Tlaky válců
-
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 04.10.2012 22:29
- Bydliště: Znojmo
Tlaky válců
Bez zdlouhavého psaní, měřil jsem tlaky ve válcích, za studena:
7,5-7,5-7-7,5
Tak a otázkou je, buď mám někde chybu já při měření, nebo je v motoru a tak mě zajímá, jaké tlaky by měly být cca na mém motoru za studena.
Měřeno bez plynu, nemělo by mít podle mě vliv u Focuse, měřeno bez přidání oleje do válce.
Točí docela dlouho než natlakuje na maximální tlak, co otočení stoupne cca o 1,5
Na okraj, nemusí se odpojovat čerpadlo ne? Ta trocha benzínu se tam odpaří.
7,5-7,5-7-7,5
Tak a otázkou je, buď mám někde chybu já při měření, nebo je v motoru a tak mě zajímá, jaké tlaky by měly být cca na mém motoru za studena.
Měřeno bez plynu, nemělo by mít podle mě vliv u Focuse, měřeno bez přidání oleje do válce.
Točí docela dlouho než natlakuje na maximální tlak, co otočení stoupne cca o 1,5
Na okraj, nemusí se odpojovat čerpadlo ne? Ta trocha benzínu se tam odpaří.
Ford Focus II Sport 1.6 Ti-VCT,85 kw, RV 2005, 3dv., Modrá Aquarius
Peugeot 207 1.4 VTi, 70 kw, RV 2008, 5dv., Oranžová Salamanque
VW Caddy 2.0 TDI 4x4, 81 kw, RV 2012, 5dv., modrá Night
Peugeot 207 1.4 VTi, 70 kw, RV 2008, 5dv., Oranžová Salamanque
VW Caddy 2.0 TDI 4x4, 81 kw, RV 2012, 5dv., modrá Night
-
- Junior
- Příspěvky: 470
- Registrován: 07.02.2013 20:04
Re: Tlaky válců
Trochu mimo temy, ja som mal tlaky v poriadku, na 4 valci bol prasknuty piestny kruzok a auto zralo liter oleja na tisic km.
Ford Focus III hatchback 1,6 ecoboost 110kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 04.10.2012 22:29
- Bydliště: Znojmo
Re: Tlaky válců
Zkusil jsem přidat trošku oleje do válce a měřit znovu a výsledek je
9,7-9,5-9-9
Mě olej bral když jsem jezdil na 5W-30, Poslední výměnu jsem dal 5W-40 a vezme si tak litr na 10tisic km
9,7-9,5-9-9
Mě olej bral když jsem jezdil na 5W-30, Poslední výměnu jsem dal 5W-40 a vezme si tak litr na 10tisic km
Ford Focus II Sport 1.6 Ti-VCT,85 kw, RV 2005, 3dv., Modrá Aquarius
Peugeot 207 1.4 VTi, 70 kw, RV 2008, 5dv., Oranžová Salamanque
VW Caddy 2.0 TDI 4x4, 81 kw, RV 2012, 5dv., modrá Night
Peugeot 207 1.4 VTi, 70 kw, RV 2008, 5dv., Oranžová Salamanque
VW Caddy 2.0 TDI 4x4, 81 kw, RV 2012, 5dv., modrá Night
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13483
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Tlaky válců
Podstatne je, ze valce maju tlaky rovnake. Olej este moze "miznut" cez gufera ventilov.
-
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 04.10.2012 22:29
- Bydliště: Znojmo
Re: Tlaky válců
To sice vím že je hlavní aby nebyly velké rozdíly mezi válci, ale přesto se mi ty tlaky zdají malé. Tak mě zajímalo jaké jsou rozdíly za studena a při provozní teplotě. Při provozní teplotě si akorát popálím ruce o horký motor 

Ford Focus II Sport 1.6 Ti-VCT,85 kw, RV 2005, 3dv., Modrá Aquarius
Peugeot 207 1.4 VTi, 70 kw, RV 2008, 5dv., Oranžová Salamanque
VW Caddy 2.0 TDI 4x4, 81 kw, RV 2012, 5dv., modrá Night
Peugeot 207 1.4 VTi, 70 kw, RV 2008, 5dv., Oranžová Salamanque
VW Caddy 2.0 TDI 4x4, 81 kw, RV 2012, 5dv., modrá Night
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Tlaky válců
Mělo by se demontovat relé palivového čerpadla. Ale tlaky jsem nenašel 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 04.10.2012 22:29
- Bydliště: Znojmo
Re: Tlaky válců
Až budu mít zase chut demontovat svíčky tak to zkusím při zahřátým motoru a změřím, docela mě to zajímá, doteď nevím o kolik to mam stočeny, tak mě zajímalo alespoň tohle a vzhledem k tomu že si sepisuju věci na větší servis, tak bych tam něco připsal 

Ford Focus II Sport 1.6 Ti-VCT,85 kw, RV 2005, 3dv., Modrá Aquarius
Peugeot 207 1.4 VTi, 70 kw, RV 2008, 5dv., Oranžová Salamanque
VW Caddy 2.0 TDI 4x4, 81 kw, RV 2012, 5dv., modrá Night
Peugeot 207 1.4 VTi, 70 kw, RV 2008, 5dv., Oranžová Salamanque
VW Caddy 2.0 TDI 4x4, 81 kw, RV 2012, 5dv., modrá Night
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Tlaky válců
Tlaky by mali byt o cosi nizsie, ako je atmosfericky tlak nasobeny kompresnym pomerom. Do uvahy treba brat aj objemovu ucinnost motora, ktora je pri startovacich otackach a naplno otvorenej skrtiacej klapke okolo 0.85. Takze ked ma 1.6i / TiVCT kompresny pomer 11:1, mal by mat za studena a bez naliatia oleja tlaky niekde okolo 8.5 atmosfery.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Fanybel
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 20.03.2013 23:57
Re: Tlaky válců
Ahoj mam dotaz. Kamarád má sice ten samý motor jako já ale má ten 88kw verzi a byl na měření tlaků ve válcí a prý mu naměřily takové to hodnoty cca
1.válec 11
2.válec 12
3.válec 12
4.válec 12
myslíte že ten první válec je ještě v normě nebo je to špatné?
Děkuji za opovědi.
A jaké by měli být správné tlaky?
1.válec 11
2.válec 12
3.válec 12
4.válec 12
myslíte že ten první válec je ještě v normě nebo je to špatné?
Děkuji za opovědi.
A jaké by měli být správné tlaky?
Je: Ford Focus C-Max 1.8 16V 92kw r.v.2007 black panther
Byl: Ford Mondeo 1.8 16V r.v.1995
Byl: Ford Mondeo 1.8 16V r.v.1995
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Tlaky válců
A jakej máš motor si máme vyčíst z koule?



Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- FrFill
- Pokročilý
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Bor /Česka Lípa
- Hafity
- Nováček
- Příspěvky: 74
- Registrován: 15.05.2013 19:19
- Bydliště: Chomutov
Re: Tlaky válců
Měřit by se mělo za tepla, s plně otevřenou klapkou a na každém válci stejný počet otočení kliky (horních úvratí kompresních) a ne do maxima, co to dá....
Ford Focus 1,6 16V Combi 2009
- Fanybel
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 20.03.2013 23:57
Re: Tlaky válců
Ano jedná se o ten samý motor co mám v popisu focus C-max 1.8 16V ale jen 88 kw co má kamarád
A jestli ty tlaky co mu naměřili jak jsem psal viz. Výše jestli jsou v normě.
A jestli ty tlaky co mu naměřili jak jsem psal viz. Výše jestli jsou v normě.
Je: Ford Focus C-Max 1.8 16V 92kw r.v.2007 black panther
Byl: Ford Mondeo 1.8 16V r.v.1995
Byl: Ford Mondeo 1.8 16V r.v.1995
-
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 21.05.2013 10:44
- Bydliště: Vyškov
Re: Tlaky válců
Ahoj, byl jsem na "preventivní" měření tlaků, abych si ověřil aktuální stav. Tlak paliva 3.6 bar, takže ok, ale úplně si nejsem jistý tlakem na druhém válci viz obrázek, jestli je to ještě v normě, nebo už by to chtělo začít řešit. FF Mk2 1.8i Flexifuel. Díky za názor.
Ford Mondeo Mk4 Kombi (10/2007) | 1.8 TDCi - Lynx 74 kW (MAN 5kvalt) | Trend Panther Black
Ford Focus Mk2 Kombi (02/2008) | 1.8 16V - Flexifuel 92 kW (MAN 5kvalt) | Ghia Titanium Tango
Ford Focus Mk2 Kombi (02/2008) | 1.8 16V - Flexifuel 92 kW (MAN 5kvalt) | Ghia Titanium Tango
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů