 Někdy je to průser, když ve městě na rušné křižovatce stojím jak tupoun a kolemjdoucí si klepou na čelo, proč držím otáčky na 3000 ..... já pak v duchu prosím motor, aby mi už nedělal ostudu ......
  Někdy je to průser, když ve městě na rušné křižovatce stojím jak tupoun a kolemjdoucí si klepou na čelo, proč držím otáčky na 3000 ..... já pak v duchu prosím motor, aby mi už nedělal ostudu ......  Po chvilce mi to klesne na 750, někdy když chci zařadit kvalt, tak při zmáčknutí spojky se zvednou otáčky na 1000 - 1200. Když řídí má žena, tak je mi to jedno, aspoň jí to nechcípne
 Po chvilce mi to klesne na 750, někdy když chci zařadit kvalt, tak při zmáčknutí spojky se zvednou otáčky na 1000 - 1200. Když řídí má žena, tak je mi to jedno, aspoň jí to nechcípne   
   
   
  














 
   Jinak věřím tomu, že převážnou většinu problémů s otáčkama a volnoběhem způsobuje kromě prasklé hadičky sání, volnoběžný ventyl. Zatím se to kromě zmiňovaných vyjímek nějak extra neprojevuje, ale na jaře půjde nový...
  Jinak věřím tomu, že převážnou většinu problémů s otáčkama a volnoběhem způsobuje kromě prasklé hadičky sání, volnoběžný ventyl. Zatím se to kromě zmiňovaných vyjímek nějak extra neprojevuje, ale na jaře půjde nový... 




 
  

