je to to presne iste ked ja mu dám 6000ot/min
maximalka na jednotlivych prevodoch
- omik
- Pokročilý

- Příspěvky: 640
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
to je predsa uplne jasne, ze ked obacas motor vytocis, tak mu to neublizi... Ak by to tak nebolo, tak v kazdom manuale k autu by bolo napisane,ze motor ma sice max. otacky X ale jazdite radsej na 3/4 X, pretoze potom to motoru skodi... Nie je na to ziadny dovod, aby kratkodobe vyuzitie maximalneho vykonu motoru skodilo (pri splnenych predpokladoch spravnej pracovnej teploty a dobreho oleja)...
K teme (motor 1.6tdci 80kw, pneu 205/55 R16).
2. st .... 75
3. st .... 120 (sla by dalej, ale radil som)
4. st .... neskusal som
5. st .... 200
Pri najblizsej prilezitosti to vyskusam podla GPS...
K teme (motor 1.6tdci 80kw, pneu 205/55 R16).
2. st .... 75
3. st .... 120 (sla by dalej, ale radil som)
4. st .... neskusal som
5. st .... 200
Pri najblizsej prilezitosti to vyskusam podla GPS...
Ford Mondeo 2011 Titanium S, 2.0TDCi (120kW), panther black
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
- honolulu
- Junior

- Příspěvky: 225
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Komárno, SK
Každopádne mu to nepomáha k dlhej životnosti, to čo si písal trochu mení svetlo diskusie, keď maš zahriaty motor , good oil a krátkodobo (resp.občas) to fukneš pod červenu hranicu, nič sa nedeje.chmelko píše:honolulu: ak pri jazde, poriadne zajhriatom motore zvýším otáčky niekde nad 6tis (benzin) dajme tomu na 5-10 sekund, ver tomu, že to nezanechá žiadne šramy na motore (ešte raz-zahriatý motor, kvalitný nový olej..)
ak by to motorom ubližovalo, ver tomu, že ten omezovač bude niekde u 4tis otáčok..
nemyl si to s F1, kde pri poruche znižovali otáčky v starých dobách z 20tis, niekde na 17tis...ty tam máš tiež taký soft ktorý ti pri poruche motoru nedovolí motor viac vytočit kvoli následnemu poškodeniu..
niečo také by mohol hovorit Pulda, kupil auto od paní ,ktoré jazdilo len po meste a to fakt..prve čo mu odišlo bol katalizátor a ak si sadol do mojho povedal, že sa nemože jednat o rovnake motory...
ma ho už cca.6mes občas ho pekne prefukne a povedal, že ten motor reaguje omnoho lepšie než ho kupil..takže mu to škodí?..
Focus sme ešte nemal na firme ale felicia 1,6, fabia1,4 , citroen neviem aky sa jazdili občas štýlom ´´po obmedzovač´´
Po roku z nich boli hrkalky
- Skubi
- Test driver

- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
tak tak, je potřeba jednou za čas vyhnat pavouky z motoru, taky to dělám, ale většinou když jsem v autě sám ...... a ten zvukchmelko píše:........ niečo také by mohol hovorit Pulda, kupil auto od paní ,ktoré jazdilo len po meste a to fakt..prve čo mu odišlo bol katalizátor a ak si sadol do mojho povedal, že sa nemože jednat o rovnake motory...
ma ho už cca.6mes občas ho pekne prefukne a povedal, že ten motor reaguje omnoho lepšie než ho kupil..takže mu to škodí?..
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- Skubi
- Test driver

- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
no vytáčet studený motor může jen ko..t a co se týče firemních vozů, tak tam je to tím, že se na nich většinou střídá víc lidí a každý se k nim chová, jak se chováhonolulu píše: Každopádne mu to nepomáha k dlhej životnosti, to čo si písal trochu mení svetlo diskusie, keď maš zahriaty motor , good oil a krátkodobo (resp.občas) to fukneš pod červenu hranicu, nič sa nedeje.
Focus sme ešte nemal na firme ale felicia 1,6, fabia1,4 , citroen neviem aky sa jazdili občas štýlom ´´po obmedzovač´´
Po roku z nich boli hrkalky
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
-
chmelko
- Test driver

- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- honolulu
- Junior

- Příspěvky: 225
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Komárno, SK
chmelko: ano viem, je to tak ako hovorí skubi a ty, vacsinou ano (aj ked u mna to neplati, mozes si prist pozriet firemnu oktávku
)
Na druhej strane čo som spomínal feldu a fabku, tiež s nou jazdil jen jeden človek a nemlátil do cez diery. Ale vysoké otáčky, Madit 15W-40, a hlavne studeny motor (jazdilo sa kanclík-sklad, cca 2 km) urobilo svoje.
Inak ako písal ZEWL, je tu niekto kto vytáča aj diesel? asi nie, len ma to zaujima
Na druhej strane čo som spomínal feldu a fabku, tiež s nou jazdil jen jeden človek a nemlátil do cez diery. Ale vysoké otáčky, Madit 15W-40, a hlavne studeny motor (jazdilo sa kanclík-sklad, cca 2 km) urobilo svoje.
Inak ako písal ZEWL, je tu niekto kto vytáča aj diesel? asi nie, len ma to zaujima
- Boban
- Test driver

- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
No je to trochu mimo a já z toho byl taky mimo, v jedné firmě pracuje člověk co má Lančii no když sem to slišel na volnoběh a při popojíždění tak sem si byl na beton jistej, že je to nafta, pak z dáli slyším jak to rozmotává a stále a stále a zvuk to mělo stále jak nafta, ale otáčky no typl bych 5000, čuměl sem jak vyvoraná myš.Když mě vyděl borec jak na to zírám, říkal buď v klidu je to 1.8 benzín jen už není v nej kondici

Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- omik
- Pokročilý

- Příspěvky: 640
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ja, nemam s tym problem. ked je samozrejme hodne dobre zahriaty, ked nie je, tak cez 2 - 2,5 tisic nejdem ani omylom, 2,5 tisic len ked je to naozaj treba. Ale nemam problem obcas ho poslat ku 4,5tisic, ked idem po okreskach a potrebujem predbiehat, tak nepredbiehm z 1500 otacok, ale kludne tam supnem 3ku a idem od 2tisic kludne po 4. A obcas si skusim pri rozbiehani sprint 0-100 a tam ho potocim. Ale na obmedzovaci slo len raz, to soferovala este blahej pamati maya...honolulu píše:chmelko: ano viem, je to tak ako hovorí skubi a ty, vacsinou ano (aj ked u mna to neplati, mozes si prist pozriet firemnu oktávku)
Na druhej strane čo som spomínal feldu a fabku, tiež s nou jazdil jen jeden človek a nemlátil do cez diery. Ale vysoké otáčky, Madit 15W-40, a hlavne studeny motor (jazdilo sa kanclík-sklad, cca 2 km) urobilo svoje.
Inak ako písal ZEWL, je tu niekto kto vytáča aj diesel? asi nie, len ma to zaujima
Ford Mondeo 2011 Titanium S, 2.0TDCi (120kW), panther black
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
- zewl
- Test driver

- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
toz jako tocit diesel obcas neskodi, jak jsem psal, ale nemuzes ho tocit do 6000, protoze ma maximalku nekde 4900 a omezovac by zasahlhonolulu píše:...Inak ako písal ZEWL, je tu niekto kto vytáča aj diesel? asi nie, len ma to zaujima
A jezdit stale na 4800 otacek je kravina, ale obcas ho vytocit na 4000 neni od veci... Jinak jezdim stale 2000-3000, kde je nejvetsi kroutak
- honolulu
- Junior

- Příspěvky: 225
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Komárno, SK
- sasa01
- Nováček

- Příspěvky: 152
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: jih moravy
- Kontaktovat uživatele:
- zewl
- Test driver

- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
toz pokracujmehonolulu píše:Kámo! tak už je jasná tá tvoja spotreba....ja jazdím od 1100 do 2100 a mám o ten litrík necelý menej, ale to je do vlákna spotreba TDDI![]()
Vieš čo ? krátkodobo skusim jazdiť ako Ty (zewl) a prezradim spotrebu, ok?![]()
- Fokal
- .

- Příspěvky: 3876
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak, točim víc, až když jsem si jistej, že je motor uplně zahřátej, třeba po 5 km od chvíle, kdy mám ručičku teploměru veprostřed, záleží i na venkovní teplotě
opravdu mě rve srdce, když musim studenej motor vytočit třeba do 4000 na dvojku do kopce, protože by to trojka ještě nevzala, to neni hezkej zvuk, ale nic jinýho mi bohužel občas nezbyde 
ST150
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 4 hosti




