1.6 74kW - cukání kolem 2000 ot.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 642
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: 1.6 74kW - cukání kolem 2000 ot.
Otáčky - vidim tam tři schody - plyn jsi přidával plynule nebo na třikrát? Jestli plynule tak to ukazuje na snímání polohy klapky = nalogovat jestli se hodnota ze snímače mění plynule nebo tam jsou taky skoky... Příp. vedení od snímače až do čipu - vibracema může studeňák být nevodivý jen při určitých frekvencích..
Ad chyby, hned první U1900-20 ukazuje na kabeláž nebo studeňáky...
U1900-20 The problem is that the power steering does not know what the engine RPM is. Possible damaged wiring of the Canbus or faulty connectors. Before starting to look for a fault check that your battery terminal voltage is at least 12.6V
U1900 codes often appear along with others when can bus communication drop out. On 2008 Focus , an issue has been known where solder joints within the instrument cluster fail. Not sure if it’s on the MS or HS can bus.
https://www.fordownersclub.com/forums/t ... rror-code/
viewtopic.php?t=36722&start=480
Ad chyby, hned první U1900-20 ukazuje na kabeláž nebo studeňáky...
U1900-20 The problem is that the power steering does not know what the engine RPM is. Possible damaged wiring of the Canbus or faulty connectors. Before starting to look for a fault check that your battery terminal voltage is at least 12.6V
U1900 codes often appear along with others when can bus communication drop out. On 2008 Focus , an issue has been known where solder joints within the instrument cluster fail. Not sure if it’s on the MS or HS can bus.
https://www.fordownersclub.com/forums/t ... rror-code/
viewtopic.php?t=36722&start=480
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24544
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: 1.6 74kW - cukání kolem 2000 ot.
U1900 v IPC je bohuzel "standard" u jeste neopraveneho konektoru budiku + nekdy vznika i pri vypnuti zapalovani s bezicim motorem 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Fíkus1596
- Zkušený
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 29.05.2010 17:38
- Bydliště: Březnice (okr. Příbram)
Re: 1.6 74kW - cukání kolem 2000 ot.
Plyn jsem nepřidával plynule, ale postupně asi na třikrát, takže to nejsou skoky při plynulém přidávání, špatně jsem to napsal.
Jinak budíky už jsem před rokem nechal dělat (taky mě to neminulo). Byl jsem u paní Jakšlové v Praze.
Jinak budíky už jsem před rokem nechal dělat (taky mě to neminulo). Byl jsem u paní Jakšlové v Praze.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 642
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: 1.6 74kW - cukání kolem 2000 ot.
Ty chyby ukazujou na chybnou komunikaci mezi různýma jednotkama, možná znova jít po budíkách a konektoru k nim.. FAkt to tipuju na nějakou blbost typu studeňák/ zlomenej drát, akorát bez vybavení a znalostí se to bude hledat dost blbě... Nejhorší je půl auta vyměněno a furt se ta blbost nenašla
Mně ta kára funguje perfekt, ale hnije.. Nevim co je lepší 


FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- Fíkus1596
- Zkušený
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 29.05.2010 17:38
- Bydliště: Březnice (okr. Příbram)
Re: 1.6 74kW - cukání kolem 2000 ot.
Kéž by spíš hnil
zkusím mrknout po elektrice, na řidicí jednotku apod. Ještě bych chtěl projít zemnící body, ale nevím, kde se všechny nachází. Vím jen o tom na levém tlumiči u baterky.
- Fíkus1596
- Zkušený
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 29.05.2010 17:38
- Bydliště: Březnice (okr. Příbram)
Re: 1.6 74kW - cukání kolem 2000 ot.
Tak všechny kostry bych měl mít v pořádku. Všiml jsem si, že kontakty na baterii nedrží fest, lze s nimi i po dotažení otočit rukou a na plusu se tvoří oxidace. Může to mít souvislost?
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24544
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: 1.6 74kW - cukání kolem 2000 ot.
kdyby to melo vliv, nedelalo by to problemy jen v urcitem spektru otacek, ale kdykoli
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 642
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: 1.6 74kW - cukání kolem 2000 ot.
Vliv to mít asi může, teoreticky je možný horší kontakt jen při určitý frekvenci kdy koncovka rezonuje stejně jak motor/baterka/kabel...
Nejvíc by napovědělo měření osciloskopem, tam by výpadky napětí/ signálu byly hned jasně vidět..
Nejvíc by napovědělo měření osciloskopem, tam by výpadky napětí/ signálu byly hned jasně vidět..
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- Fíkus1596
- Zkušený
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 29.05.2010 17:38
- Bydliště: Březnice (okr. Příbram)
Re: 1.6 74kW - cukání kolem 2000 ot.
Tak jsem svorky kleštěmi trošku zmáčknul, aby drželi napevno. Samozřejmě beze změny
Jinak, když nastartuji studený motor, tak po pár sekundách klesnou otáčky (cca o 400), zabrblá si, jako by chtěl chcípnout, pak se otáčky zase zvednou, pak zase klesnou, zabrblá a pak už drží. Nevím, jestli zkusit odpojit kat a zkusit jet bez něj nebo zkusit jet bez serva, jestli to nemá vliv.

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13483
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1.6 74kW - cukání kolem 2000 ot.
Po starte na to kat nema vplyv. Skor skrtiaca klapka.
- Fíkus1596
- Zkušený
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 29.05.2010 17:38
- Bydliště: Březnice (okr. Příbram)
Re: 1.6 74kW - cukání kolem 2000 ot.
Tak jsem se v tom zase dneska šťoural a objevil jsem dvě věci.
Toto je předpokládám něco jako odvětrání převodovky, hadička je pěkně popraskaná, tak jsem konce odtřihl a opět nasadil. To asi vliv nemá co?
A ta druhá věc, zjistil jsem, že mi to tady u brzdového pedálu rosí.
Toto je předpokládám něco jako odvětrání převodovky, hadička je pěkně popraskaná, tak jsem konce odtřihl a opět nasadil. To asi vliv nemá co?
A ta druhá věc, zjistil jsem, že mi to tady u brzdového pedálu rosí.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host