 
   Proč
 Proč 



 
   Díky tomu je náš mazlík tak padnoucí do ruky. Já už 2 týdny bojuji s padajícíma otáčkama pod volnoběh a funkce "podržení" mi v současné chvíli nefunguje. Což vážne člověk pozná i při jízdě. Už z toho začínám být nervózní. Takže pokud jde o mírné podržení, neřešit! Užívat a užívat. Já už z toho ale nervózní jsem.Čau Čau
  Díky tomu je náš mazlík tak padnoucí do ruky. Já už 2 týdny bojuji s padajícíma otáčkama pod volnoběh a funkce "podržení" mi v současné chvíli nefunguje. Což vážne člověk pozná i při jízdě. Už z toho začínám být nervózní. Takže pokud jde o mírné podržení, neřešit! Užívat a užívat. Já už z toho ale nervózní jsem.Čau Čau
 , za studena vse ok, jakmile se motor zahreje tak volnobeh misto 750 ktere byvaly nedavno mam cca 900 - 950, ale konstantnich, nic nelita, motor zcela kultivovany... Velmi zajimave je ze pri tomto velmi vzrostl vykon motoru a spotreba zustala cca stejna... Byl sem u forda na diagnostice - vse ok a rekli mi ze co si stezuju ze to jede lip zere stejne tak co mi vadi... tak sem se na to vykaslal a nechavam to jak to je...
, za studena vse ok, jakmile se motor zahreje tak volnobeh misto 750 ktere byvaly nedavno mam cca 900 - 950, ale konstantnich, nic nelita, motor zcela kultivovany... Velmi zajimave je ze pri tomto velmi vzrostl vykon motoru a spotreba zustala cca stejna... Byl sem u forda na diagnostice - vse ok a rekli mi ze co si stezuju ze to jede lip zere stejne tak co mi vadi... tak sem se na to vykaslal a nechavam to jak to je...

 mi se to stalo za jizdy... zrovna sem se pripojoval na dalnicu a najednou sem si vsiml ze to auto zrychluje nejak moc
 mi se to stalo za jizdy... zrovna sem se pripojoval na dalnicu a najednou sem si vsiml ze to auto zrychluje nejak moc  a od te doby volnobeh 900 stabilni a pri dojizdeni na krizovatku zvysene otacky a pri jizde vyssi vykon... Voda mi nemizi, olej jako vzdycky benzin tez a ostatni kapaliny sou jak pred 15 000...
 a od te doby volnobeh 900 stabilni a pri dojizdeni na krizovatku zvysene otacky a pri jizde vyssi vykon... Voda mi nemizi, olej jako vzdycky benzin tez a ostatni kapaliny sou jak pred 15 000...

