
originál svíčky
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13410
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: originál svíčky
No a pak ještě ta krabička. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 179
- Registrován: 04.04.2015 22:30
Re: originál svíčky
Jo kamaráde, i krabička stejná, i Made in Mexico.
FoFo mk2 2005 stříbrný Hatchback
1,6 74 kW
1,6 74 kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: originál svíčky
A nedělá svicky Motorcraft pro 1.6 taky NGK, to znamená, ze kdyz koupíš NGK, mas to same jako Motorcraft, akorát na jedne svicce usetris rovnou možná i 300? 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Ozzman
- Člen klubu
- Příspěvky: 1100
- Registrován: 22.04.2010 22:35
- Bydliště: Brno
Re: originál svíčky
Pokud si dobre pamatuju, tak 1 ks svicky Ford Motorcraft pro FF II s benzinovym motorem 1.6 (74 kw) me loni stala smesnych 170 Kc. Porad nechapu, proc hledat nekde nejakou funkcne nejistou alternativu. Resi se to tu porad dokola.
Ford Kuga III, 1.5 EB (110 kw) Titanium, r.v. 2024
Ford Focus III, combi, 1.6 Ti-VCT (77 kw), r.v. 2017
Ford Focus II, combi, 1.6 16V (74 kw), r.v. 2010 - bylo
Mazda BA 323 GLE sedan, 1.8 16V (85 kw), r.v. 1997 - bylo
Ford Focus III, combi, 1.6 Ti-VCT (77 kw), r.v. 2017
Ford Focus II, combi, 1.6 16V (74 kw), r.v. 2010 - bylo
Mazda BA 323 GLE sedan, 1.8 16V (85 kw), r.v. 1997 - bylo
- Marlosk
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 18.10.2020 08:40
Re: originál svíčky
Jo, v zimě jsem kupoval Ford (nabízeno jako originál, "krabička made in Mexiko", pánbůh ví, jaký byl skutečný výrobce) č. 2050957 za 4x83Kč + poštovné v nějakém eshopu a jezdí zas jako nové, takže nemá moc smysl se pídit po alternativách.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: originál svíčky
Ok, tak to pak jo. U 2.0 stojej 4x Motorcrafty asi 1700 a NGK (funkčne jistá varianta, protoze je to totez) asi 700, tak jsem myslel, jestli to u 1.6 není stejný.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Marlosk
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 18.10.2020 08:40
Re: originál svíčky
Fakt hodně záleží hlavně na tom, kde je kupuješ, nepochybuju, že totéž v autorizáku může stát několikanásobek
. Třeba u Kelly je ta moje dnes za 218, na jiných ehopech aktuálně do stovky, autorizák jsem radši nezkoušel.

