Android OEM Ford rádio
- Antonín Plhal
- Nováček

- Příspěvky: 191
- Registrován: 02.07.2011 00:30
Re: Android OEM Ford rádio
Tak jo, dneska jsem pokročil. Vymordoval jsem ovládání klimatizace. 2 šrouby ihned přístupné, ten třetí vlevo byl obtížnější. Nemám rád vycvakávání krytů, protože nevíte podle zvuku, kdy se to vycvaklo a kdy ulomilo. Dneska jsem měl šťastnej den - neulomilo se nic.
Každopádně mini USB kabel vede zespoda to tý černý krabice (asi ten BT modul). Už je propojen s novým rádiem. Má to výhodu (vyzkoušel jsem) - funguje přes to i instalace aplikací. Osobně používán raději Sygic 2023 (stahuji z APKMIRROR). Automatické aktualizace mám zakázané, takže se mi to "neapgrejduje" na novější verzi programu (mapy ano) a funguje to, jak má.
Také mám zakoupený CAR Scanner - nainstalován a spárován s BT ODB II modulem.
Takže zbývá ten kabel na rádio anténu a ------ kamera.
Čistě teoreticky - Forscan logicky hlásí chybu modulu rádia, ovládacího panelu a displeje. Dá se tato detekce deaktivovat?
Každopádně mini USB kabel vede zespoda to tý černý krabice (asi ten BT modul). Už je propojen s novým rádiem. Má to výhodu (vyzkoušel jsem) - funguje přes to i instalace aplikací. Osobně používán raději Sygic 2023 (stahuji z APKMIRROR). Automatické aktualizace mám zakázané, takže se mi to "neapgrejduje" na novější verzi programu (mapy ano) a funguje to, jak má.
Také mám zakoupený CAR Scanner - nainstalován a spárován s BT ODB II modulem.
Takže zbývá ten kabel na rádio anténu a ------ kamera.
Čistě teoreticky - Forscan logicky hlásí chybu modulu rádia, ovládacího panelu a displeje. Dá se tato detekce deaktivovat?
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW, www.plhal.cz
- Antonín Plhal
- Nováček

- Příspěvky: 191
- Registrován: 02.07.2011 00:30
Re: Android OEM Ford rádio
Na tento, žlutý kabel, bych měl zapojit napájení zadní kamery. Nejde do něj ale napětí.
Mám kameru kompletně nainstalovanou a hlásí, že není signál. Pokud jsem ale udělal bypass z autozapalovače, kamera funguje.
Neměl by tento vodič například být jištěn nějakou pojistkou, kterou mám třeba zrovna nezapojenou?
Jinak to je konektor, který v původní verzi originálního rádia vede do displeje. V mém případě do toho malinkého, modrého/monochromatického.
- Vycvaknout krytky na madlech pátých dveří a vyšroubovat 4 šrouby. Zbytek je nacvaknutý, takže vycvaknout celý plast.
- vyšroubovat lištu nad SPZ - celkem 6 matic
- já jsem při té příležitosti zjistil, že krajní konzole na liště jsou v horní části odlomené, tak jsem použil tmel na motory, který by mi jinak zaschnul: - protože dneska byl hic, podařilo se protáhnout konektory i spojka tou malou gumovou záslepkou (záslepka je velká, ale dírka malá), aniž bych ji roztrhnul. Nejdřívě šel větší (žlutý cinch), pak menší (červený napájecí) a nakonec spojka: - konektory jsem zaizoloval, aby se mi samovolně nerozpojily: - protože mi pájení moc nejde, používám takovéto spojky, které jen zatavím horkovzdušnou pistolí: - kostru jsem nikde netahal, protože páté dveře ukostřené jsou. Takže takto: - zvolil jsem levou stranu pro protažení kabelu (v zásadě je jedno, jestli zvolíš levou, nebo pravou stranu auta pro protažení) - pokud to šlo, nevycvakával jsem plasty za každou cenu, takže zde jsem stropnici jen poodhrnul a pomohl si háčkem - povolil jsem dva šrouby na levé straně kufru platu u světla interiéru a malinkato povycvaknul. Pak šel kabel prostrčit. - z LZ místa spolujezdce jsem prostrčil vázací drát s očkem kolem světýlka a protáhnul kabel do kabiny
- pak jsem už nic nevycvakával, pouze prahovou gumu. Kabel jsem (má tam místa hodně) vsunul pod plasty a zadělal zpět prahovou gumu
- od řidiče k LZ místu jsem opět prostrčil drát s očkem a protáhnul kabel k místu řidiče
- stejným způsobem pod volant a pak k rádiu
Momentálně to nemám zapojené, jak bylo rádio přizpůsobené (viz dotaz výše). Vytáhnul jsem si pomocný vodič a napájení zapojil přímo do pojistky tempomatu (který nemám).
Zde je výsledek:
Neměl by tento vodič například být jištěn nějakou pojistkou, kterou mám třeba zrovna nezapojenou?
Jinak to je konektor, který v původní verzi originálního rádia vede do displeje. V mém případě do toho malinkého, modrého/monochromatického.
Tak. Kamera je nainstalována. V zásadě tě nečeká nic neočekávaného.Tomáš Kubec píše: 31.07.2025 09:21 Až budeš dělat kameru, tak zaznamenej postup. Mám ji doma rok a ještě jsem se k připojení k rádiu nedostal![]()
- Vycvaknout krytky na madlech pátých dveří a vyšroubovat 4 šrouby. Zbytek je nacvaknutý, takže vycvaknout celý plast.
- vyšroubovat lištu nad SPZ - celkem 6 matic
- já jsem při té příležitosti zjistil, že krajní konzole na liště jsou v horní části odlomené, tak jsem použil tmel na motory, který by mi jinak zaschnul: - protože dneska byl hic, podařilo se protáhnout konektory i spojka tou malou gumovou záslepkou (záslepka je velká, ale dírka malá), aniž bych ji roztrhnul. Nejdřívě šel větší (žlutý cinch), pak menší (červený napájecí) a nakonec spojka: - konektory jsem zaizoloval, aby se mi samovolně nerozpojily: - protože mi pájení moc nejde, používám takovéto spojky, které jen zatavím horkovzdušnou pistolí: - kostru jsem nikde netahal, protože páté dveře ukostřené jsou. Takže takto: - zvolil jsem levou stranu pro protažení kabelu (v zásadě je jedno, jestli zvolíš levou, nebo pravou stranu auta pro protažení) - pokud to šlo, nevycvakával jsem plasty za každou cenu, takže zde jsem stropnici jen poodhrnul a pomohl si háčkem - povolil jsem dva šrouby na levé straně kufru platu u světla interiéru a malinkato povycvaknul. Pak šel kabel prostrčit. - z LZ místa spolujezdce jsem prostrčil vázací drát s očkem kolem světýlka a protáhnul kabel do kabiny
- pak jsem už nic nevycvakával, pouze prahovou gumu. Kabel jsem (má tam místa hodně) vsunul pod plasty a zadělal zpět prahovou gumu
- od řidiče k LZ místu jsem opět prostrčil drát s očkem a protáhnul kabel k místu řidiče
- stejným způsobem pod volant a pak k rádiu
Momentálně to nemám zapojené, jak bylo rádio přizpůsobené (viz dotaz výše). Vytáhnul jsem si pomocný vodič a napájení zapojil přímo do pojistky tempomatu (který nemám).
Zde je výsledek:
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW, www.plhal.cz
- Tomáš Kubec
- Nováček

- Příspěvky: 163
- Registrován: 20.12.2008 20:16
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Android OEM Ford rádio
Já bych napájení bral ze světla zpátečky a u rádia to zapojil na detekci zpátečky a na video
https://ae01.alicdn.com/kf/S78b65b52037 ... 3e1c3g.jpg
https://ae01.alicdn.com/kf/S78b65b52037 ... 3e1c3g.jpg
Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Fusion 1.4 59 kW (2009 březen) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Fusion 1.4 59 kW (2009 březen) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
- Antonín Plhal
- Nováček

- Příspěvky: 191
- Registrován: 02.07.2011 00:30
Re: Android OEM Ford rádio
To jsem právě myslel, že když to připravili na ten konektor, že to je ono.
U rádia (kromě milionu jiných kabelů) byl žlutý cinch samice pro video vstup a pak tento POWER kabel, u kterého byl taky popisek KAMERA. Ovšem samec. Bylo to u kabelu POWER: a u toho symbol.
Něco v tomhle stylu: Tak to by přece mělo být napájení, ne?
Nejde do toho napětí ani normálně, ani po zařazení zpátečky. Proměřoval jsem to multimetrem.
Teď jsem to dal do té pojistky, coby provizorní řešení.
U rádia (kromě milionu jiných kabelů) byl žlutý cinch samice pro video vstup a pak tento POWER kabel, u kterého byl taky popisek KAMERA. Ovšem samec. Bylo to u kabelu POWER: a u toho symbol.
Něco v tomhle stylu: Tak to by přece mělo být napájení, ne?
Nejde do toho napětí ani normálně, ani po zařazení zpátečky. Proměřoval jsem to multimetrem.
Teď jsem to dal do té pojistky, coby provizorní řešení.
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW, www.plhal.cz
- ScorpionSX
- Zkušený

