Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4977
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 23.12.2019 22:34

To je kvůli emisím a není to nic hroznýho.Koncernový TSI jsou momentálně asi top ve spolehlivosti a tohle je drobnost oproti prasklejm pístům nebo uvaření.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

hudyss77
Junior
Junior
Příspěvky: 437
Registrován: 23.01.2018 19:06
Bydliště: Liberec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od hudyss77 » 24.12.2019 07:39

Kolegyně měla 1,2 TSI a stěžovala si, že při startu to má divný zvuky. A to zrovna běžela kauza ohledně rozvodů. Tak jsme ji poslali do autorizáku, nechali si to tam přes noc a druhý den si vyzvedla auto, že se závada neprojevila. Ale zvuky tam byly pořád, tak jsme ji vytiskli článek a zase ji tam poslali. A v servise už kápli božskou, že o tom vědí a dělají to jen těm co si opravdu o to řeknou a stojí si za tím. :palec_dolu: Tak to udělali a byl klid.
A taky vím jaký problémy s motorem měl bratr s P3008 a jeho 1,6 THP, takže nikdo není dokonalý.
Ford Grand Cmax – 1,6 EB Titanium 134kw – 2011 viewtopic.php?f=239&t=47846

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 24.12.2019 07:58

hudyss77 píše:......A v servise už kápli božskou, že o tom vědí a dělají to jen těm co si opravdu o to řeknou a stojí si za tím. :palec_dolu: Tak to udělali a byl klid.
Toto je právě to , na co jsem u Fordu poukazoval, A týkalo se to výměny, nevýměny spojky.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3126
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od jenikHK » 24.12.2019 08:16

phofy píše:Tohle dela i 1.0 tsi a kdysi i na 1.2tsi byla "tajna" svolavaci akce, kdy menili komponenty u turba :roll: a to me na skodovce hodne stve a pak ford udela ofiko svolavacku a hned je spatnej, ze jde s kuzi na trh. Ale ze skodovka a spol po garancce vymeni komponenty a ty pak cumis, ze mas pod kapotou jiny komponety je v poradku a proto si skodovku nikdy neporidim
(Nejen) já mám podobný problém - proč nechci škodovku. Tohle se vleče až do roku 2006, kdy měli problém s utržením kabelů baterie dřív, než odpálili airbagy. Omlouvám se za off-topic.
Nicméně udělali změnu, doplnili kondenzátory, ale jen u nově vyrobených. Žádná ofiko svolavacka nebyla. A to nejde o nějaký chrastění, ale v případě nehody o život.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4977
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 24.12.2019 09:54

hudyss77 píše:Kolegyně měla 1,2 TSI a stěžovala si, že při startu to má divný zvuky. A to zrovna běžela kauza ohledně rozvodů. Tak jsme ji poslali do autorizáku, nechali si to tam přes noc a druhý den si vyzvedla auto, že se závada neprojevila. Ale zvuky tam byly pořád, tak jsme ji vytiskli článek a zase ji tam poslali. A v servise už kápli božskou, že o tom vědí a dělají to jen těm co si opravdu o to řeknou a stojí si za tím. :palec_dolu: Tak to udělali a byl klid.
A taky vím jaký problémy s motorem měl bratr s P3008 a jeho 1,6 THP, takže nikdo není dokonalý.
No jo to jsou starý 1,2 tsi EA 111 s řetízkem s dětský koloběžky.Ty by už dneska měly mít všechny novej řetěz,vyřešilo se to už někdy v r 2011,aby nemohl přeskočit.Pak byly řemenový EA 211 a ty nemaj žádnej chronickej problém a jsou v podstatě spolehlivý jako atmosféry.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 24.12.2019 10:46

Řetězy vyřešili, ale motor olejem 0W20 dorazili.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4977
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 09.01.2020 11:37

Tohle potvrzuje můj předešlý příspěvek.

https://www.garaz.cz/clanek/skoda-octav ... paign=null
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6884
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 10.01.2020 08:07

https://www.garaz.cz/clanek/nejrizikove ... cle-detail
Jsou to sice skodovky ala koncern :bebng: ale zarazi me, jak jsou ty relativne "klasicky" motory poruchovy uz od novoty. Copak asi ty novejsi, poladeny ekoteroristy z EU. :nixw:
Chci auto, co bude mit 1x rocne servis a to je vse, nechci sledovat svolavaci akce, travit cas dohadovanim s technikem a mit auto na upravach co vyrobce ojebal pri konstrukci a naslednych zkouskach. Jsem asi utopista. Pripada mne, ze zakaznik uz neni pan co ma vzdycky pravdu.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 10.01.2020 08:40

Ty novější jsou už v pohodě ;-) Třeba 1.6 TDI a 2.0 TDI v OIII je skoro bezporuchový a dá se přirovnat ke klasické devatenáctce f klacku 8)

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od vita_k » 10.01.2020 09:43

Co je f klacku :)?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 10.01.2020 09:49

v manuálu :-)))

Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Cowley » 10.01.2020 11:02

Manual je dulezitej, viz soucasna afera s PowerShiftama ;-)
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od vita_k » 11.01.2020 21:42

Tyjo, jak to vzniklo :)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 17.01.2020 17:21

FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 17.01.2020 18:02

A jejda, to tu některým nebude vonět, viz první odkaz.
Do dvou let přejdou automobilky na úsporné atmosféry bez předhánění se ve výkonech , ale utahnutý na spotřebu.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů