rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Udělal jsem rozborku a kouknul na kontakty. Na první pohled není nic vidět, na ten druhý, i když poněkud ne moc ostrý (ani na 20. pokus s mi nepovedlo lepší) jsou vidět uvolněné kontakty. Co si myslím, že špatně jsem označil. Můžete na to pls někdo kouknout a říci svůj názor? Případně přepájet pro jistotu všechny...? Foto v odkazu v max. kvalitě. Nechci to komprimovat do 1MB.
https://photos.app.goo.gl/uYbctesLo9b7GmvaA
Dík
https://photos.app.goo.gl/uYbctesLo9b7GmvaA
Dík
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13409
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Přepájet všechny. Uděláš jen ty, co se ti nezdají a za měsíc to může začít dělat jiné psí kusy. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Jako mechanik elektronik ti můžu říct, že si je označil správně
měl sem to dost podobně, ale asi v menším počtu. Přepájej celý konektor 


- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Díky, chlapi. Zítra snad budu mít mikropájku, tak si budu držet palce, a ruku, aby se mi neklepala 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Operace úspěšně provedena, pacient přežil
. Největší pojeb bylo nastavit ručičky, jinak se vše jeví jako na pohodu 


Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- finsa
- Pokročilý
- Příspěvky: 659
- Registrován: 22.01.2013 13:58
- Bydliště: KönigGratz
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Já to řešil v zimě, projevilo se to při přejetí větší nerovnosti
vypadá to že dvojkové focuse se dělí na ty které to už potkalo a ty které ještě ne. Akorát s pájkou jsem levej takže jsem si to nechal opravovat - chlápek co to dělal tvrdí že Ford tam v rámci ekologie dával pájku bez olova a ta časem křehne.. Od tý doby mám klid.
Kdyby to někoho zajímalo tak v HK v Kuklenách je chlápek co opravuje autoelektroniku a focusové budíky umí opravit.

Kdyby to někoho zajímalo tak v HK v Kuklenách je chlápek co opravuje autoelektroniku a focusové budíky umí opravit.
FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13409
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Ta pájka bez olova se teď v rámci ekologie cpe všude.
Lehce to lze diagnostikovat úderem dlaně na kapličku, netřeba trefovat výmoly.

Lehce to lze diagnostikovat úderem dlaně na kapličku, netřeba trefovat výmoly.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Raww
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 02.01.2020 10:24
- Bydliště: Jihlava
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě

Ford Mondeo 2019, HEV, iVCT, 138kW, Titanium
Ford Transit Custom 2016, 2,2TDCi 74kW
Ford Focus II, 1,6i 74kW, automat
Bylo: Ford Mondeo Mk5 2016, 2,0TDCi 132kW, 4x4, PowerShift, Titanium
Bylo: Ford Mondeo Mk3 2007, 2,5V6 125kW, automat, Titanium
Ford Transit Custom 2016, 2,2TDCi 74kW
Ford Focus II, 1,6i 74kW, automat
Bylo: Ford Mondeo Mk5 2016, 2,0TDCi 132kW, 4x4, PowerShift, Titanium
Bylo: Ford Mondeo Mk3 2007, 2,5V6 125kW, automat, Titanium
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 732
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Uz jsem jich opravil nekolik, zacinaji se postupne uz objevovat i pofl....
Nejhorší je narazit na mechanika vymenovace s diagnostikou Delphi....
Vymeni pulku wuta a nic neopravi....uz jsem se setkal s tim, ze borec nasypal do focusu 20tkc a nakonec zkoncil u me za 500....
Nejhorší je narazit na mechanika vymenovace s diagnostikou Delphi....
Vymeni pulku wuta a nic neopravi....uz jsem se setkal s tim, ze borec nasypal do focusu 20tkc a nakonec zkoncil u me za 500....
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

- jirkaj
- Člen klubu
- Příspěvky: 865
- Registrován: 28.04.2013 20:47
- Bydliště: Vsetín
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Escorty měli pojistkovou skříňku, FF2 mají tohle... Oni se nepoučí. A nebo je to schválně tzv "kurvítko"
Kdoví, co má FF3...

- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6858
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
1,0 EB 

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13409
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
hlásím se do klubugecko-x píše: 13.05.2021 13:46 Uz jsem jich opravil nekolik, zacinaji se postupne uz objevovat i pofl....