-
- Nováček
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.05.2018 18:39
- Bydliště: Vamberk
Re: originál svíčky
Tak si tu trochu taky přihřeju polívčičku. Svíčky jsem vyzkoušel už několikery. 3 sady motorcraft a aktuálně NGK . Původní, co tam byly z něměcka ( mělo to cca 125 tic. ) Byly origo, měli odtrh 1mm a elektroda byla masivnější, než u všech následujících. Všechny sady origo, co jsem tam dával měli odtrh 1,3mm. Auto postupně začalo mit problémy s potrháváním v tahu a tím i váhavým a sníženým zrychlením v rozmezí cca 2800-skoro 5tic. Tak začalo laborování. Postupně výměna svíček a zkouška s jednou novou cívkou ( výsledek nula ). Pak po pátrání postupné snižování odtrhu až na ten 1mm ( se zmenšujícím se odtrhem se záškuby zmenšovali, avšak nezmizely a auto bylo o něco tupší v nižších otáčkách a nahoře naopak živější ). Po poslední origo sadě svící , kterou jsem zaklep hned na 1,15. Mi už došla trpělivost a vyčistil jsem vstřiky, vyměnil na nich O kroužky, dal nový cívky ( svíce měli cca 15 tic. ) , Sundal sání a všude dal nový těsnění, i odvětrání karteru dostalo nový těsnění a novou hadičku ( PCV se tváří cajk ) a vyčistil Tmap+ klapku. A stále to váhalo a poškubávalo. ( v průběhu cca 2 let zpět byly ještě nová klapka, hadice k ní, egr a první lambda ( umřela ) a teď jsme měřil i tlak benzínu, kterej je skoro jak na novým čerpadle a měnil i selenoidy na klapky ). Pak jsem vytahal svíčky a zaklep je na 1mm. Opět znatelný ztupnutí na spodek, ale ožití nahoře a jakoby částečné vyžehlení záškubů a i volnoběh se trochu zklidnil. Po znovu pročtění vláken o svíčkách a trhání v tahu, jsem koupil NGK a ty mají z výroby odtrh 1,2mm . Škubaní se zase zhoršilo a auto je živější dole. Co mě překvapilo, že na svíčkách se znakem fomoco byl odtrh vždy 1,3 a na nynějších NGK je 1,2 ( i když to je pravděpodobně stejnej výrobek jako origo ) A nejvíc mi vtrá hlavou, co v tom bylo za svíce z německa, když měli 1mm a masivnější elektrodu.
Focus II combi 2010 1.8 16v 92Kw
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3104
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: originál svíčky
Jojo, cukání v tahu znám. Dělává nám to velmi výrazně po tankování Effecty95, Nezkoušel jsi nějaký N98?
V našem případě cukání při akceleraci velmi rychle mizí po dotankovaní.
Nějak začínám mít tušení, že N95 vyráběná v Česku (v Poláky vlastněné rafinerii) není tak úplně N95, jaká by měla být. Pozoruji to nejen já, ale i další vnímavější z mého okolí a to s různými stroji.
V našem případě cukání při akceleraci velmi rychle mizí po dotankovaní.
Nějak začínám mít tušení, že N95 vyráběná v Česku (v Poláky vlastněné rafinerii) není tak úplně N95, jaká by měla být. Pozoruji to nejen já, ale i další vnímavější z mého okolí a to s různými stroji.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: originál svíčky
Nevěřím, že cukání může dlouhodobě způsobovat jen benzín. To by pak muselo cukat všechno. Méně kvalitní benzín nevylučuji, ale musí k tomu být ještě něco v systému zapalování nebo řízení vstřiku paliva nebo sání vzduchu. Zřejmě stačí i nějaká prkotina.
Na svém posledním autě jsem zatím během ujetých 100t km cukání nepozoroval. Je pravdou, že minulý majitel nějaké problémy mohl mít, protože software v ŘJ motoru je novější než auto. Do všech Fordů jsem dával originální svíčky, do dvoulitru jsem chvíli zkoušel i platinky od Brisku a taky to jezdilo bez problému. U starších Fordů mi vždy pomohlo vyměnit svíčku, kabel, cívku jsem snad ani měnit nemusel, i když možná jednou ano. Elektrody u svíček jsem nesklepával, tuším z výroby byly mezery 1,3 mm. Na druhou stranu jsem je měnil po cca 50t km. Na dvoulitru platinky vydržely bez problému předepsaných 90t km.
Na svém posledním autě jsem zatím během ujetých 100t km cukání nepozoroval. Je pravdou, že minulý majitel nějaké problémy mohl mít, protože software v ŘJ motoru je novější než auto. Do všech Fordů jsem dával originální svíčky, do dvoulitru jsem chvíli zkoušel i platinky od Brisku a taky to jezdilo bez problému. U starších Fordů mi vždy pomohlo vyměnit svíčku, kabel, cívku jsem snad ani měnit nemusel, i když možná jednou ano. Elektrody u svíček jsem nesklepával, tuším z výroby byly mezery 1,3 mm. Na druhou stranu jsem je měnil po cca 50t km. Na dvoulitru platinky vydržely bez problému předepsaných 90t km.
-
- Nováček
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.05.2018 18:39
- Bydliště: Vamberk
Re: originál svíčky
kdybych věděl co to ještě muze bejt, tak po tom jdu. Ale ja vyměnil uz podstatnou část potencionalnich problematoru. Snad uz vymenit auto za starou koncernovou naftu, pripadne francouzskou.
Jinak dneska jsem dolil do pulky nádrže druhou polovinu vervy a po cca 10ti km se skubani srovnalo. Ja už nevim. Ale na zavery je brzo, nejvic se to projevovalo pri velkym vedru a motoru rozpalenym a s pustenou klimou to v kopci bylo vyloženě na zesediveni a po jizde si dát poradnyho ruma a pivo na srovnání čakrů
.


Focus II combi 2010 1.8 16v 92Kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: originál svíčky
A ta Verva to byla ta stovka? Mně 1.8 cukala jen jednou a bylo to benzinem, ale to byla chyba na jedne pumpe, jinak jsem vzdy jezdil na N95. Co zkusit VIF?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3104
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: originál svíčky
Na cukání mi VIF nepomáhá 

Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6858
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: originál svíčky
No ja mel sice jen obycejnou 1,6 , po cukani nad 2000 ot. vymena origo svicky, origo civku a kabely Tesla a od te doby nikdy nic necuklo v celem spektru otacek a to jsem jezdil i na benzin od ONO + 3 odmerky VIFu a to jsem nemel origo mapu. U motoru bez turba moc smysl tankovat 98-100 benzin nemelo smysl, aspon podle me letite zkusenosti.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: originál svíčky
O kabelech MerHanz nepise, ze by je měnil, jestli dobre ctu. Temi by to klidne byt mohlo.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 1 host