- Příspěvky: 1838
- Registrován: 29.01.2011 18:05
- Bydliště: Trenčín, SR
Re: Android OEM Ford rádio
Tú kameru budeš asi musieť napojiť z niečoho čo má 12V pri zaradení spiatočky, alebo prípadne aj stálych po naštartovaní, záleží na tebe.
Ono by tam mal byť aj 12V výstup pre kameru keď rádio detekuje spiatočku:

Pin C7 (CAM 12 OUT), lenže ako som pozeral na kabeláž z týchto rádií, tak číňan tento pin neosadil...pomýlil som si to s iným rádiom, takže to čo som písal o napájaní kamery niekde vyššie neplatí, musíš ísť z toho svetla spiatočky.
Takže môžeš vlastne ignorovať ten červený káblik, ktorý ide spolu s cinchom a normálne len od svetla spiatočky natiahni kábel k tomu druhému konektoru (ktorý si ukostroval) a hotovo.
Ono by tam mal byť aj 12V výstup pre kameru keď rádio detekuje spiatočku:

Pin C7 (CAM 12 OUT), lenže ako som pozeral na kabeláž z týchto rádií, tak číňan tento pin neosadil...pomýlil som si to s iným rádiom, takže to čo som písal o napájaní kamery niekde vyššie neplatí, musíš ísť z toho svetla spiatočky.
Takže môžeš vlastne ignorovať ten červený káblik, ktorý ide spolu s cinchom a normálne len od svetla spiatočky natiahni kábel k tomu druhému konektoru (ktorý si ukostroval) a hotovo.
- Antonín Plhal
- Nováček

- Příspěvky: 191
- Registrován: 02.07.2011 00:30
Re: Android OEM Ford rádio
Jenomže, pokud jí zapojím do zpátečky, tak mi bude fungovat pouze při zařazení zpátečky. Ne, při stisknutí tlačítka parkovacích senzorů. Občas je zapínám, o když popojíždím dopředu (abych věděl, kolik mám popojet).
A když už tam ta kamera je, tak ať v tu chvíli nehlásí (není signál)...
Pravda, že né tak často. Taky se mi to už nechce rozdělávat (včera jsem se s tím patlal od 10 do 18 hodin), za týden z ze mně možná vyprchá
Spíš mi poraďte, kam to zapojit do svorkovnice u rádia, ať to nemám napřímo do pojistkové skříně, i když je to zakrytované a není to vidět.
EDIT: Pokud by to bylo jen v tom zpětném světle, tak vlastně i pokud popojíždíte sem a tam na parkovací místo, tak pokaždé, když vyřadíte zpátečku a dáte jedničku, abyste popojeli metr dopředu a chcete se kouknout dozadu, jestli tam máte už dostatek místa, vám vypadne signál a to i přesto, že senzory budou aktivní... ne? Protože zpětná světla zhasnou a přeruší se napájení kamery...
A když už tam ta kamera je, tak ať v tu chvíli nehlásí (není signál)...
Pravda, že né tak často. Taky se mi to už nechce rozdělávat (včera jsem se s tím patlal od 10 do 18 hodin), za týden z ze mně možná vyprchá
Spíš mi poraďte, kam to zapojit do svorkovnice u rádia, ať to nemám napřímo do pojistkové skříně, i když je to zakrytované a není to vidět.
EDIT: Pokud by to bylo jen v tom zpětném světle, tak vlastně i pokud popojíždíte sem a tam na parkovací místo, tak pokaždé, když vyřadíte zpátečku a dáte jedničku, abyste popojeli metr dopředu a chcete se kouknout dozadu, jestli tam máte už dostatek místa, vám vypadne signál a to i přesto, že senzory budou aktivní... ne? Protože zpětná světla zhasnou a přeruší se napájení kamery...
Naposledy upravil(a) Antonín Plhal dne 11.08.2025 13:16, celkem upraveno 1 x.
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW, www.plhal.cz
- Tomáš Kubec
- Nováček

- Příspěvky: 163
- Registrován: 20.12.2008 20:16
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Android OEM Ford rádio
Napíchnou napájení můžeš na kabel větráku na rádiu, je u RCA kabelů.
A detekce je zde
A detekce je zde
Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Fusion 1.4 59 kW (2009 březen) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Fusion 1.4 59 kW (2009 březen) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
- Antonín Plhal
- Nováček

- Příspěvky: 191
- Registrován: 02.07.2011 00:30
Re: Android OEM Ford rádio
Až mě přestanou bolet prsty, jak jsem to cpal do tý gumový záslepky
, tak na to kouknu. Děkuji.
Ten větrák mě taky napadl, zatím mě ho bylo líto přerušovat.
Spíš mě bylo divný, že konektor rádia počítal s napájením na tom konektoru od displeje, ale auto mu tam nic nepustilo...
Ten větrák mě taky napadl, zatím mě ho bylo líto přerušovat.
Spíš mě bylo divný, že konektor rádia počítal s napájením na tom konektoru od displeje, ale auto mu tam nic nepustilo...
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW, www.plhal.cz
- Antonín Plhal
- Nováček

- Příspěvky: 191
- Registrován: 02.07.2011 00:30
Re: Android OEM Ford rádio
Ještě jeden dotaz:
Dá se přes ForScan vypnout původní BT z původního rádia?
Vypínalo se to přes klaviaturu původního rádia. Před demontáží jsem jej nedeaktivoval a pořád se hlásí.
Nebudu kvůli tomu přeci zapojovat na chvilku staré rádio.
Dá se přes ForScan vypnout původní BT z původního rádia?
Vypínalo se to přes klaviaturu původního rádia. Před demontáží jsem jej nedeaktivoval a pořád se hlásí.
Nebudu kvůli tomu přeci zapojovat na chvilku staré rádio.
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW, www.plhal.cz
- Tomáš Kubec
- Nováček

- Příspěvky: 163
- Registrován: 20.12.2008 20:16
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Android OEM Ford rádio
Myslím, že jsem starý BT deaktivoval, tam kde nastavuješ, co má přes CANBUS fungovat. Ale už jsi nejsem 100% jistej.
Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Fusion 1.4 59 kW (2009 březen) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Fusion 1.4 59 kW (2009 březen) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
- Antonín Plhal
- Nováček

- Příspěvky: 191
- Registrován: 02.07.2011 00:30
Re: Android OEM Ford rádio
Trošku jsem ho ještě vytunil...
EDIT:
Jak jsem řešil zapojení kamery viewtopic.php?p=1262175#p1262175
Odpojil jsem to z pojistkové skříně, aby to nebyla taková prasárna. Natáhnul jsem nový USB kabel, protože ten původní končil autoadaptérem na 12V a zapojil USB mini B / USB A s tím, že A konektor skončil rovnou v rádiu. Kamera má malou spotřebu, takže tenké drátky autorádia řešit nemusím. Nabíjení mobilu by bylo horší...
Dále jsem si dal práci, zapojil původní rádio a přes menu vypnul původní BT. Nakonec jsem (když jsme měl rádio vyndané) zkusil nacvaknout spodní krytku, abych zjistil, proč tam nejde normálně zacvaknout. Problém byl v tom, že větrací žaluzie původního audiopanelu mají rozdvojené vzduchokanály. Část fouká přímo do kabiny a malá část na ovládání klimatizace. Aby tam dobře doléhaly, jsou na těch vzduchokanálech plastové nálitky do stran. Na každé straně audiopanelu jeden nálitek koliduje se zámečkem krytky. Tyto nálitky jsem odříznul (cca 1cm2). Chtěl jsem původně jen vycvaknout ty spodní výdechy, jenomže to by vypadly pantíky žaluzií. Tak jsem ty kousky odříznul. I kdyby se z nějakého důvodu do auta dávalo původní rádio, nebude to ničemu chybět. Pak tam šla krytka normálně nacvaknout.
Trošku byla napružená. Na audiopanelu je oblouk, krytka je trošku rovnější. Aby v horku nevyměkla a nevycvakla se, malinko jsem jí nahřál horkovzdušnou pistolí a prohnul do žádaného tvaru.
Vypadá to mnohel líp, když mi někdo okukuje autorádio ze všech stran:
Jak jsem řešil zapojení kamery viewtopic.php?p=1262175#p1262175
Odpojil jsem to z pojistkové skříně, aby to nebyla taková prasárna. Natáhnul jsem nový USB kabel, protože ten původní končil autoadaptérem na 12V a zapojil USB mini B / USB A s tím, že A konektor skončil rovnou v rádiu. Kamera má malou spotřebu, takže tenké drátky autorádia řešit nemusím. Nabíjení mobilu by bylo horší...
Dále jsem si dal práci, zapojil původní rádio a přes menu vypnul původní BT. Nakonec jsem (když jsme měl rádio vyndané) zkusil nacvaknout spodní krytku, abych zjistil, proč tam nejde normálně zacvaknout. Problém byl v tom, že větrací žaluzie původního audiopanelu mají rozdvojené vzduchokanály. Část fouká přímo do kabiny a malá část na ovládání klimatizace. Aby tam dobře doléhaly, jsou na těch vzduchokanálech plastové nálitky do stran. Na každé straně audiopanelu jeden nálitek koliduje se zámečkem krytky. Tyto nálitky jsem odříznul (cca 1cm2). Chtěl jsem původně jen vycvaknout ty spodní výdechy, jenomže to by vypadly pantíky žaluzií. Tak jsem ty kousky odříznul. I kdyby se z nějakého důvodu do auta dávalo původní rádio, nebude to ničemu chybět. Pak tam šla krytka normálně nacvaknout.
Trošku byla napružená. Na audiopanelu je oblouk, krytka je trošku rovnější. Aby v horku nevyměkla a nevycvakla se, malinko jsem jí nahřál horkovzdušnou pistolí a prohnul do žádaného tvaru.
Vypadá to mnohel líp, když mi někdo okukuje autorádio ze všech stran:
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW, www.plhal.cz
-
MrLittle
- Nováček

- Příspěvky: 7
- Registrován: 12.03.2024 21:01
- Bydliště: Brno
Re: Android OEM Ford rádio
Zdravím, řeším zapojení kamery do android radia Hizpo S6 pro C-max s CANbusem. Kabel na detekci zpátečky by měl dostat 12V z CANbusu, aby se rádio přeplo do couvacího režimu. Myslíte, že na ten kabel můžu napíchnout napájení kamery skrze ten červený kabel u videokabelu? Zem bych pak dal na páté dveře.
Přijde mi to jako méně práce, než ještě rozmontovávat zadní světlo. Číňan mi pořád dokola posílá stejné obrázky a moje dotazy zřejmě nechápe. Díky.
Přijde mi to jako méně práce, než ještě rozmontovávat zadní světlo. Číňan mi pořád dokola posílá stejné obrázky a moje dotazy zřejmě nechápe. Díky.
Ford C-max 1.6i Trend+ 2010
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24999
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Android OEM Ford rádio
na sbernici zadnych 12V neni ... a uz vubec ne ze zpatecky
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
MrLittle
- Nováček

- Příspěvky: 7
- Registrován: 12.03.2024 21:01
- Bydliště: Brno
Re: Android OEM Ford rádio
Možná jsem použil špatnou terminologii.

V rádiu bez specifického CANbus dekodéru se ten růžový kabel na obrázku spojí s napájením kamery a couvacího světla. Aby rádio při zařazení zpátečky dostalo signál, že má zapnout aplikaci s kamerou.
Já mám ale CANbus dekodér a ten růžový kabel je s ním spojený a číňan říkal, že dostane rádio napětí 12V z CANbus dekodéru, aby rádio zaplo aplikaci s kamerou. (Napětí by mělo být stejné jako od zpátečky?) Proto mě zajímá, jestli to nelze využít i jako napájení kamery, když tam ten proud poteče při zařazené zpátečce.

V rádiu bez specifického CANbus dekodéru se ten růžový kabel na obrázku spojí s napájením kamery a couvacího světla. Aby rádio při zařazení zpátečky dostalo signál, že má zapnout aplikaci s kamerou.
Já mám ale CANbus dekodér a ten růžový kabel je s ním spojený a číňan říkal, že dostane rádio napětí 12V z CANbus dekodéru, aby rádio zaplo aplikaci s kamerou. (Napětí by mělo být stejné jako od zpátečky?) Proto mě zajímá, jestli to nelze využít i jako napájení kamery, když tam ten proud poteče při zařazené zpátečce.
Ford C-max 1.6i Trend+ 2010
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24999
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Android OEM Ford rádio
pokud je to tak, jak pises, tak ano: z adapteru, ktery cte provoz na sbernici a pozna z ni zarazenou zpatecku, (pry) dostanes +12V a ty muzes pouzit jak na napajeni kamery, tak jako informaci pro radio ... snad tam nebude velky proudovym odber, aby to adapter ve zdravi prezil
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

