Ahoj . Mám sice S-MAXE , ale taky motor 2.5T .
Zajímalo by mě jestli už někdo úspěšně vyřešil problém cukajícího 2,5T s chybou P061A . Vyměnil jsem už kde co a odcukal s ním i čtyři dovolené v zahraničí a stále cuká . Vyměněno : svíčky, čidlo tlaku paliva, čidlo tlaku turba, MAP i MAF, kontrola palivového čerpadla a sítka v nádrži, vyčištěna škrtící klapka ( po tomto vyčištění se to cukání snížilo ) . Mám tam chip - cukalo to před ním i s ním .Díky za každou radu . Jen se mi nechce měnit na zkoušku škrtící klapku která stojí originál skoro 20tis druhovýroba není a podle výrobního čísla které tam BOSCH uvádí nejde sehnat v celé Evropě . Tak už nevím asi to odvést na šroťák najeto 125000km a mám ho 7 let . Pár lidí na zahraničních forech řešilo v souvislosti s touto chybou kolo vačkového hřídele jestli se nepletu VVT . Tak bych se zeptal jestli tady s tím nemá někdo nějakou zkušenost. Díky za každou radu . Radek
2.5T chyba P061A
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02.08.2015 19:37
- Bydliště: od Kolína
2.5T chyba P061A
Ford S-MAX 2,5T , TITANIUM
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02.08.2015 19:37
- Bydliště: od Kolína
Re: 2.5T chyba P061A
Tak update . Sehnal jsem za hubičku škrtící klapku . A stále nic takže klapkou to také není . Asi ještě vyměním ty kola VVT a když to nepomůže tak to podpálím někde na mezi ...................................
Ford S-MAX 2,5T , TITANIUM
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24552
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: 2.5T chyba P061A
nemas tam nejaky chip? tj. je tam standardni fw?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02.08.2015 19:37
- Bydliště: od Kolína
Re: 2.5T chyba P061A
Ahoj ,
Píšu to v textu chip tam mám, ale cukalo to i před chipem. Zkusím ještě ty kola VVT. Pokud se mi to podaří vyřešit dám report.
Radek
Píšu to v textu chip tam mám, ale cukalo to i před chipem. Zkusím ještě ty kola VVT. Pokud se mi to podaří vyřešit dám report.
Radek
Ford S-MAX 2,5T , TITANIUM
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24552
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: 2.5T chyba P061A
a ten cip se delal z mapy vyctene z jednotky motoru nebo to byl nejaky uz pripraveny na jinem aute? ja jen aby tam nebyla nejak drivejsi uprava, ktere se prenesla dal ...
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- crocodile028
- Nováček
- Příspěvky: 90
- Registrován: 02.07.2022 19:30
- Bydliště: 725 27
Re: 2.5T chyba P061A
Chtelo by to tam nahrat plne originalni software a pak posoudit... Snad je origo zalohovany pred chipem 

-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02.08.2015 19:37
- Bydliště: od Kolína
Re: 2.5T chyba P061A
Ahoj,
Originál soft mám zálohovaný, ale moc na to nesázím dělalo to i před přehráním. Sázím spíš na ty kola VVT asi si za to můžu trochu sám asi po roce co jsem auto koupil tak jsem před výměnou oleje udělal proplach a to bude asi ten kámen úrazu myslím, že od té doby to zhruba někdy začalo cukat. Chip mám na autě asi 3 roky auto mám celkově 7 let. Ty kola jsou nastavované tlakem oleje zřejmě se proplachem utrhl někde kus bordelu a přicpává to nějaké ty přepouštěcí kanály v těch kolech nebo jak to funguje. Auto klasicky koupené v Německu najeto 110tis a olej klasika měněný po 20tis taky klasika Ford 5W-30, který ty co tomu rozumějí říkají, že je do tohoto motoru nevhodný . Takže tam nějaký karbon určitě byl. Každopádně jestli se mi to podaří vyřešit dám vědět.
Originál soft mám zálohovaný, ale moc na to nesázím dělalo to i před přehráním. Sázím spíš na ty kola VVT asi si za to můžu trochu sám asi po roce co jsem auto koupil tak jsem před výměnou oleje udělal proplach a to bude asi ten kámen úrazu myslím, že od té doby to zhruba někdy začalo cukat. Chip mám na autě asi 3 roky auto mám celkově 7 let. Ty kola jsou nastavované tlakem oleje zřejmě se proplachem utrhl někde kus bordelu a přicpává to nějaké ty přepouštěcí kanály v těch kolech nebo jak to funguje. Auto klasicky koupené v Německu najeto 110tis a olej klasika měněný po 20tis taky klasika Ford 5W-30, který ty co tomu rozumějí říkají, že je do tohoto motoru nevhodný . Takže tam nějaký karbon určitě byl. Každopádně jestli se mi to podaří vyřešit dám vědět.
Ford S-MAX 2,5T , TITANIUM
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů