zapojeni celniho vyhrivaneho okna mk.1 pred FL - interier
-
- Nováček
- Příspěvky: 118
- Registrován: 01.05.2010 23:07
Re: zapojeni celniho vyhrivaneho okna mk.1 pred FL - interier
máte někdo,prosím, foto ukostření?
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13483
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: zapojeni celniho vyhrivaneho okna mk.1 pred FL - interier
Okna? To je v rohoch, pod sklom, srob do karoserie. O kusok vedla su konektory na privod +12V.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapojeni celniho vyhrivaneho okna mk.1 pred FL - interier
I_C_E ma po FL, tam je kostra nahore u strechy (kovovy pasek pod prednim stropnim svetylkem).
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13483
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: zapojeni celniho vyhrivaneho okna mk.1 pred FL - interier
Tak nema auto v podpise a pise do temy pred FL...
- HonzaFF
- Nováček
- Příspěvky: 135
- Registrován: 16.06.2011 13:44
- Bydliště: Praha
Re: zapojeni celniho vyhrivaneho okna mk.1 pred FL - interier
Já jsem měl taky před FL, ale vyměněné sklo a tak se dodělávalo ukostření do můstku pod stropní lampičkou.
Teď bez Focusu, BMW E46
Předtím:
DNW FYDC Ghia 2000 (předek po individuálním FL) - předán do dobrých rukou,
Škoda Forman 135L 1992 , Škoda 105L 1988, Trabant 601 lim. 1972 , Škoda Octavia "Barča" 1964 (skončila jako traktor)
Předtím:
DNW FYDC Ghia 2000 (předek po individuálním FL) - předán do dobrých rukou,
Škoda Forman 135L 1992 , Škoda 105L 1988, Trabant 601 lim. 1972 , Škoda Octavia "Barča" 1964 (skončila jako traktor)
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapojeni celniho vyhrivaneho okna mk.1 pred FL - interier
Mohl bys sundat lampicku a udelat fotku toho reseni?
EDIT: Ted jsem si vsiml, ze auto uz asi nemas. No tak nic ...
EDIT: Ted jsem si vsiml, ze auto uz asi nemas. No tak nic ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 118
- Registrován: 01.05.2010 23:07
Re: zapojeni celniho vyhrivaneho okna mk.1 pred FL - interier
..problém stále nevyřešen...situace je následující: sklo je vyhřívané, v interieru je tlačítko vyhřívání (po zmáčknutí nesvítí), pojistka ok, relé ok...kde může být problém? děkuji mnohokrát za rady předem
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: zapojeni celniho vyhrivaneho okna mk.1 pred FL - interier
Rok výroby auta?
Jestliže se nerozsvítí LEDka na tlačítku, tak auto vůbec nedává povel k zapnutí relé.
Pokud je to auto po faceliftu (tzn. od r.v. 2002), tak je problém v GEMu - neumí vyhřívané čelní okno. Řešení je jiný GEM nebo naprogramovat ten tvůj GEM. GEM je krabička schovaná za přihrádkou spolujezdce. Pozor, z označení GEMu se nedá poznat, jestli to vyhřívané umí nebo ne.
(Pokud je auto před faceliftem, problém je podobný, ale tady neporadím, elektriku předFL auta neznám.)
Jestliže se nerozsvítí LEDka na tlačítku, tak auto vůbec nedává povel k zapnutí relé.
Pokud je to auto po faceliftu (tzn. od r.v. 2002), tak je problém v GEMu - neumí vyhřívané čelní okno. Řešení je jiný GEM nebo naprogramovat ten tvůj GEM. GEM je krabička schovaná za přihrádkou spolujezdce. Pozor, z označení GEMu se nedá poznat, jestli to vyhřívané umí nebo ne.
(Pokud je auto před faceliftem, problém je podobný, ale tady neporadím, elektriku předFL auta neznám.)
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 20.01.2019 20:55
Re: zapojeni celniho vyhrivaneho okna mk.1 pred FL - interier
Prosím o zapojení vyhřívání předního okna FF1 po faceliftu. Nově koupené auto. Nejde vyhřívání předního okna. Kontrolka na vypínači se rozsvítí. Pojistka a relé OK. Na konektoru před oknem je na obou pinech +12V proti kostře. Chybí tedy ukostření na konertoru.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapojeni celniho vyhrivaneho okna mk.1 pred FL - interier
Kostra je nahore pod stropni lampickou. Pokud jde 12 V az do konektoru pod torpedem, bude problem bud v tom pasku kostry nahore, nebo v samotnem okne.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 20.01.2019 20:55
Re: zapojeni celniho vyhrivaneho okna mk.1 pred FL - interier
Díky za info o kostře. Myslel jsem, že na jednom konektoru je přívod i kostra. Sklo není originál. Po demontáži vnitřní lampičky a chvilce bádání, jsem našel schovaný přívod k oknu. Nebyl zapojený. Pod šroubem kostry byl ponechán původní kus pásku. Po zapojení kostry okna vše funguje. To okno po výměně tedy nikdy nehřálo! 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů