Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 4977
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To je kvůli emisím a není to nic hroznýho.Koncernový TSI jsou momentálně asi top ve spolehlivosti a tohle je drobnost oproti prasklejm pístům nebo uvaření.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Junior
- Příspěvky: 437
- Registrován: 23.01.2018 19:06
- Bydliště: Liberec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Kolegyně měla 1,2 TSI a stěžovala si, že při startu to má divný zvuky. A to zrovna běžela kauza ohledně rozvodů. Tak jsme ji poslali do autorizáku, nechali si to tam přes noc a druhý den si vyzvedla auto, že se závada neprojevila. Ale zvuky tam byly pořád, tak jsme ji vytiskli článek a zase ji tam poslali. A v servise už kápli božskou, že o tom vědí a dělají to jen těm co si opravdu o to řeknou a stojí si za tím.
Tak to udělali a byl klid.
A taky vím jaký problémy s motorem měl bratr s P3008 a jeho 1,6 THP, takže nikdo není dokonalý.

A taky vím jaký problémy s motorem měl bratr s P3008 a jeho 1,6 THP, takže nikdo není dokonalý.
Ford Grand Cmax – 1,6 EB Titanium 134kw – 2011 viewtopic.php?f=239&t=47846
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Toto je právě to , na co jsem u Fordu poukazoval, A týkalo se to výměny, nevýměny spojky.hudyss77 píše:......A v servise už kápli božskou, že o tom vědí a dělají to jen těm co si opravdu o to řeknou a stojí si za tím.Tak to udělali a byl klid.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3126
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
(Nejen) já mám podobný problém - proč nechci škodovku. Tohle se vleče až do roku 2006, kdy měli problém s utržením kabelů baterie dřív, než odpálili airbagy. Omlouvám se za off-topic.phofy píše:Tohle dela i 1.0 tsi a kdysi i na 1.2tsi byla "tajna" svolavaci akce, kdy menili komponenty u turbaa to me na skodovce hodne stve a pak ford udela ofiko svolavacku a hned je spatnej, ze jde s kuzi na trh. Ale ze skodovka a spol po garancce vymeni komponenty a ty pak cumis, ze mas pod kapotou jiny komponety je v poradku a proto si skodovku nikdy neporidim
Nicméně udělali změnu, doplnili kondenzátory, ale jen u nově vyrobených. Žádná ofiko svolavacka nebyla. A to nejde o nějaký chrastění, ale v případě nehody o život.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Test driver
- Příspěvky: 4977
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No jo to jsou starý 1,2 tsi EA 111 s řetízkem s dětský koloběžky.Ty by už dneska měly mít všechny novej řetěz,vyřešilo se to už někdy v r 2011,aby nemohl přeskočit.Pak byly řemenový EA 211 a ty nemaj žádnej chronickej problém a jsou v podstatě spolehlivý jako atmosféry.hudyss77 píše:Kolegyně měla 1,2 TSI a stěžovala si, že při startu to má divný zvuky. A to zrovna běžela kauza ohledně rozvodů. Tak jsme ji poslali do autorizáku, nechali si to tam přes noc a druhý den si vyzvedla auto, že se závada neprojevila. Ale zvuky tam byly pořád, tak jsme ji vytiskli článek a zase ji tam poslali. A v servise už kápli božskou, že o tom vědí a dělají to jen těm co si opravdu o to řeknou a stojí si za tím.Tak to udělali a byl klid.
A taky vím jaký problémy s motorem měl bratr s P3008 a jeho 1,6 THP, takže nikdo není dokonalý.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Řetězy vyřešili, ale motor olejem 0W20 dorazili.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4977
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6884
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
https://www.garaz.cz/clanek/nejrizikove ... cle-detail
Jsou to sice skodovky ala koncern
ale zarazi me, jak jsou ty relativne "klasicky" motory poruchovy uz od novoty. Copak asi ty novejsi, poladeny ekoteroristy z EU.
Chci auto, co bude mit 1x rocne servis a to je vse, nechci sledovat svolavaci akce, travit cas dohadovanim s technikem a mit auto na upravach co vyrobce ojebal pri konstrukci a naslednych zkouskach. Jsem asi utopista. Pripada mne, ze zakaznik uz neni pan co ma vzdycky pravdu.
Jsou to sice skodovky ala koncern


Chci auto, co bude mit 1x rocne servis a to je vse, nechci sledovat svolavaci akce, travit cas dohadovanim s technikem a mit auto na upravach co vyrobce ojebal pri konstrukci a naslednych zkouskach. Jsem asi utopista. Pripada mne, ze zakaznik uz neni pan co ma vzdycky pravdu.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ty novější jsou už v pohodě
Třeba 1.6 TDI a 2.0 TDI v OIII je skoro bezporuchový a dá se přirovnat ke klasické devatenáctce f klacku 


- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Atmosféra vs. downsizing motory
Co je f klacku
?

Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
v manuálu
))

- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Manual je dulezitej, viz soucasna afera s PowerShiftama 

- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Atmosféra vs. downsizing motory
Tyjo, jak to vzniklo 

Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A jejda, to tu některým nebude vonět, viz první odkaz.
Do dvou let přejdou automobilky na úsporné atmosféry bez předhánění se ve výkonech , ale utahnutý na spotřebu.
Do dvou let přejdou automobilky na úsporné atmosféry bez předhánění se ve výkonech , ale utahnutý na spotřebu.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti