Nic borci, než je tu milion řečí o hovně, tak sem zavolal sestře co ted jezdí s rapid 1.2 TSI 82kW a udělali test vs. 2.0i 107kW. Rychlej sraz, během 15min otestováno.
Verdikt? Pokud tam nemám ideálně 3,5 a nejlíp 4tis otáček, tak dostanu naprdel a TSIčko doženu až za hooodně dlouho. Ono je to i celkem logické lehčí auto a většinou ty motory mají kolem 90kW. A oturbených 90kW je něco jiného než atmosférických 107kW
Pokud tam mám 3tis otáček a podřadím na lepší, tak stejně dostanu naprdel, protože než podřadím tak mi docela ujede a mám co dělat ho dohnat a předehnat
Pokud tam mám 3tis otáček a zrychlujeme bez podřazení, tak se nechytám vůbec. Takže řeči o tom, že atmosféra zrychluje podobně jako moderní 1.0 a 1.2 z nižších otáček, je holý nesmysl

))
Pokud bych ho porazil tak jsem chtěl udělat i vs. Karoq 1.5 TSI 110kW, ale myslím že je to naprosto zbytečné
A ted se nebavím o tom, co ty turbomotory vydrží nebo nevydrží. Ale stará atmosféra, pokud tam člověk nemá optimální otáčky se nechytá na moderní turbomotory.
A ještě jedna věc. Zkuste někoho vést v autě s motorem s atmosférou a jet 160. Brzo Vám řekne, ať zpomalíte neboť to hučí a přijde mu, že jedete rychle. To v oturbené "srajdě" neřekne, dokavad se nepodívá na tachometr, protože ten hluk je tam o hodně nižší a celkově ten jízdní komfort je o několik tříd výše. Na delší cesty vyšší rychlostí rozhodně lepší.
