Tak jsem pořídit snad důležitá data z ForDiag a ForScan. Vidíte tam nějaký problém chlapi?
ForDiag volnoběh
https://youtu.be/NNN7WG_RsUk
ForDiag škrticí klapka volnoběh/přidání plynu
https://youtu.be/b5MWw9vEeTc
ForDiag MAF volnoběh
https://youtu.be/Uo88TZ4OYdk
ForDiag MAP volnoběh
https://youtu.be/6cLf3MReg24
ForDiag plný plyn za jízdy
https://youtu.be/Rfi8DbzBTmo
ForScan volnoběh
https://www.youtube.com/watch?v=ljiDZvedJyU
Cukání v tahu - 1,6/74kw
- Fíkus1596
- Zkušený
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 29.05.2010 17:38
- Bydliště: Březnice (okr. Příbram)
- Fíkus1596
- Zkušený
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 29.05.2010 17:38
- Bydliště: Březnice (okr. Příbram)
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Update - rozhodl jsem se znovu vyměnit svíčky plus čidlo polohy škrticí klapky. Když jsem odpojil zapalovaci kabely, tak jsem si všiml na pravé straně, že je vlhko viz foto. Po výměně svíček a čidla polohy škrticí klapky beze změny, furt cukáme od 1800 ot.do 2200 ot. a ve vyšších nepravidelně… Už fakt nevím, co dál.
Vyměněno - svíčky, kabely, cívka, všechny silentbloky, čidlo polohy škrticí klapky, čidlo polohy vačkového hřídele, čidlo polohy klikového hřídele, rozvody, vyčištění škrticí klapky, odvětrání klikové skříně.
V jiném tématu někdo řešil, že mu auto cuká, přidavá plyn na kruháči když drží konstantní rychlost a zatáčí. To mi dělá taky. Mohlo by to mít spojitost?
https://1iq.cz/i/album/yy9N7RM
Vyměněno - svíčky, kabely, cívka, všechny silentbloky, čidlo polohy škrticí klapky, čidlo polohy vačkového hřídele, čidlo polohy klikového hřídele, rozvody, vyčištění škrticí klapky, odvětrání klikové skříně.
V jiném tématu někdo řešil, že mu auto cuká, přidavá plyn na kruháči když drží konstantní rychlost a zatáčí. To mi dělá taky. Mohlo by to mít spojitost?
https://1iq.cz/i/album/yy9N7RM
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 24.01.2023 00:10
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Mam takovy tip. Taky me auto porad nejak poskakovalo a cukalo v tahu, bylo to take neklidne. Pri vymene oleje kdyz jsem zabral za sroub tak jsem si uplne nahodně všiml že jsem nejak moc pohl motorem. Byl v háji spodni silentblok ktery drzi reakci motoru. Vymenil jsem ho a od te doby auto necuka. Vymena je asi na 5 minut. Bral jsem znacku lemforder
- Fíkus1596
- Zkušený
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 29.05.2010 17:38
- Bydliště: Březnice (okr. Příbram)
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Silentbloky jsem měnil všechny 
- Fíkus1596
- Zkušený
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 29.05.2010 17:38
- Bydliště: Březnice (okr. Příbram)
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Další postup - vyměnil jsem lehce prolínající mrazové zátky, dal silikon a vyčistil prostor mezi svíčkami (už je tam sucho). Stále cukáme. Dále jsem vyměnil komplet spojku. Měl jsem celý den odpojenou baterii a potom auto necukalo. Když se to cca po 40 km všechno zase vzpamatovalo, tak si zace pocukáváme…
Změřil jsem odpor zapalovacích kabelů orig. Ford (cca 10k km)-
Kabel 1 nejdelší - 4,5 kOhm
Kabel 2 - 3,97 kOhm
Kabel 3 - 2,4 kOhm
Kabel 4 nejkratší - 1,8 kOhm
Zkoušel jsem měřit odpor na cívce, ale ani na jednom kontaktu jsem nic nenaměřil.
Změřil jsem odpor zapalovacích kabelů orig. Ford (cca 10k km)-
Kabel 1 nejdelší - 4,5 kOhm
Kabel 2 - 3,97 kOhm
Kabel 3 - 2,4 kOhm
Kabel 4 nejkratší - 1,8 kOhm
Zkoušel jsem měřit odpor na cívce, ale ani na jednom kontaktu jsem nic nenaměřil.
- Fíkus1596
- Zkušený
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 29.05.2010 17:38
- Bydliště: Březnice (okr. Příbram)
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Napadlo mě, třeba je to blbost, ale nemůže být rozhozená kalibrace škrticí klapky? Lze to nějak ověřit?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host