Zatecene pri tryske
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 08.07.2016 00:45
Re: Zatecene pri tryske
Máme podobný problém,převzali jsme auto po ,,velkém mechanikovi" vyměnil těsnění víka ventilů,turbo a velmi si rozuměl se silikonem,ale v tom to není.Unik oleje ze stejných míst,které popisujete výše pokračoval i po jeho opravě.Při demontáži sání - podezření na netěsnost pod o kroužky jsme zjistili totálně nalité vstřikovače v prostoru hlavy motoru.A při demontáži vstřikovačů povolené šrouby které drží víko vačkových hřídelí a zároveň vstřikovače. Po několikerém umytí motoru máme únik právě pod těmito šrouby a prostorem v dutině vstřikovačů - místo na vstřik.Pravděpodobně došlo k průhybu víka vačkových hřídelí,drželo jen šrouby po stranách.Průhyb víka vaček znamená srovnání zbroušením,ale pokud se sníží víko tak se přestávají točit vačky pokud jsou kluzné plochy broušeny přímo do hlavy a víka COŽ nevíme a pokud to tak je tak toho pojeb---ho forda snad zapálim.Tak reagujte rychle a vyvedte mně ze zlého snu, ale stejně to tak asi bude.JDU HLEDAT ZAPALOVAČ .AHOJ
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 29.04.2014 21:28
Re: Zatecene pri tryske
Ahoj všem,
Potřebuji přetěsnit přepadové potrubí ze vstřiků. Neznáte někdo rozměry těch malinkých "O" kroužků, které těsní plastová kolínka ? Nebo alespoň katalogové číslo ?
Jedná se o motor 1.6 TDCi 80 kW typ G8DB z roku 2006. Oblíbený filtr pevných částic na palubě.
Díky.
Potřebuji přetěsnit přepadové potrubí ze vstřiků. Neznáte někdo rozměry těch malinkých "O" kroužků, které těsní plastová kolínka ? Nebo alespoň katalogové číslo ?
Jedná se o motor 1.6 TDCi 80 kW typ G8DB z roku 2006. Oblíbený filtr pevných částic na palubě.

Díky.
- tonislav
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15.03.2010 11:46
Re: Zatecene pri tryske
Zdravím všetkých Forďákov tu na naftovom fóre...
V auguste 2016 mi začal počas jazdy prefukovať jeden vstre (prvý zľava). Po pretesnení bolo všetko OK, ale zdalo sa mi, že priestor okolo trysiek a kolektora sania je dáky špinavý, ako zaolejovaný.
V nedeľu pri údržbe auta pozriem pod kapotu a pri prvej a druhej tryske zľava čerstvá nafta.
Včera som preštudoval na nete všetko, čo sa týkalo vstrekov a ich pretesnenia, aj toto vlákno, inak super vec, ten návod na výmenu tesnení trysiek, veľké Díky vita_k, určite budem inštruovať mechanika o hodnotách momentu dotiahnutia. Akurát zle napísal 4 kN, namiesto 4 Nm, ale to sa vsákne...
A dnes som pri ceste z práce zacítil malinké "zaváhanie" motora. (ťažko sa ten efekt popisuje...)
Tak som zarobil mydlovú emulziua a pri pracujúcom motore nastriekal okolie sania a trysiek. A čo som zistil? Druhý vstrek podfukuje.
Tak už som objednaný do servisu na pretesnenie vstreku. Našťastie som hneď po prvom probléme so vstrekmi kúpil 3 pretesňovacie sady na pretesnenie zvyšných trysiek v Henryshope.
Ponúkajú aj jednotlivé kusy, ale majú urobené aj sady. Cena 14,90€. Podfukovanie len začalo, nie je zatiaľ také ostré, ako to predchádzajúce...
Len dodám, že mi prvý krát pretesnili trysku pri 217 734 km. Teraz mám 227 588 km... Nikoho nechcem kilometrami zavádzať, ale vediem si detailnú servisnú históriu...
Toľko len na margo mojej skúsenosti s naftou okolo vstrekou... a sporadickým smradom v interiéri po nafte.
V auguste 2016 mi začal počas jazdy prefukovať jeden vstre (prvý zľava). Po pretesnení bolo všetko OK, ale zdalo sa mi, že priestor okolo trysiek a kolektora sania je dáky špinavý, ako zaolejovaný.
V nedeľu pri údržbe auta pozriem pod kapotu a pri prvej a druhej tryske zľava čerstvá nafta.
Včera som preštudoval na nete všetko, čo sa týkalo vstrekov a ich pretesnenia, aj toto vlákno, inak super vec, ten návod na výmenu tesnení trysiek, veľké Díky vita_k, určite budem inštruovať mechanika o hodnotách momentu dotiahnutia. Akurát zle napísal 4 kN, namiesto 4 Nm, ale to sa vsákne...
A dnes som pri ceste z práce zacítil malinké "zaváhanie" motora. (ťažko sa ten efekt popisuje...)
Tak som zarobil mydlovú emulziua a pri pracujúcom motore nastriekal okolie sania a trysiek. A čo som zistil? Druhý vstrek podfukuje.

Ponúkajú aj jednotlivé kusy, ale majú urobené aj sady. Cena 14,90€. Podfukovanie len začalo, nie je zatiaľ také ostré, ako to predchádzajúce...
Len dodám, že mi prvý krát pretesnili trysku pri 217 734 km. Teraz mám 227 588 km... Nikoho nechcem kilometrami zavádzať, ale vediem si detailnú servisnú históriu...
Toľko len na margo mojej skúsenosti s naftou okolo vstrekou... a sporadickým smradom v interiéri po nafte.
Ford Focus C-Max, 1,6 TDCi, 80 kW/109 HP,Trend, 07/2005, Silver metallic, bez DPF
- MajklHe
- Člen klubu
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 16.05.2015 19:37
- Bydliště: Humenné SR
Re: Zatecene pri tryske
Znovu som našiel zatečené pri tryske pri nalieva com hrdle, cca pred dvoma mesiacmi som mal pri prvom a druhom, vyčistil som to a teraz pri kontrole znova ale už iba pri prvom, nieje to olej alebo čierny sajrajt, skôr mi to príde ako nafta. Hadičky od pre pádov sú suche


- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Zatecene pri tryske
Mám sice jiný motor, ale v jednom "servise" mi před roky měnili palivový filtr, a protože mechanik, který to dělal, neutáhl dobře víko filtru, tak, než na to přišel, povoloval šroubení ke vstřikům, aby to odvzdušnil, no a jednu matici neutáhl dostatečně, takže přes ni pak stékala nafta ke vstřiku.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
-
- Nováček
- Příspěvky: 30
- Registrován: 16.04.2014 13:06
Re: Zatecene pri tryske
Zdravím, mám podobný problém jako většina zde. Nechal jsem si přetěsnit vstřiky, jelikož dva byly podfouklé. Po přetěsnění to opět začalo téct, avšak byl to olej. Vyměnilo se těsnění víka klikové hřídele ale to pomohlo jen částečně. U čtvrtého vstriku se stále po ujetí cca 40km vytvoří loužička oleje, která nevím odkud se bere. Nějaké tipy co s tím? Předem díky.
Ford Focus 2FL 1,6TDCi 66kw (2010)
- Permabond
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 03.04.2016 18:43
Re: Zatecene pri tryske
Může to být od odvětrávání, to spojení hadice-víko je nešťastné, to snad nemohlo nikdy dobře těsnit.
Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host