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13483
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
U poFL sa zacinaju objajovat aj praskliny okolo kontaktov pohonu ruciciek. PredFL mali len konektor, na poFL opravujem vsetky mechanicky namahane spoje, prebehnem radsej aj kondenzatory.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 25.06.2009 18:41
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Zdravím všechny,
chtěl bych popsat co potkalo mne při jízdě, nejdříve vteřinové promrknutí ABS + smyk. Vteřinu po té auto na vteřinu vysadilo a pokračovalo dále v normální jízdě což mne překvapilo. Během další jízdy na nejnevhodnějším místě opět promrknutí a tentokráte stop. Nic nefungovalo, kufr nelze otevřít. Po odklopení zadního opěradla jsem se dostal pro trjůhelník, být to v noci tak nevím. (Od tohoto okamžiku již trojůhelník mám zastrčený za opěradlem řidiče.) Po nějaké době všemožného zkoušení auto začalo fungovat jako by se nic nestalo a já dojel do garáže. Začal jsem prověřovat co to může být, několik míst jsem našel. Mínus od baterie je přišroubován na kostru ale oko je na barvě takže pokud dojde ke korozi závitu šroubu dojde k poruše. Během této kontroly jsem našel ještě několik takových ukostření “na barvě”. Skusil jsem auto projet, opět krátké promrknutí ABS + smyk ale tentokráte se k tomu přidala kontrolka ruční brzdy. Naštěstí se mi opět podařilo vrátit do garáže.
Toto mne přivedlo k rozhodnutí hledat a k nalezení podobných příběhů. Rozhodl jsem se k demontáži přístrojů a rozebrání abych prověřil stav letování přívodního konektoru. Nebylo nic vidět ani při velkém zvětšení. Rozhodl jsem se když už to mám rozebráno že to proletuji. Použil jsem pistolovou pájku a cín s příměsí olova(prý v zájmu ekologie to letují čistým cínem ktery je náchylný k prasknutí). Po zpětné montáži auto opět FUNGUJE.
chtěl bych popsat co potkalo mne při jízdě, nejdříve vteřinové promrknutí ABS + smyk. Vteřinu po té auto na vteřinu vysadilo a pokračovalo dále v normální jízdě což mne překvapilo. Během další jízdy na nejnevhodnějším místě opět promrknutí a tentokráte stop. Nic nefungovalo, kufr nelze otevřít. Po odklopení zadního opěradla jsem se dostal pro trjůhelník, být to v noci tak nevím. (Od tohoto okamžiku již trojůhelník mám zastrčený za opěradlem řidiče.) Po nějaké době všemožného zkoušení auto začalo fungovat jako by se nic nestalo a já dojel do garáže. Začal jsem prověřovat co to může být, několik míst jsem našel. Mínus od baterie je přišroubován na kostru ale oko je na barvě takže pokud dojde ke korozi závitu šroubu dojde k poruše. Během této kontroly jsem našel ještě několik takových ukostření “na barvě”. Skusil jsem auto projet, opět krátké promrknutí ABS + smyk ale tentokráte se k tomu přidala kontrolka ruční brzdy. Naštěstí se mi opět podařilo vrátit do garáže.
Toto mne přivedlo k rozhodnutí hledat a k nalezení podobných příběhů. Rozhodl jsem se k demontáži přístrojů a rozebrání abych prověřil stav letování přívodního konektoru. Nebylo nic vidět ani při velkém zvětšení. Rozhodl jsem se když už to mám rozebráno že to proletuji. Použil jsem pistolovou pájku a cín s příměsí olova(prý v zájmu ekologie to letují čistým cínem ktery je náchylný k prasknutí). Po zpětné montáži auto opět FUNGUJE.
-
- Junior
- Příspěvky: 382
- Registrován: 23.01.2020 22:47
Re: rozsvícení kontrolek a spadnutí ručiček při jízdě
Dnes jsem byl projet po delsi dobe focuse s kterym jezdi nekdo jinej a najednou koukam, teplota za rohem nad max a nafty taky podezrele moc - hadice mekke, nadrzka netlakovala tak jsem dojel, podle diagnostiky teplota OK. Pak jsem si vsimnul, ze budiky nejdou na 0 po vypnuti. Po kazdem zapnuti se to trosku posouvalo doleva az po asi 10 cyklech to vypada uz OK. Model 2007 1.6 TDCI. Ty budiky jsou motorove a nejak se to docukalo na doraz nebo cim se to mohlo vybec stat? Rychlost, otackomer OK.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů