke... Ale abych se priznal taky uz me tyto myslenky navstivily 
- Pasmo
- Nováček

- Příspěvky: 72
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Zalezi aky mas ciel, kolko chces fukat do motora...budem teraz zase hovorit o 2.0L motore lebo s nim mam skusenosti....Luuker píše:Múžu se zeptat.když dám na 1.6 benzín turbo má to smysl?veme si ten motor ten vzduch,nebo to bude stejné?nezničí ten tlak vzduch.váhu?
Takze..vaha vzduchu na nom vydrzi, tam sa netreba obavat, bezpecne je na nom fukat do okolo 0.6-0.7 baru (11.5-12PSI) ak motor nie je upravovany a ostava ako original (nemenene piesty/ojnice/kompresia) Netreba menit vtedy nic.....ale treba si zistit aky je rozdiel medzi 1.6 a 2.0 (ci je vyssia kompresia atd) bohuzial v tomto ti poradit nemozem, kedze tu sa 1.6 nepredavala....
U 2.0L stupol vykon pridanim turba a fukanim 11.5PSI o priblizne 100koni na kolesa...(111 ->211)
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
- Fokal
- .

- Příspěvky: 3876
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- pbjun
- Test driver

- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Spise by me zajimalo jelikoz se rika ze je treba podlozit hlavu motoru kvuli kompresnimu pomeru a to u kazdeho motora tak nevim no... Ja osobne bych bral zvyseni i o 50koni, ale i tak jsou to kone za hooooodne moc penizku a myslim si ze u 1,6 je nejjednodussi jak ziskat vykon vyhodit motor a dat tam 2,0 
- pbjun
- Test driver

- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Jinak k tomu mojemu MAFu, mam fotky, jsou tady: http://fotoalba.cz/pbjun v albu fofo_maf... Furt sem ho nenasel 
- pbjun
- Test driver

- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Mimochodem, byl sem dneska na vrakaci kdyz sem kupoval sedacky a chtel sem volnobezny ventil bo tam meli fofo ktere ma najete cca 30tis a ten na 1,6 taky nemel maf nikde viditely....
Takze tedka co s tym? Treba by se mohl foki vyjadrit kdyby sem zavital
Nebo treba pokud mate nekdo 1,6 zetec SE tak mrknete jak to tam vypada s tim sanim at vim na cem su
Ale v servisu rikali ze auto jede vyborne tak nevim... Byl sem na diagnostice a taky nic nerikali tak nevim, pri diagnostice by na to snad prisli ze mi neco chybi ne? 
- Pasmo
- Nováček

- Příspěvky: 72
- Registrován: 02.02.2008 03:18
No ja mam napr. na SVT kompresny pomer 10.2:1 a fukam ;_)
Prevodovka ? To neviem, kedze 2.0L US verzia ma ten isty druh ako Focus RS, ale ako je na tom 1.6/1.8 to netusim
Mozes sa pozret aj na intake manifold (to na com je namontovana klapka) ci tam niekde nie je ?
Prevodovka ? To neviem, kedze 2.0L US verzia ma ten isty druh ako Focus RS, ale ako je na tom 1.6/1.8 to netusim
Mozes sa pozret aj na intake manifold (to na com je namontovana klapka) ci tam niekde nie je ?
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
- Luuker
- Pokročilý

- Příspěvky: 569
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smidary
Re: Úprava škrtící klapky 1,8 16V ZETEC
Já tam vlastně dám upravené turbo s pohonem né výfukem ale spec. elektromotorem.Já chci výkon zvýšit třeba jen o 20ps to by mě stačilo a navíc bude zaplé jen když budu chtít. takže je to na velký úpravy?Jenom tam trochu přihnat vzduch nestačí?
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1
-
TripleJay
- Test driver

- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