 čerstvě nasněžilo, tak jsem při jízdě zkusil párkrát "nakopnout" ABS a ejhle, najednou otáčky nepadají. Neříkám, že se tím problém vyřešil, spíš to vypadá na bonus-čím víc abs, tím déle drží otáčky.
  čerstvě nasněžilo, tak jsem při jízdě zkusil párkrát "nakopnout" ABS a ejhle, najednou otáčky nepadají. Neříkám, že se tím problém vyřešil, spíš to vypadá na bonus-čím víc abs, tím déle drží otáčky.   Každopádně v tom vidím indicii, tak jsem Vás chtěl poprosit o tip.
  Každopádně v tom vidím indicii, tak jsem Vás chtěl poprosit o tip. 
 . No tak od zacatku mam FOFO 1,8 16V, 1999, otacky asi jako vsichni akorat mi to nechipa... ale muzu rict, ze Volnobezny ventil mi nepomohl ani vymenit, MAF jsem cstil jako blazen a znamy mi meril odpory...taky bez vysledku. Ale jednou jsem se docetl, ze by to mohlo byt Cidlem rychlosti na prevodovce...ale i tady Vas uklidnim. Proste kdyz jsem ho odpojil a rzojel, sedel jsem v uplne jinem aute, otacky klesaly jako po masle zadne straseni chodcu, zadne trapeni spojky a prevodovky proste jedna basen..
  . No tak od zacatku mam FOFO 1,8 16V, 1999, otacky asi jako vsichni akorat mi to nechipa... ale muzu rict, ze Volnobezny ventil mi nepomohl ani vymenit, MAF jsem cstil jako blazen a znamy mi meril odpory...taky bez vysledku. Ale jednou jsem se docetl, ze by to mohlo byt Cidlem rychlosti na prevodovce...ale i tady Vas uklidnim. Proste kdyz jsem ho odpojil a rzojel, sedel jsem v uplne jinem aute, otacky klesaly jako po masle zadne straseni chodcu, zadne trapeni spojky a prevodovky proste jedna basen.. Al krutou pravdou je ze mi nejel tachometr, coz se sem tam hodi a taky nevim co by na to rikala RJ kdyby se ji to cidlo dlouho neozvalo...Kazdopadne jsem poridil novy kus a zvesela jsem ho zacal menit...Svine drzi na O krouzcich, ktere drzi jak luteranska vira a uz to vypadalo, ze budu nahrivat autogenem...coz je pro me zly sen a pro koho by nebyl kdyz je prevodovka hlinikova
 Al krutou pravdou je ze mi nejel tachometr, coz se sem tam hodi a taky nevim co by na to rikala RJ kdyby se ji to cidlo dlouho neozvalo...Kazdopadne jsem poridil novy kus a zvesela jsem ho zacal menit...Svine drzi na O krouzcich, ktere drzi jak luteranska vira a uz to vypadalo, ze budu nahrivat autogenem...coz je pro me zly sen a pro koho by nebyl kdyz je prevodovka hlinikova   ale nastesti si pak dalo rict a bylo venku...zasunul jsem novy kus
  ale nastesti si pak dalo rict a bylo venku...zasunul jsem novy kus   ale chyba lavky zadna zmena... Tak ted se vrhnu na Vase napady s hadickama...a pak pisnu, mejte se a diky za rady a napady...
 ale chyba lavky zadna zmena... Tak ted se vrhnu na Vase napady s hadickama...a pak pisnu, mejte se a diky za rady a napady...

 Každé ráno nebo vlastně každý den několikrát při startu - kontrolka ABS.. Nechal jsem ji změřit, dávala 10V, při plném nabití. Vzhledem k tomu, že je dle chytré knihy ke správnému restartu potřeba plně nabitá baterie, začal jsem věřit, že pomůže nová. Zajel jsem do Fordu, koupil originál a modlil se, ať se problém vyřeší. Jenomže po najetých 20 kilometrech nic. Přestal jsem se tím trápit a chystal se na diagnostiku,ale v den kdy sem posílal poslední příspěvek trošku víš, se po cca 80 kilometrech začal problém sám řešit. Volnoběh se začínal pomalu ale jistě srovnávat, takže teď sice nevím jestli jsem měl pravdu s baterkou nebo zasáhla vyšší moc, ale hlavně že je vše zase OK. Jediné co mě zarazilo, že mi dnes nebyla uznaná reklamace baterky, dle technika a protokolu, je v pořádku. Mazlíkovi ale nedělala dobře a za tím si stojím. Tak asi tak
  Každé ráno nebo vlastně každý den několikrát při startu - kontrolka ABS.. Nechal jsem ji změřit, dávala 10V, při plném nabití. Vzhledem k tomu, že je dle chytré knihy ke správnému restartu potřeba plně nabitá baterie, začal jsem věřit, že pomůže nová. Zajel jsem do Fordu, koupil originál a modlil se, ať se problém vyřeší. Jenomže po najetých 20 kilometrech nic. Přestal jsem se tím trápit a chystal se na diagnostiku,ale v den kdy sem posílal poslední příspěvek trošku víš, se po cca 80 kilometrech začal problém sám řešit. Volnoběh se začínal pomalu ale jistě srovnávat, takže teď sice nevím jestli jsem měl pravdu s baterkou nebo zasáhla vyšší moc, ale hlavně že je vše zase OK. Jediné co mě zarazilo, že mi dnes nebyla uznaná reklamace baterky, dle technika a protokolu, je v pořádku. Mazlíkovi ale nedělala dobře a za tím si stojím. Tak asi tak
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host