Problém s řízením při studeném autě a chladnu
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 27.10.2010 20:29
Problém s řízením při studeném autě a chladnu
Ahoj všem,
mám problém v řízení,když jedu úplně rovně,tak při mírném zatáčení vlevo musím překonat větší silou nějaký bod v řízení a nedá se plynule zatočit.Potom na větší rejd už to jde normálně,jen v jednom určitém bodě je to jak zub na zub. Při jízdě vlastně škubete volantem. Při zastavení je slyšet v tom místě křupaní. Dělá to pouze když je asi tak méně než 15 stupňů a do doby než se auto zahřeje. Je to focus 2007 1.6 Tdci 80kw,posilovač je elektrický můžu nastavovat komfort,sport atd. Dělá to na všechny režimy.Na podvozku jsem nezjistil žádné vůle,čepy atd. Díky za rady
mám problém v řízení,když jedu úplně rovně,tak při mírném zatáčení vlevo musím překonat větší silou nějaký bod v řízení a nedá se plynule zatočit.Potom na větší rejd už to jde normálně,jen v jednom určitém bodě je to jak zub na zub. Při jízdě vlastně škubete volantem. Při zastavení je slyšet v tom místě křupaní. Dělá to pouze když je asi tak méně než 15 stupňů a do doby než se auto zahřeje. Je to focus 2007 1.6 Tdci 80kw,posilovač je elektrický můžu nastavovat komfort,sport atd. Dělá to na všechny režimy.Na podvozku jsem nezjistil žádné vůle,čepy atd. Díky za rady
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 02.06.2017 16:24
Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu
Ahoj,
povedlo se ti něco zjistit, nebo to vyřešit? Mám v podstatě stejný problém, jen na jiném motoru (nemám elektrohydraulický posilovač), ale popis závady sedí (zastudena vlevo při pootočení z neutrální polohy)
Díky Michal
povedlo se ti něco zjistit, nebo to vyřešit? Mám v podstatě stejný problém, jen na jiném motoru (nemám elektrohydraulický posilovač), ale popis závady sedí (zastudena vlevo při pootočení z neutrální polohy)
Díky Michal
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu
za 1. "31.08.2018 19:05" tot , jeho příspěvek.
za 2. --- máš za auto CO????
za 2. --- máš za auto CO????
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11.05.2019 15:33
Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu
Má toto
FF2 2011, 1,6 100PS
FF2 2011, 1,6 100PS
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 02.06.2017 16:24
Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu
Díky za info, datum jsem taky zvládnul přečíst. A protože už je to rok, tak předpokládám, že někam v hledání / řešení pokročil, tak se ptám co zjistil, to asi smysl dává.petulak píše:za 1. "31.08.2018 19:05" tot , jeho příspěvek.
za 2. --- máš za auto CO????
Co mám za auto asi není tak podstatné, ale z indicie, že jde o (dle popisu) stejnou závadu na motoru bez elektrohydrauliky a s přihlédnutím ke skutečnosti, že se nacházíme v sekci “Focus 2004-2011” by se dalo usoudit, že to nebude Honda Accord.
Nicméně ani “za 1.”, ani ”za 2. ” by nic neměnilo na případné odpovědi, kde byl problém a jestli (a jak) ho vyřešil, protože ostatním, kdo sem zavítají, by to mohlo pomoci.
Díky za pochopení
Michal
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu
search.php?author_id=17305&sr=posts
jak vidíš, tak od té doby asi tady nebyl.
asi nemá zájem,nebo má už jinou značku.
A co máš za auto? Asi podstatné je. když máš podobný problém , na jiném motoru.

jak vidíš, tak od té doby asi tady nebyl.
asi nemá zájem,nebo má už jinou značku.
A co máš za auto? Asi podstatné je. když máš podobný problém , na jiném motoru.


FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 27.10.2010 20:29
Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu
Zdravím, nevyřešilo se nic. Je slyšet pořád nějaké křupnuťí. Ale už se nepřetahuju s volantem. Nějak se to uklidnilo. Zkoušel jsem servisy a všude odpověď hřeben řízení. Jinak kdo umí číst je tam napsáno. Focus 2007 1.6 Tdci. A bylo mi řečeno za repas 12000 kč, dnes jsem se ptal, to jest 11.12.2020.
-
- Junior
- Příspěvky: 259
- Registrován: 24.07.2017 18:59
- Bydliště: ValMez
Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu
Reaguji na úplně první příspěvek. Mám čisté hydraulický posilovač a úplně stejný stav se začal výrazně projevovat po výměně serva/ pumpy, cca 2 měsíce zpět.
Servo jsem nechal měnit proto,že to původní začalo dost intenzivně kvílet a posilovací účinek byl slabý nebo žádný. Občas třeba naskočí a pak zase vypadl.
Díky za radu.
Servo jsem nechal měnit proto,že to původní začalo dost intenzivně kvílet a posilovací účinek byl slabý nebo žádný. Občas třeba naskočí a pak zase vypadl.
Díky za radu.
Ford Galaxy Ghia, rv 2008, 2.2 TDCi (129kW)
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 17.08.2018 16:53
Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu
Ahoj, vyresil jsi problem s tim zasekavanim? Mam uplne ten samy problem.otík píše: 16.12.2020 08:05 Reaguji na úplně první příspěvek. Mám čisté hydraulický posilovač a úplně stejný stav se začal výrazně projevovat po výměně serva/ pumpy, cca 2 měsíce zpět.
Servo jsem nechal měnit proto,že to původní začalo dost intenzivně kvílet a posilovací účinek byl slabý nebo žádný. Občas třeba naskočí a pak zase vypadl.
Díky za radu.
-
- Junior
- Příspěvky: 259
- Registrován: 24.07.2017 18:59
- Bydliště: ValMez
Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu
Ahoj v podstatě nijak, v létě se to neprojevuje a v zimě jsem se s tím naučil žít.
Jedinou věc, kterou jsem vyměnil byla spojovací tyčka u hřebenu k pravému kolu. Měla v mleté kloubové uložení. Lupkání se trochu zmenšilo.
Jedinou věc, kterou jsem vyměnil byla spojovací tyčka u hřebenu k pravému kolu. Měla v mleté kloubové uložení. Lupkání se trochu zmenšilo.
Ford Galaxy Ghia, rv 2008, 2.2 TDCi (129kW)
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 17.08.2018 16:53
Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu
Dostal jsem odpoved, ze to bude hreben rizeni. Zrejme se tam lepi nejaky ventil.otík píše: 01.05.2022 13:22 Ahoj v podstatě nijak, v létě se to neprojevuje a v zimě jsem se s tím naučil žít.
Jedinou věc, kterou jsem vyměnil byla spojovací tyčka u hřebenu k pravému kolu. Měla v mleté kloubové uložení. Lupkání se trochu zmenšilo.
Je to za studena teda neprijemny, ale zatim to resit asi nebudu.
-
- Junior
- Příspěvky: 259
- Registrován: 24.07.2017 18:59
- Bydliště: ValMez
Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu
Jo, taky jsem to někde četl, že by to pomohlo. Ale ta výměna je cenově docela pecka.
Ford Galaxy Ghia, rv 2008, 2.2 TDCi (129kW)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů