2.0 tdci motor cuka
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 27.11.2013 14:13
2.0 tdci motor cuka
ahoj focus 2.0 tdci 100 mi cuka dela to zhruba od 1500-2500 otacek zejmena s lehkou nohou nebo kdyz se snazim drzet konstantne plyn auto silne cuka muze to delat vstik nebo cerpadlo nebo je nejaka jina moznost priapdne nekdo z pardubic nebo okoli kdo by udelal diagnostiku a rekl mi cim to je diky za rady jinak kdyz autu nalozim tak jede v pohode vykon ma a to cukani se projevuje u studeneho motoru vic u zahrateho min ale taky
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13410
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: 2.0 tdci motor cuka
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- petras66
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 07.04.2017 21:39
- Bydliště: Dolní Poustevna
Re: 2.0 tdci motor cuka
Nechci zakladat nove tema a nic podobneho jsem tu nenasel (mozna blbe hledam). Me cuka auto kdyz mam plyn. pedal v urcite poloze, spis jen tak trochu plynu, klidna jizda. cuka to znatelne a NEZALEZI na otackach ani rychlosti???? je v haji pedal???
Ford Focus mk2 2.0 tdci Titanium
- forinti
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 03.04.2015 22:22
Re: 2.0 tdci motor cuka
petras66: Kolik máš najeto a jaký je rok výroby? Je to lepší nebo horší s teplým motorem?
Ford Focus II 1.8 TDCi 85 kw, r.v. 2008, 223 000 km
- petras66
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 07.04.2017 21:39
- Bydliště: Dolní Poustevna
Re: 2.0 tdci motor cuka
cca 206 tis.km . prijde mi to stejny, studenej i teplej. a bud mam kliku a netrefim tu pozici plynu a nekdy to nedela vubec.
Ford Focus mk2 2.0 tdci Titanium
- durika
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 30.07.2009 14:39
- Bydliště: Opava Kylešovice 54
Re: 2.0 tdci motor cuka
može vám blbnuť aj plynový pedál.
ford focus 2010,1,6tdci 80kw
ford focus 2001,1.8tdci 85kw
ford focus 2001,1.8tdci 85kw
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 2.0 tdci motor cuka
V prvom rade - kedy bol vymeneny palivovy filter ? Je cisty ? Nenatankoval si nejaku pofidernu naftu ?
V druhom rade - dat na diagnostiku a merat tlak paliva v raile, obvykle za ustalenej jazdy prudko kolise. To potom moze mat hlavne 3 priciny :
- vadne cidlo tlaku, resp. jeho konektory a kable
- vadny regulator vystupneho tlaku z CR cerpadla, toto je drahsia a podstatne pravdepodobnejsia moznost
- vadne vstrekovace
Nestalo sa ti ani raz, ze by auto na prvy pokus nenastartovalo, no potom naskocilo na brnk ? Alebo po vytoceni cez 4000 otacok nezakaslalo a nerozsvietila sa kontrolka ESP spolu s hlaskou ESP fail ? Ak ano, s pravdepodobnostou rovnajucou sa istote je to regulator tlaku. Opat su 2 moznosti riesenia :
- pokial nie je uplne vylagrovany, mohlo by stacit vyjazdit niekolko nadrzi vysokoaditivovanej nafty (mne to pomohlo a problem s ESP fail po vytoceni cez 4200 rpm prestal, mne ale motor necukal)
- ked je vadny, treba to vyriesit, v case, ked som mal FFII 2.0TDCI, tak vymena jedine komplet s cerpadlom, pretoze to nevedeli opravovat, dnes by to uz malo byt mozne repasovat
Zacal by som kontrolou palivoveho filtra, ked je dno nadobky posiate pilinami, auto poskladat a lacno predat, kupujuceho upozornit na potencialny problem cerpadlo+vstrekovace, inak sa nevyhnes oprave cez 1000-1500 EUR...
V druhom rade - dat na diagnostiku a merat tlak paliva v raile, obvykle za ustalenej jazdy prudko kolise. To potom moze mat hlavne 3 priciny :
- vadne cidlo tlaku, resp. jeho konektory a kable
- vadny regulator vystupneho tlaku z CR cerpadla, toto je drahsia a podstatne pravdepodobnejsia moznost
- vadne vstrekovace
Nestalo sa ti ani raz, ze by auto na prvy pokus nenastartovalo, no potom naskocilo na brnk ? Alebo po vytoceni cez 4000 otacok nezakaslalo a nerozsvietila sa kontrolka ESP spolu s hlaskou ESP fail ? Ak ano, s pravdepodobnostou rovnajucou sa istote je to regulator tlaku. Opat su 2 moznosti riesenia :
- pokial nie je uplne vylagrovany, mohlo by stacit vyjazdit niekolko nadrzi vysokoaditivovanej nafty (mne to pomohlo a problem s ESP fail po vytoceni cez 4200 rpm prestal, mne ale motor necukal)
- ked je vadny, treba to vyriesit, v case, ked som mal FFII 2.0TDCI, tak vymena jedine komplet s cerpadlom, pretoze to nevedeli opravovat, dnes by to uz malo byt mozne repasovat
Zacal by som kontrolou palivoveho filtra, ked je dno nadobky posiate pilinami, auto poskladat a lacno predat, kupujuceho upozornit na potencialny problem cerpadlo+vstrekovace, inak sa nevyhnes oprave cez 1000-1500 EUR...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 10.09.2019 13:23
Re: 2.0 tdci motor cuka
Ahoj, mám ty samé problémy. Jen mi k tomu ještě auto žere asi 10L/100 km.
EGR zaslepený, škrtící klapka ok, aditivum doplněno, DPF na místě vypálen.
Do palivového filtru jsem nekoukal.
Mohou být příčiny těchto problémů vstřiky? Čidla? DPF po smrti, nebo tem palivový filtr?
EGR zaslepený, škrtící klapka ok, aditivum doplněno, DPF na místě vypálen.
Do palivového filtru jsem nekoukal.
Mohou být příčiny těchto problémů vstřiky? Čidla? DPF po smrti, nebo tem palivový filtr?
Focus combi II 2005 2.0 Tdci 100kw, DPF
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: 2.0 tdci motor cuka
proc se ptas na to same jako jinde? precti si pravidla
zamykam
zamykam
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti