
Budoucí vývoj automobilismu
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24589
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
rychle slapani na plyn se uz hlida 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 759
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Budoucí vývoj automobilismu
vypadá, že to má v ****, ale dobře se to poslouchalo
a ten závěr dobrý v podstatě >>můžeš mít lepší/bezpečnější gumy, ale víš jak CO2

a ten závěr dobrý v podstatě >>můžeš mít lepší/bezpečnější gumy, ale víš jak CO2

-
- Test driver
- Příspěvky: 4964
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Každej gram se počítá a v celkovým objemu to je balík.
Každá pneumatika jinýho rozměru má jinej valivej odpor.
Každá pneumatika jinýho rozměru má jinej valivej odpor.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6867
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Opravdu to "rozumny" clovek koupi za 1,2 milionu skoro v zakladu? Se dvema repreduktory
a dalsim setrenim v interieru?
https://www.youtube.com/watch?v=VHIK5tLyrD8

https://www.youtube.com/watch?v=VHIK5tLyrD8
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jojo, jak jsem psal dříve .. za tyhle peníze je už tak velkej výběr aut, že mě nenapadá snad jedinej důvod proč vzít tohle...
Pokud teda člověk nedostane nějakou dotaci a nakonec ho to vyjde napůlku, ani takovým prasárnám bych se dneska nedivil.
V Německu to počítám bude jinak, tam na tu falešnou ECO notu naskočí dost lidí, ten peníz pro ně neni tak velkej a za falešnej pocit záchrany ledního medvěda jim to počítám stát bude.
Pokud teda člověk nedostane nějakou dotaci a nakonec ho to vyjde napůlku, ani takovým prasárnám bych se dneska nedivil.
V Německu to počítám bude jinak, tam na tu falešnou ECO notu naskočí dost lidí, ten peníz pro ně neni tak velkej a za falešnej pocit záchrany ledního medvěda jim to počítám stát bude.

Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13496
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Toto je motoristicky novinar? Akoze ma robit osvetu? A ta sediaca vzadu co? Bezpecnostny pas ako tela, hlavne ze zuvacku prezuva... ako tela. Tasky na sedacke, tasky pod nohami, tasky vsade. Super napad pri nehode. Hlavne za tie na sedacke sa podakuje dieta sediace vzadu.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6867
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
osvetu robi "ecosilenci" on delal recenzi
ruku na srdce, ty by jsi za tohle "auto" dal 1,2+ melounu(45k Eur)?

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13496
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Pisal som nieco o aute?
Ale dava priklad. Ako tie sliepky influencerky, co priputaju dieta vo vajicku PO SMERU jazdy a fotia si selficka, ako idu na vylet. Potom to nejaka podobna zmanipulovana uvidi a spravi to iste. Dieta nemoze za to, ze jeho mama sa nechala ovplyvnit inou sliepkou a maly tukanec mu moze sposobit celozivotne ochnutie alebo smrt.
Ale dava priklad. Ako tie sliepky influencerky, co priputaju dieta vo vajicku PO SMERU jazdy a fotia si selficka, ako idu na vylet. Potom to nejaka podobna zmanipulovana uvidi a spravi to iste. Dieta nemoze za to, ze jeho mama sa nechala ovplyvnit inou sliepkou a maly tukanec mu moze sposobit celozivotne ochnutie alebo smrt.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No já bych se k tomu autu v tomhle tématu zase celkem rád vrátil, přeci jen pro VW je to zásadní model, je to pro ně budoucnost, vkládaj do toho velký naděje...
A on je to začarovanej kruh, pokud podobný auto stojí v totál základu 36 000€ peněz, tak si ten přechod na elektro nedovedu úplně snadno představit. Auto vypadá hodně tuctově (jasně, to dneska vypadaj nakonec všechny mainstream auta), kvalita dle všech recenzí neni úplně na úrovni.
Ve vyšších výbavách dvě baterky .. tzn. do budoucna 2x drahej průser, sakra, sakra.
EDIT: Jinak já osobně mam recenze/testy/předváděčky aut na Topseed.sk nebo na Garáž.TV Rasťo Chvála dost rád, dobře se na to kouká i při práci
a když člověk zaslechne pro český ucho hlášky typu "VW Chrobák", tak se i dost zasměje

Ale je to vše o ceně, "kdyby" tohle auto dneska stálo 500-600k, tak neřeknu ani popel a šetřim na nějakou jeho Fordí alternativu
A on je to začarovanej kruh, pokud podobný auto stojí v totál základu 36 000€ peněz, tak si ten přechod na elektro nedovedu úplně snadno představit. Auto vypadá hodně tuctově (jasně, to dneska vypadaj nakonec všechny mainstream auta), kvalita dle všech recenzí neni úplně na úrovni.
Ve vyšších výbavách dvě baterky .. tzn. do budoucna 2x drahej průser, sakra, sakra.
EDIT: Jinak já osobně mam recenze/testy/předváděčky aut na Topseed.sk nebo na Garáž.TV Rasťo Chvála dost rád, dobře se na to kouká i při práci



Ale je to vše o ceně, "kdyby" tohle auto dneska stálo 500-600k, tak neřeknu ani popel a šetřim na nějakou jeho Fordí alternativu

Naposledy upravil(a) Sentik dne 04.11.2020 10:21, celkem upraveno 1 x.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13496
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Na zapade maju k autu pridruzene dalsie dane a poplatky, ktore sa pri naftakoch za 4-5 rokov blizia ku kupnej cene auta.
Netoci sa cely svet len okolo ceskej dediny. Inde to funguje inak, maju ine podmienky, a tam sa im to moze oplatit.
Nemci nie su retardovani. Ako neexistuje nemecky dochodca, ktory si kupi auto v plnej vybave, navi, koza a nechodi s tym v nedelu do kostola. Tak nikto nebude kupovat elektromobil len aby pomohol ladovemu medvedovi. Moze to by nejake dalsie kriterium, preco sa rozhodne pre elektromobil. No nezaplati len kvoli tomu dvojnasobok za nove auto.
Netoci sa cely svet len okolo ceskej dediny. Inde to funguje inak, maju ine podmienky, a tam sa im to moze oplatit.
Nemci nie su retardovani. Ako neexistuje nemecky dochodca, ktory si kupi auto v plnej vybave, navi, koza a nechodi s tym v nedelu do kostola. Tak nikto nebude kupovat elektromobil len aby pomohol ladovemu medvedovi. Moze to by nejake dalsie kriterium, preco sa rozhodne pre elektromobil. No nezaplati len kvoli tomu dvojnasobok za nove auto.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Určitě nepopírám, že 40k Euro je pro němce úplně jinej peníz než pro čecha nebo slováka ... to je jasný. Pořád je tam ale ten nepoměr v ceně ID3 vs v ceně běžnýho Golfa a to je to o co mi jde, proč platit ten brutální příplatek za ten pocit, že jsem eko.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24589
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
ceka se dalsi zdrazovani spalovaku, takze tehle argument Ti dlouho nevydrzi 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13496
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Lebo za spalovak zaplatis na poplatkoch povedzme 20 tisic za 5 rokov (zalezi ktory stat). A za elektro par stoviek. Plus parkovanie a pristup do centra miest.Sentik píše: 04.11.2020 10:23 Určitě nepopírám, že 40k Euro je pro němce úplně jinej peníz než pro čecha nebo slováka ... to je jasný. Pořád je tam ale ten nepoměr v ceně ID3 vs v ceně běžnýho Golfa a to je to o co mi jde, proč platit ten brutální příplatek za ten pocit, že jsem eko.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24589
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
parkovani zdarma apod. je otazka casu - bude zalezet na mnozstvi takovychto aut (nebo na potrebach mestske kasy)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13496
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Auto kupuju podla aktualnych podmienok. To, ze nieco samosprava mozno schvali o 5 rokov je zbytocne riesit.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host