ja mam FoFo Combi 2002 a problemy so zadnym stieracom - v prvej polohe (cyklovacej) polohe mi neprejde cely obluk, ale iba jeho malu cast
 . Cely obluk mi prejde tak na 3-4 spustenia cyklovaca. Ak chcem zotriet cele zdne okno naraz, tak musim pouzit druhu polohu (stieranie s ostrekovanim).
 . Cely obluk mi prejde tak na 3-4 spustenia cyklovaca. Ak chcem zotriet cele zdne okno naraz, tak musim pouzit druhu polohu (stieranie s ostrekovanim).Po precitani vsetkych prispevkov v tejto teme som dospel k zaveru, ze treba vymenit rele, co som aj urobil (vymenil som obe), no nepomohlo to
 . Jedinym pozitivom tohto ukonu bolo, ze my zacalo korektne fungovat rychlostieranie predneho stieraca (tiez sa to tu chvilku rozoberalo), ktore mi ani velmi nevadilo
 . Jedinym pozitivom tohto ukonu bolo, ze my zacalo korektne fungovat rychlostieranie predneho stieraca (tiez sa to tu chvilku rozoberalo), ktore mi ani velmi nevadilo   . Nasledne som vymontoval zadny motorcek a preskusal ho (podla knihy Jak Na To Ford Focus od H.R. Etzolda) a fungoval korektne, t.j. ak som na spustaci kontakt priviedol 12V, tak neprerusovane bezal. Az po tejto operacii mi napadlo premerat napatie, ktore prichadza na spustaci kontakt motorceka priamo v aute - napatie vyskoci na 12V iba na kratucku chvilku, ktora zhruba zodpoveda terajsej dlzke stierania. Napatie na dobehovom kontakte som nemeral.
 . Nasledne som vymontoval zadny motorcek a preskusal ho (podla knihy Jak Na To Ford Focus od H.R. Etzolda) a fungoval korektne, t.j. ak som na spustaci kontakt priviedol 12V, tak neprerusovane bezal. Az po tejto operacii mi napadlo premerat napatie, ktore prichadza na spustaci kontakt motorceka priamo v aute - napatie vyskoci na 12V iba na kratucku chvilku, ktora zhruba zodpoveda terajsej dlzke stierania. Napatie na dobehovom kontakte som nemeral.Je podla vas problem s tym spustacim napatim? Ako dlho tam ma byt to napatie? Alebo je problem so suciastkou, ktora tam to napatie posiela, t.j. niekde na zaciatku? Alebo je problem niekde uplne inde
 ?
 ?Budem vdacny za kazdy napad, pretoze som uz vycerpal vsetky napady









 Rozumiem tomu, ze po spusteni prebera "aktivitu" dobehovy kontakt, ale ako z toho vyplyva chyba motorceka? Ved niekto musi na ten dobehovy kontakt to napatie privadzat, nie? A nie je to nejake rele? Tie som ale vymenil, takze v nom problem nebude
 Rozumiem tomu, ze po spusteni prebera "aktivitu" dobehovy kontakt, ale ako z toho vyplyva chyba motorceka? Ved niekto musi na ten dobehovy kontakt to napatie privadzat, nie? A nie je to nejake rele? Tie som ale vymenil, takze v nom problem nebude 

 Nicméně jsem udělal i pokusy s prohozením nových relátek a nefunguje to.
  Nicméně jsem udělal i pokusy s prohozením nových relátek a nefunguje to. 





