Právě jsem položil telefon s mým servismanem a dostal jsem téměř sprostě vynadáno, že proč jsem prodal focuse a vyměnil ho za tuhle "hrůzu" ?
Říkal, že tenhle motor se prý nepovedl, odchází často vstřiky, turbo, DPF, čidla v DPF. Že můj původní benzínový motor 1.6VTI ve Focusu byl oproti tomhule téměř nesmrtelnej.
Že prý když už to mám, tak aby to něco vydrželo, tak motor musím honit /žádné lážo plážo za 3 na 100/, aby byl co nejvíce EGR uzavřenej... S tím sem počítal, a už tak s tím jezdím (snad správně => nedokážu sám sebe posoudit)...
A hlavně tam lejt kvalitní naftu, jenže nebyl schopen říci, která kvalitní je.
Po položení tlf jsem se cítil tak, že jsem udělal fakt špatně, že sem prodal Focuse a koupil Mondeo v naftě.
Je to tak vážně špatný s tím motorem ?
Dá se u některých benzinek říct, že prodávají kvalitní naftu , která by to měla být ?
Je 2.0TDCi 110Kw r.v. 2017 takovej průšvih ?
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 31.08.2013 23:00
Je 2.0TDCi 110Kw r.v. 2017 takovej průšvih ?
Mondeo MK5 Combi 2.0 TDCi 2017
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Je 2.0TDCi 110Kw r.v. 2017 takovej průšvih ?
na cerpacky mas vlakno jinde ... podle popisu "problemu" to vypada, ze dotycny mechanik nema rad naftu obecne ... nasel bych si jineho
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 31.08.2013 23:00
Re: Je 2.0TDCi 110Kw r.v. 2017 takovej průšvih ?
S autem zatim nemam vubec nic (krom tech svetel, ale to sem nepatri), takze vlakno jsem zamerne nezakladal kvuli konkretni veci (vstriky), ale spis jako obecne tema diesel motor v teto motorizaci. Doufam, ze jsem to nedal do blbe sekce.
Ano, sam servisak jezdi ve focusu v ecoboostu.
Na ecoboosty jsem slysel jen to spatne, takze padlo rozhodnuti jako varianta B, tj. nafta. Shanim k tomu dalsi info, tj jak se k tomu chovat co nejlepe, abych nemusel v prosinci na vymenu cehosi co bych rozbil tim, ze sem k tomu mohl chovat lepe (napr kupovat lepsi -> drazsi naftu)...
Ano, sam servisak jezdi ve focusu v ecoboostu.
Na ecoboosty jsem slysel jen to spatne, takze padlo rozhodnuti jako varianta B, tj. nafta. Shanim k tomu dalsi info, tj jak se k tomu chovat co nejlepe, abych nemusel v prosinci na vymenu cehosi co bych rozbil tim, ze sem k tomu mohl chovat lepe (napr kupovat lepsi -> drazsi naftu)...
Mondeo MK5 Combi 2.0 TDCi 2017
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
- Hoffis
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 21.05.2020 15:58
Re: Je 2.0TDCi 110Kw r.v. 2017 takovej průšvih ?
doporučuji toho "servismana" opustit...
Tento konkrétní motor dw10 je co se spolehlivosti týká v podstatě to nejlepší co můžeš v mondeu mít. Montoval se v různých specifikacích a postupných úpravách napříč mnoha fordy, peugeoty a citroeny-- Není to fordí motor, ale PSA.
DPF se bát vůbec nemusíš, žádné nečekané problémy u něj nejsou a regenerace funguje spolehlivě. Problémy měl u mondea MK4 předFL, kde nebyl vaporizér a při nedokončené regeneraci, nebo i menších problémech s palivovou soustavou docházelo k ředění oleje naftou.. Tady se nic takového neděje a nedělo ani u mk4 po FL, kde už vaporizér byl.
Vstřikování také žádné extra problémy nemá...Občas se sice vyskytne problém s nětěsným vysokotlakým čerpadlem, nebo jeho přechodem pohonu, ale je to spíše sporadická závada...
Pokud bych se nějakých motorů u fordů měl bát, tak to jsou právě Ecoboosty...
Edit :
Zeptej se toho "servismana" u kolika těchto motorů opravoval vstriky, dpf, nebo něco jiného na tomto motoru. Myslím že žádný nebude...
Tento konkrétní motor dw10 je co se spolehlivosti týká v podstatě to nejlepší co můžeš v mondeu mít. Montoval se v různých specifikacích a postupných úpravách napříč mnoha fordy, peugeoty a citroeny-- Není to fordí motor, ale PSA.
DPF se bát vůbec nemusíš, žádné nečekané problémy u něj nejsou a regenerace funguje spolehlivě. Problémy měl u mondea MK4 předFL, kde nebyl vaporizér a při nedokončené regeneraci, nebo i menších problémech s palivovou soustavou docházelo k ředění oleje naftou.. Tady se nic takového neděje a nedělo ani u mk4 po FL, kde už vaporizér byl.
Vstřikování také žádné extra problémy nemá...Občas se sice vyskytne problém s nětěsným vysokotlakým čerpadlem, nebo jeho přechodem pohonu, ale je to spíše sporadická závada...
Pokud bych se nějakých motorů u fordů měl bát, tak to jsou právě Ecoboosty...
Edit :
Zeptej se toho "servismana" u kolika těchto motorů opravoval vstriky, dpf, nebo něco jiného na tomto motoru. Myslím že žádný nebude...
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 31.08.2013 23:00
Re: Je 2.0TDCi 110Kw r.v. 2017 takovej průšvih ?
Tak jsem to zakriknul. ACH JO
ujeto necelych 400km od koupe a uz se mi rozsvitil vrtulnik. Motoricky to jelo normalne, v nouzaku to neni, ale jsem z toho na prasky.
Muze mit preplnena nadrz signalizaci, ze toho tam je "moc", protoze se to rozsvitilo par km po natankovani. Pri tankovani mi to "cvaklo" na 39.2L a dotlacil jsem tam do 40.0 (zvyklost kvuli jednodussimu pocitani spotreby). Jako pripadne mi to jako blbost, ale rozsvitilo se to kratce po natankovani...
Asi zjistit pres palubni pocitac co se mu nelibi se neda co ? Jedine diagnostika ze ?
Focus mel v palubaku zobrazeni nejakych chyb. Napr. ze mu praskla H7 zarovka, se dalo naklikat pres stav systemu, tady jsem to v Mondeu nenasel.



ujeto necelych 400km od koupe a uz se mi rozsvitil vrtulnik. Motoricky to jelo normalne, v nouzaku to neni, ale jsem z toho na prasky.
Muze mit preplnena nadrz signalizaci, ze toho tam je "moc", protoze se to rozsvitilo par km po natankovani. Pri tankovani mi to "cvaklo" na 39.2L a dotlacil jsem tam do 40.0 (zvyklost kvuli jednodussimu pocitani spotreby). Jako pripadne mi to jako blbost, ale rozsvitilo se to kratce po natankovani...
Asi zjistit pres palubni pocitac co se mu nelibi se neda co ? Jedine diagnostika ze ?
Focus mel v palubaku zobrazeni nejakych chyb. Napr. ze mu praskla H7 zarovka, se dalo naklikat pres stav systemu, tady jsem to v Mondeu nenasel.
Mondeo MK5 Combi 2.0 TDCi 2017
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
FF MK3 Combi 1.6 VTi-CT 2013
FF MK3 Hatch 1.6 VTi-CT 2011
FF MK1 Hatch 1.8i Zetec 2000
-
- Junior
- Příspěvky: 208
- Registrován: 12.05.2017 23:10
Re: Je 2.0TDCi 110Kw r.v. 2017 takovej průšvih ?
Před pár týdny jsem mluvil se servizakem, který dělá Fordy. Tenhle motor hodně chválil v mk4 i mk5, říkal, že je bezproblemu regenerace dpf i na krátký vzdálenosti a jediná chyba u mk5 že je velká váha auta. Ale to mluvil o vignale kombi s automatem a 4x4.
Mondeo mk4 turnier 2.0 duratec LPG
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů