"Kaltstartstrom:
Batterien mit einem hohen Kaltstartstrom werden zur Zeit zwar gerne empfohlen, sind jedoch technisch nicht notwendig. Gute Batterien weisen Werte zwischen 360 und 420 A auf, mehr ist auf keinen Fall nötig. Ein Fahrzeug der Golf-Klasse zum Beispiel kommt normalerweise mit 250 A aus, so dass auch die Batterie mit dem niedrigsten Kaltstartstrom ausreichend ist." co znamena ze viac ako 420 nie je potrebne...
tu je cely test:
http://www.adac.de/Tests/Zubehoertests/ ... ageID=9186#
a k mojmu problemu.. Baterku som zatial nakonec nekupil, bol som u baterkoveho guru a ten ju prebral k zivotu a funguje
 aj ked hovoril, ze na zimu budem mozno muset kupit druhu..  precistili sa komplet kontakty a vymenila sa utahovacia skrutka za pomoci mojho Tátu (za co mu touto cestou dakujem, nakolko som zistil, ze uz sem aj on chodi
 aj ked hovoril, ze na zimu budem mozno muset kupit druhu..  precistili sa komplet kontakty a vymenila sa utahovacia skrutka za pomoci mojho Tátu (za co mu touto cestou dakujem, nakolko som zistil, ze uz sem aj on chodi   )a funguje zatial ako sa patri. Potom vsak zmeral napatie a mala 15,5 V co vraj znemena, ze sa prebija takze si mam najst elektrikara a asi menit regler. No ked som s tym prisiel domov merali sme to viackrat a ukazovalo len nieco okolo 14 V co je Ok. Co sa mi vsak nepacilo bol vrely pluskovy kontakt po prvej jazde. Potom som nechal auto odstavene a isiel tu istu vzdialenost, kontakt uz nebol vrely ale len vlazny... takze mam nadalej v tom hokej a asi navstivim elektrikara...
  )a funguje zatial ako sa patri. Potom vsak zmeral napatie a mala 15,5 V co vraj znemena, ze sa prebija takze si mam najst elektrikara a asi menit regler. No ked som s tym prisiel domov merali sme to viackrat a ukazovalo len nieco okolo 14 V co je Ok. Co sa mi vsak nepacilo bol vrely pluskovy kontakt po prvej jazde. Potom som nechal auto odstavene a isiel tu istu vzdialenost, kontakt uz nebol vrely ale len vlazny... takze mam nadalej v tom hokej a asi navstivim elektrikara...










 hold v elektrike si doma ..dik
  hold v elektrike si doma ..dik  Mozne je vsechno, nevim, jake ma ten regler poruchy, mozna ze to muze delat jenom obcas. Tak nech treba nastartovane, pripoj si merak a cekej, jestli se ti ten kontakt taky zahreje a jestli nekolisa napeti. Jestli jsi to necim oskrabal nebo cistil smirkem a zustal ti tam ten prach, tak se ti to bude zahrivat a mozna i opalovat ten kontakt. Melo by se to potrit jeste kontaktni vazelinou nebo nastrikat sprejem na kontakty.
 Mozne je vsechno, nevim, jake ma ten regler poruchy, mozna ze to muze delat jenom obcas. Tak nech treba nastartovane, pripoj si merak a cekej, jestli se ti ten kontakt taky zahreje a jestli nekolisa napeti. Jestli jsi to necim oskrabal nebo cistil smirkem a zustal ti tam ten prach, tak se ti to bude zahrivat a mozna i opalovat ten kontakt. Melo by se to potrit jeste kontaktni vazelinou nebo nastrikat sprejem na kontakty.