Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Junior
- Příspěvky: 437
- Registrován: 23.01.2018 19:06
- Bydliště: Liberec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
3x STK v ČR (0 závad), 2x svolávací (spojka a čidlo chlad. kapaliny) a jinak jen pravidelný servis. 2x výměna žárovky v potkávacím světle. Jinak jen výměna kapalin. Každých 10k km výměna oleje, filtrů – olejový, vzduchový a kabinový. A samozřejmě pravidelná údržba AC. Výměna brzdových destiček, holt EB moc neumí brzdit motorem. A nový zadní tlumič výfuku, paní ho lehce drbnula při couvání, tak byl načatej a prorezavěl a udělala se zvenku trhlina. Ale nic na motoru či podvozku, vše origo. Olej nežere (nic nedolévám mezi výměnami), chladící kapalina nikde nemizí. Aktuálně najeto cca 99600.
Naposledy upravil(a) hudyss77 dne 22.12.2019 07:30, celkem upraveno 2 x.
Ford Grand Cmax – 1,6 EB Titanium 134kw – 2011 viewtopic.php?f=239&t=47846
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
1.6EB 134kW, stari 8 let, 3x STK (0 zavad). Do 1. technicke servis navstiven neplanovane jednou cca po 3,5 letech stari kvuli chybe sani vzduchu - chybu nejspise zapricinil mnou instalovany KN filtr, na jinou pricinu se neprislo (resilo se to i tu na foru) - po vymene za original papirovy uz se problem nikdy neopakoval. Nasledne servis navstiven podruhe, cca 4-5 letech stari, kvuli nefunkcnimu s/s, spatna baterie. Jinak jen bezny servis. Az tento rok pred par mesici jsem byl v servise kvuli 2 svolavacim akcim (dodelani cidla hladiny chladici kapaliny a software ohledne spojky). A abych byl fer, tak vlastne letos praskla jedna predni pruzina - u puvodni se zrejme narusil ochranny povrch a proste v tom miste uhnila, takze jeste vymena prednich pruzin. Jo a myslim ze mi taky jednou menili zadni logo Ford a taky minus pol do kufroveho vika se zlomil (slaba stranka sedanu FF3, vyreseno doma). Krome 3 zarovek jsou dokonce vsechny ostatni puvodni
Tedy z meho pohledu kvuli motoru jako takovemu auto v servise nebylo.

- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Kolik máš aktuálně najeto?
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Asi 107 tisic. Posledni 3 roky jezdim velmi velmi malo (max. 9-10k/rok), kdyz tak couracky po meste nebo dalnice.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jsem zvedav, zda sem taky napisou clenove dosud intenzivne diskutujici ze sekce Motor, benzin s tematy Motor KO, zadreny motor, ztrata vykonu, prasķly pist. Docela me překvapilo, kolik tam toho je 
To nemyslim zlomyslne, ale je to realita. I na Facebooku pry ma Ecoboost dost širokou komunitu nestastnych vlastniku. Trochu mi to pripomina dobu motoru SCi (primy vstrik), kdy většině lidi samozrejme jezdil a beda kdyz ne, tak ceske servisy si s tim ani moc nevěděli rady. A slibovana uspora paliva se taky moc nekonala.

To nemyslim zlomyslne, ale je to realita. I na Facebooku pry ma Ecoboost dost širokou komunitu nestastnych vlastniku. Trochu mi to pripomina dobu motoru SCi (primy vstrik), kdy většině lidi samozrejme jezdil a beda kdyz ne, tak ceske servisy si s tim ani moc nevěděli rady. A slibovana uspora paliva se taky moc nekonala.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Atmosféra vs. downsizing motory
V UK mají na fb skupinu ecoboom. Tam jde jim hlavně o 1.0 a vypořádání s Fordem za KO motor. 1.6 tam ale moc neřeší. Řeší zda jim to Ford zaplatí. Po svolavacce je to asi vyřešeno. Hadičky za turbem už nepraskaji.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9507
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Řeknu to asi takhle, koukněte se na jiná fora jaký mají problémy ostatní automobilky
Ve zkratce to řeknu asi takhle, je jedno jestli si člověk koupí ecoboost, nebo tsi

Ve zkratce to řeknu asi takhle, je jedno jestli si člověk koupí ecoboost, nebo tsi

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To je pravda. Protoze obecně turbo s primym vstrikem poruchove jsou. Ford je jeste jeden z tech lepších, bych rekl.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9507
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
-
- Test driver
- Příspěvky: 4977
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
I atmosféry 2,0 a 1,8 Ford jsou poruchový a mají svoje vrtochy.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ano, Fordy jsou na tom ze všech těchto aut nejlépe. Mají minimum problémů oproti ostatním.phofy píše:Řeknu to asi takhle, koukněte se na jiná fora jaký mají problémy ostatní automobilky![]()
Ve zkratce to řeknu asi takhle, je jedno jestli si člověk koupí ecoboost, nebo tsi
Psal jsem zde o problémech jiných značek, nějak bezvýsledně.
Okamžitě jsem byl zařazen do škatulky " jedna paní povídala".
Jednoduše napsáno, na výmysly ekoteroristů z Bruselu, nejsou bez pořádného technického zvládnutí motoru, konstruktěři reagovat.
Tím pádem každý, kdo si toto auto koupí, je vlastně testovacím jezdcem automobilky.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To ma jiste kazdy motor. Ale atmo s neprimym vstřikem je jednoznacne spolehlivejsi a prumerna cena pripadne opravy vyrazne nizsi.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 09.12.2017 16:36
- Bydliště: okr.Karviná
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Aktuálně po STK 0 chyb najeto 55kkm.Vše původní,olej výměna po necelých 15kkm,můj roční nájezd.
Mimo roční servisní prohlídky návštěva servisu jen na svolávačku spojka. Spokojenost. Spotřeba 6,8
Mimo roční servisní prohlídky návštěva servisu jen na svolávačku spojka. Spokojenost. Spotřeba 6,8
Ford Kuga Active-X 2.5 FHEV AWD
Ford Grand C-MAX titanium 1.0 ecoboost 92kw 11/2015 hnědá caribou
Ford Grand C-MAX titanium 1.0 ecoboost 92kw 11/2015 hnědá caribou
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Že automobilky problémy tají, tady je odkaz.
https://m.autorevue.cz/motor-15-tsi-pro ... avaci-akce
A když jsem tyto podobné informace získal od kámoše ze servisu , kdy ještě pisálci držely hubu, to bylo pindů o hospodských řečích.
https://m.autorevue.cz/motor-15-tsi-pro ... avaci-akce
A když jsem tyto podobné informace získal od kámoše ze servisu , kdy ještě pisálci držely hubu, to bylo pindů o hospodských řečích.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9507
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tohle dela i 1.0 tsi a kdysi i na 1.2tsi byla "tajna" svolavaci akce, kdy menili komponenty u turba
a to me na skodovce hodne stve a pak ford udela ofiko svolavacku a hned je spatnej, ze jde s kuzi na trh. Ale ze skodovka a spol po garancce vymeni komponenty a ty pak cumis, ze mas pod kapotou jiny komponety je v poradku a proto si skodovku nikdy neporidim

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů