Ano, Duratecy v MK3 Mondeu mají jednu cívku a kabely, ale FF2 + Mondeo MK4 mají cívky má svíčkách.
Jinak VIF dávám dlouhodobě v množství větším než malém - 1.5 ml/l benzínu a při výměně svíček jsem koukal endoskopem na písty, zakarbonování jsem nepozoroval a demontáží svíček opadal spíš prach z hlavy na písty, než nějaký kusy karbonu.
Můžu zkusit vyklopit půl litru VIFu do nádrže, ale popravdě nevěřím, že by to něco změnilo.
Zatím jsem vypozoroval, že cukání na N98 prostě zmizí. Momentálně máme v nádrži 3/4 obejmu N95 bez biolihu, z 1/4 vyjetou a cukání se (zatím) nevrátilo.
Sice by teoreticky benzín s vyšším OČ měl být potřeba pro motory s vyšší kompresí, ale i ten letitej dvoutakt letí na Vervu jako střela
Prostě podezřívám, že N95 prodavaný u nás není úplně N95, jak by měl být. Možná je to čidlo klepání, který v zátahu to cukání způsobuje. Jiné vysvětlení momentálně nemám.