Tak aktualizace, Váha vzduchu nová, Ten senzor u EGR na tlak vzduchu taky nový. Chyba vyskakuje pořád k tomu se občas objeví ještě P1103 MAF senzor is range but higher than expected.
Takže to 100% bude něco se vzduchem. Při výměně toho MAF senzoru ( mimochodem je několik druhů, liší se jen mezírkou v konektoru a barvičkou na těle ) sem zjistil, že doslova přirezl do těla EGRU a byl ucpaný mazutem. Celé je to sání dost zasraté. Sundám hadice Z cooleru do EGR a az Cooleru do turba. Vyčistím, sundám EGR vyčistím a uvidíme co dál. Auto asi pozná, že je EGR zaslepený, že ?:D
Koupil sem VRAK

stálo to hodně dlouho v bahně. min. půl roku. Auto ze začátku po výměně aku a olejů jezdilo v pohodě 2 měsíce. Pak se začalo ozývat přední ložiska na tlumičích, zadní náprava a odešla všechna 4 ložiska na kolech. Asi koroze udělala své

Už mě to auto stálo skoro tolik, za co sem ho koupil a to nepočítám ten čas v servisech... Ještě sem to nezvrakoval proto, protože mi to je líto

Už sem měl desítky aut, díky mé lenosti vždycky vraky do 5-10 km od mého bydliště. Nikdy sem neměl takové problémy a to je tento ford nejdražší auto, co sem měl ( když nepočítám druhé auto, se kterým jezdí žena ).