vstøik.èerpadlo
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
čus, tak mě to takhle jako tobě nehulí, že by hned po startu čudil, hulí se z něho až když za to vezmu, ale zaráží mě ta spotřeba. Díky za ten odkaz, díval jsem se tam a píšou většinou mezi 5 - 7 litrama. 5,5 litru na 100 km? to bych musel jezdit jenom dálnici, vypínat motor, když bych jel z kopce a ještě k tomu 90km/h:-)) Trochu mě trápí, že mi FF nezabírá při nízkých otáčkách, někdo už to tady řešil, takže asi navštívím brzo servis, ať se na to podívaj. Jestli to bude ta jednotka, kdy chtěj za repasování 40 000, tak si hodim mašli:-))
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
Vstøikovací èerpadlo
Kde seženu použité vstøikovací èerpadlo na Focuse 1.8Tddi 66kW.Nevíte nìkdo o nìèem?Prý odchází jedno za druhým,mì umøelo pøi 130000km.
- Rumcajs
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Dobrý večer Chrome,
Mám kombíka. Jsem od Turnova, což je od Prahy trochu z ruky. Jinak kdy jsi měnil naftovej filtr? Měl jsem taky závadu, že auto nemělo výkon a pod plynem byl jakoby pytel. Po výměně palivovýho filtru to zase tahalo dobře. Měnil jsem ho i když byl celkem novej, ale navedla mě k tomu jedna diskuse na netu, kdy měl jeden fokusář obdobný problém se strátou výkonu + hulení.
Mám kombíka. Jsem od Turnova, což je od Prahy trochu z ruky. Jinak kdy jsi měnil naftovej filtr? Měl jsem taky závadu, že auto nemělo výkon a pod plynem byl jakoby pytel. Po výměně palivovýho filtru to zase tahalo dobře. Měnil jsem ho i když byl celkem novej, ale navedla mě k tomu jedna diskuse na netu, kdy měl jeden fokusář obdobný problém se strátou výkonu + hulení.
Ford Focus combi, 1,8TDdi, 66kw, r.v. 1999
- Rumcajs
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Vstřikovací čerpadlo
Zkus si zavoplat do PAS a.s, kde dělají repase. Kontakt najdeš na http://www.pas-zabreh.cz. Je to Bosh servisní opravna. Jde o to co by to bylo. Taky jsem se o to zajímal, zatím to skončilo u trysek (repase za cca 2100 kč/ks bez daně). Jinak rozebrání čerpadla + mírný repas (těsnění, ventilek,....) mi po telefonu odhadli okolo 15 000kc bez daně. Pokud by to byl komplet repas tak by to bylo určitě víc. Co ti na něm umřelo?Martin Dvořák píše:Kde seženu použité vstřikovací čerpadlo na Focuse 1.8Tddi 66kW.Nevíte někdo o něčem?Prý odchází jedno za druhým,mě umřelo při 130000km.
- botsman
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
Ahoj, zdravím majitele nafťáků.
Moje zkušenosti s TDDi. Spotřeba 6.0-6.4, 80%městský provoz. Nejlepší spotřeba dovolená - delší jízdy po okreskách - 5.6. Olej v trubkách k chladiči vzduchu mám pochopitelně taky. Teoreticky by tam být neměl a ze začátku, když jsem to zjistil, tak mě to dost trápilo. Zřejmě je to konstrukční odlišnost Fordů. Dost by mě zajímalo, jestli se najde někdo, kdo tam ten olej nemá. Jinak k akceleraci na dvojku - plynulý tvrdý zátah od 1500 otáček až po omezovač. Ještě bych se chtěl svěřit se zkušeností ohledně paliva - nedalo mi to a natankoval jsem Shell V-Power Diesel. U nás byl o 1.30 dražší než obyčejná nafta. K mému velkému překvapení se motor ztišil a jde měkčeji. Na výkonu je to možná taky trošku znát, ale ještě jsem neměl možnost to pořádně protáhnout. (to FOKI - jestli to zavání reklamou, tak to sestřel)
Moje zkušenosti s TDDi. Spotřeba 6.0-6.4, 80%městský provoz. Nejlepší spotřeba dovolená - delší jízdy po okreskách - 5.6. Olej v trubkách k chladiči vzduchu mám pochopitelně taky. Teoreticky by tam být neměl a ze začátku, když jsem to zjistil, tak mě to dost trápilo. Zřejmě je to konstrukční odlišnost Fordů. Dost by mě zajímalo, jestli se najde někdo, kdo tam ten olej nemá. Jinak k akceleraci na dvojku - plynulý tvrdý zátah od 1500 otáček až po omezovač. Ještě bych se chtěl svěřit se zkušeností ohledně paliva - nedalo mi to a natankoval jsem Shell V-Power Diesel. U nás byl o 1.30 dražší než obyčejná nafta. K mému velkému překvapení se motor ztišil a jde měkčeji. Na výkonu je to možná taky trošku znát, ale ještě jsem neměl možnost to pořádně protáhnout. (to FOKI - jestli to zavání reklamou, tak to sestřel)
Botsman, Ford Focus 1,8 TDDi, combi, Trend/2002. Mondeo mk4 2.0TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Ahoj Rumcajsi,
díky za odpověď i za snahu:-) Palivový filtr jsem měnil zhruba před 4 měsíci, takže je úplně novej. Měnil jsem i svíčky, vzduchový filtr, olej v motoru, prostě všechno, co vyměnit šlo, protože jsem ho kupoval z bazaru. Někdo tady mluvil i o svíčkách NGK nebo tak nějak, možná zkusím ještě tohle, a vyměním vzduchový filtr za sportovní.
Držím palce s tím čerpadlem.
díky za odpověď i za snahu:-) Palivový filtr jsem měnil zhruba před 4 měsíci, takže je úplně novej. Měnil jsem i svíčky, vzduchový filtr, olej v motoru, prostě všechno, co vyměnit šlo, protože jsem ho kupoval z bazaru. Někdo tady mluvil i o svíčkách NGK nebo tak nějak, možná zkusím ještě tohle, a vyměním vzduchový filtr za sportovní.
Držím palce s tím čerpadlem.
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: Vstřikovací čerpadlo
Ahoj Martine, můžeš mi prozradit, jak se ti projevilo "umření" čerpadla? Co předcházelo?Martin Dvořák píše:Kde seženu použité vstřikovací čerpadlo na Focuse 1.8Tddi 66kW.Nevíte někdo o něčem?Prý odchází jedno za druhým,mě umřelo při 130000km.
Díky
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- botsman
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
To CHROM: Při jízdě se zahřátým motorem po rovině můžu řadit dvojku od cca +1100/min. Jede to bez cukání ale to už je extrém. Myslím si, že to už motoru nedělá dobře - zvýšené namáhání ojničních ložisek apod. - a taky na spotřebu to bude mít špatný dopad, protože řídící jednotka tam začně cpát zbytečně moc nafty. Ideální otáčky pro diesel bych viděl v rozmezí 1800 - 2500. Na doplnění - mám 1.8 TDDi/2002.
Botsman, Ford Focus 1,8 TDDi, combi, Trend/2002. Mondeo mk4 2.0TDCi
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti