Zdar hoši, zradil mě Focus a začínám být zoufalý. Kdyby někdo tušil v čem může být problém, budu vděčný za každou radu...
Při jízdě po dálnici se mi začal z motoru ozývat divný rachtavý zvuk, všimnul jsem si toho až při stání v koloně, protože to nemělo žádný vliv na výkon. Podíval jsem se do motoru a šlo to od řemenu na kterym ja alternátor, asi klima a posilovač. Řemen se občas i zastavil. Z řemenu se kouřilo a smrděla guma. Když jsem vypnul klimu, tak se to trochu zmírnilo. Napadlo mě, že to může být kompresor klimy, nebo nějaká napínací kkadka. Dojel jsem s tim asi jeste 100km domu. Žádný problém, auto jelo až na ten zvuk normálně. Následující den jsem s tím jel do servisu a po asi 2km vypnul motor - engine system fault a od tý doby to nejde nastartovat. Než jsem to nechal odtáhnout, tak jsem ještě stihnul načíst chyby - byla tam jenom jedna chyba (U2196). Od tý doby je to v servisu (už asi 5 týdnů), pokaždý když tam zavolám, tak dostanu jinou příčinu ale každopádně vždycky "se to nevyplatí opravovat". Mam spíš pocit, že se jim to nechce ani otevřít a prostě hádají.
Nesetkal se s něčím takovým někdo? Napadlo mě že to mohlo zničit rozvody, ale na ty to prý nevypadá. Pročet jsem snad celý fórum, ale netušim k jakými topicu to zařadit
Po zhasnutí motoru nejde nastartovat
- vranik
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 12.08.2012 19:51
Po zhasnutí motoru nejde nastartovat
Hyundai i30 fastback 1.4 tgdi 103kW, style + nav, r.v. 2019
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW, r.v. 2007, Hatchback
† Renault Megane I 1.6i, 55kW, r.v. 1998, Hatchback
† Opel Kadett 1.6i, 55kw, r.v. 1991, Hatchback
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW, r.v. 2007, Hatchback
† Renault Megane I 1.6i, 55kW, r.v. 1998, Hatchback
† Opel Kadett 1.6i, 55kw, r.v. 1991, Hatchback
- vranik
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 12.08.2012 19:51
Re: Po zhasnutí motoru nejde nastartovat
Našel jsem video s dobře vyobrazenym motorem 1.6 HDi https://www.youtube.com/watch?v=P-9BAKJ45ps
Na přiloženém obrázku jsem vyznačil co tam rachotilo - je to napínací kladka?
Na přiloženém obrázku jsem vyznačil co tam rachotilo - je to napínací kladka?
Hyundai i30 fastback 1.4 tgdi 103kW, style + nav, r.v. 2019
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW, r.v. 2007, Hatchback
† Renault Megane I 1.6i, 55kW, r.v. 1998, Hatchback
† Opel Kadett 1.6i, 55kw, r.v. 1991, Hatchback
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW, r.v. 2007, Hatchback
† Renault Megane I 1.6i, 55kW, r.v. 1998, Hatchback
† Opel Kadett 1.6i, 55kw, r.v. 1991, Hatchback
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Po zhasnutí motoru nejde nastartovat
To není tvůj motor. A napici kladka to je.
- vranik
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 12.08.2012 19:51
Re: Po zhasnutí motoru nejde nastartovat
Tak po 2 a pul mesici konecne vyreseno. Po nekonecnych urgencich a neustalem doprosovani v servisu se do toho konecne koukli a zjistili co s tim realne je. Možná kdyby důkladně poslouchali můj popis projevu a co se stalo, tak jsme si mohli usetrit spoustu casu a penez.
V prubehu tech 2 mesicu jsem dostal od servisu nekolik diagnoz ktery byly chybny, ale spolecny jmenovatel byl vzdycky stejny - nevyplati se opravovat, cena moc vysoka oproti cene auta...
Do auta hrabli v podstate az ve chvili, kdy jsem kyvnul na to, ze i tu vysokou castku za opravu jsem ochotnej zaplatit. To jsem logicky nechtel, kdyz si zavady cucali z prstu... A navrhovany reseni bylo vymenit motor, ale ze se jim do toho nechce, ze i novej motor muze byt na houby...
Problem byl v tom, ze se ukroutila ta velka remenice dole na motoru. Vzala s sebou pry jeste snimac otacek kliky a generator impulzu. Vysledekm bylo, ze to nechytalo.
Sundali vanu, vycistili a snad menili i saly...ale uvnitr motoru nebylo ootreba delat nic, ani na rozvodech
Vysledna cena opravy 25k
Rozpis dilu:
Snimac polohy kliky: 2500
Generator impulzu: 7500
Sada remenice: 5500
Zbytek Gufero, klinak, olej, filtr, prace...
Zaujala me hlavne polozka Generator impulsu, kterou jsem nedokazal najit draz jak za 1200...
Z pristupu servisu jsem zklamanej. Posledni 2 roky jsem tam nechal dost penez za opravy na aute, bylo to vzdycky celkem drahy, ale perfektni komunikace a rychlost i kvalita. Tahle zkusenost to ale totalne zazdila...vzdycky akorat slib, ze zjisti a zavola - nezjistil nic a nezavolal. Navic kdyz jsem volal, tak vzdycky prekvapko o jaky focus se to vlastne jedna...
Achjo, uz to chce fakt krizi...vsichni tyhle remeslnici a hovnoumové si poslední dobou moc vyskakujou, pritom jediny co umi je kroutit klicem...
Nejsmutnejsi na tom je, ze za ty tri mesice cekani na auto me situace donutila koupit novy auto a ted tady muzu na opravenyho fofana akorat tak cumet, protoze po tom co jsem do nej nastrkal ho za usranych 40k nehodlam prodat...
V prubehu tech 2 mesicu jsem dostal od servisu nekolik diagnoz ktery byly chybny, ale spolecny jmenovatel byl vzdycky stejny - nevyplati se opravovat, cena moc vysoka oproti cene auta...
Do auta hrabli v podstate az ve chvili, kdy jsem kyvnul na to, ze i tu vysokou castku za opravu jsem ochotnej zaplatit. To jsem logicky nechtel, kdyz si zavady cucali z prstu... A navrhovany reseni bylo vymenit motor, ale ze se jim do toho nechce, ze i novej motor muze byt na houby...
Problem byl v tom, ze se ukroutila ta velka remenice dole na motoru. Vzala s sebou pry jeste snimac otacek kliky a generator impulzu. Vysledekm bylo, ze to nechytalo.
Sundali vanu, vycistili a snad menili i saly...ale uvnitr motoru nebylo ootreba delat nic, ani na rozvodech
Vysledna cena opravy 25k
Rozpis dilu:
Snimac polohy kliky: 2500
Generator impulzu: 7500
Sada remenice: 5500
Zbytek Gufero, klinak, olej, filtr, prace...
Zaujala me hlavne polozka Generator impulsu, kterou jsem nedokazal najit draz jak za 1200...
Z pristupu servisu jsem zklamanej. Posledni 2 roky jsem tam nechal dost penez za opravy na aute, bylo to vzdycky celkem drahy, ale perfektni komunikace a rychlost i kvalita. Tahle zkusenost to ale totalne zazdila...vzdycky akorat slib, ze zjisti a zavola - nezjistil nic a nezavolal. Navic kdyz jsem volal, tak vzdycky prekvapko o jaky focus se to vlastne jedna...
Achjo, uz to chce fakt krizi...vsichni tyhle remeslnici a hovnoumové si poslední dobou moc vyskakujou, pritom jediny co umi je kroutit klicem...
Nejsmutnejsi na tom je, ze za ty tri mesice cekani na auto me situace donutila koupit novy auto a ted tady muzu na opravenyho fofana akorat tak cumet, protoze po tom co jsem do nej nastrkal ho za usranych 40k nehodlam prodat...
Hyundai i30 fastback 1.4 tgdi 103kW, style + nav, r.v. 2019
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW, r.v. 2007, Hatchback
† Renault Megane I 1.6i, 55kW, r.v. 1998, Hatchback
† Opel Kadett 1.6i, 55kw, r.v. 1991, Hatchback
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW, r.v. 2007, Hatchback
† Renault Megane I 1.6i, 55kW, r.v. 1998, Hatchback
† Opel Kadett 1.6i, 55kw, r.v. 1991, Hatchback
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Po zhasnutí motoru nejde nastartovat



Oprava tvého problému by vyřešilo: Výměna snímače ot. kl. hřídele cca 300-800,- a hl.řememenice cca do 1500,-

Nedávno sem to demontoval i s řemenicí tam i zpět za cca 45min v garáži

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host