No, tak po vymene ramen (zn. Lemfoerder) ti bohuzel asi budu muset dat za pravdu. Vibrace se kazdopadne zmensily (jsou citit jen ve volantu a nikoliv v karoserii), trochu se posunuly k vyssi rychlosti, ale jsou tam porad. Takze babo rad, co mam zkouset vymenovat ted? Skoro za mesic uz budu prezouvat na zimni, takze to by byl prvni test. Jsou potencialne podezrele ty kulaky ve stabilizatorech (kostech)? Vibrace jsou nezavisle na zarazene rychlosti, takze poloosy bych spis vyloucil. Co dalsiho? Kotouce i desticky maji najezdeno tak 50tkm (opotrebeni tak z 1/2).Specík píše:Bohužel Focus je na vibrace ve volantu sakra velkej prevít... Můžou to být i jeté pneu - vyvážené můžou být sebe lépe. Házení disku pozná dobrá vyvažovačka se spodním válcem. Stejně tak zadní silentbloky ramen které taky můžou vypadat v pohodě a přitom být vyschlé. Brzdy, plošky na kloubech, kolem tlumičů, náboj atd..
Co u ostatních aut volantem nehne, tak tady ho rozklepe sebe menší blbost.
Je co já jsem se navyměňoval dílů
Vzpominam si, ze u Octavie I. gen. se to hodne resilo a nebylo to brzdama, ale nejakou vuli na podvozku. Byl o tom rozsahlejsi clanek v SM, tak se na to budu muset mrknout, abych si pripomnel, co vsechno se tam resilo za priciny...





 
 


 
  
  

 Na podzim byla u mne STK - bez problémů.
  Na podzim byla u mne STK - bez problémů.


 FF combi Mk.2 1.6Ti, nájezd 97k. V zimě jsem začal pociťovat vibrace do volantu plus celkem hluk z pneu (samo zimní hlučí, ale tady to bylo protivnější). Diagnoza poskákané pneu a trochu se ladila i geometrie. OK tak jsem po přezutí na letní čekal zklidnění, no omyl lávky, vibruje to snad ještě víc. Přitom letní pneu mají za sebou 1 sezonu, stejně tak disky (kupováno najednou). Kola pravidelně dávám před každou výměnou letní/zimní vyvažovat. Do těch 90 km/h celkem dobrý, nad 100 km/h to začíná být citelné a občas už si říkám, jestli se mi to auto nerozletí. Chvíli jsem i myslel, že to je prevít citlivej na povrch vozovky, na některých úsecích běžné trasy to vibruje víc, někdy míň. Jinak auto na silnici drží, volant se klepe ale auto nemá tendenci zatáčet. Pustím volant, jede stále rovně bez sebemenšího vybočení.
 FF combi Mk.2 1.6Ti, nájezd 97k. V zimě jsem začal pociťovat vibrace do volantu plus celkem hluk z pneu (samo zimní hlučí, ale tady to bylo protivnější). Diagnoza poskákané pneu a trochu se ladila i geometrie. OK tak jsem po přezutí na letní čekal zklidnění, no omyl lávky, vibruje to snad ještě víc. Přitom letní pneu mají za sebou 1 sezonu, stejně tak disky (kupováno najednou). Kola pravidelně dávám před každou výměnou letní/zimní vyvažovat. Do těch 90 km/h celkem dobrý, nad 100 km/h to začíná být citelné a občas už si říkám, jestli se mi to auto nerozletí. Chvíli jsem i myslel, že to je prevít citlivej na povrch vozovky, na některých úsecích běžné trasy to vibruje víc, někdy míň. Jinak auto na silnici drží, volant se klepe ale auto nemá tendenci zatáčet. Pustím volant, jede stále rovně bez sebemenšího vybočení. 


