


Tak při takovém výkladu bych s naši Fábií nemohl v zimě na silnici, protože v TP není uveden jediný rozměr označený jako M+S .Sentik píše: Zajímavý téma a je super, že co člověk to názor ... paní na STK mi na stejnej dotaz řekla, že pro daný auto je možný použít opravdu jen 205/55 R16 - páč je u toho to M+S.
Osobně tomu nevěřim, myslím, že můžeš použít jako zimní jakoukoliv z uvedených, ale určitě tu bude někdo, kdo to ví na tuty.
Z mé osobní zkušenosti bych přidal postřeh, že hučení je také dané šířkou pneu. Rozpoznám uchem rozdíl mezi 195/65/15 a 205/55/16. Při stejném rozměru byly pak zimní malinko hlučnější, než letní, ale nic, co by mě výrazně rušilo.kratales píše:Šípem to nebude, to spíš tvrdou směsí. Mám také šípový vzor u Hankook W452 a pneu je krásně tichá, rozhodně více jak letní Continental
ballu píše:Zimní guma, která více je hlučná, je guma do zimy. Ty které nehlučí, nevyjedou ani zasněžený krtičenec. A to je ten parametr, kdy méně hlučná guma vyhrává testy. Viz Alpine4 a spol, guma tak na suchou namrzlou cestu. Stačí 2cm sněhu a můžete čekat až cestaři odhrnou. Hrubý vzorek, který si poradí se sněhem, vždy bude hlučnější.
Nezáviď můj přehled, ono auto nejede jak bez oleje, tak bez gum.IvanSt píše:Teda ty máš jasno přes oleje až po gumy![]()
Já teď měnil na Fiestě a mě zase přijde, že ty letní byly slyšet víc. Nemám je tam na zimu nechat??..
Na ST mám Michelin CrossClimate+ R18, šípový vzor. Tahle guma je to nejtišší, co jsem na autě měl. A se sněhem si poradí rozhodně lépe, než byť hučící, ale letní gumy.
Takovou blbost můžeš napsat jen ty ani se nedivím že máš zmatek i s oleji. Protože se kolem toho motám i s lidmi kteří to testují tak zimní není prioritně na to abys na horách jezdil ve vysokém sněhu - na to jsou řetězy !!! Zimní musí splňovat bezpečnost pro přilnavost odvod zmrazků a konfort na ujetém sněhu ,hučí pouze horší gumy které nemají vyvážené hodnoty a tvrdší vzorek .Když třeba koukneš na Conti winter 860 je sladěná méně hlučná a jezdí i po horách -nemá hrubý/tvrdý vzorek! Neříkám že testy jsou zaručeně spolehlivé ale více méně ukazují na použitelnost v zimě a o tom ty evidentně nemáš ani páru.ballu píše:Zimní guma, která více je hlučná, je guma do zimy. Ty které nehlučí, nevyjedou ani zasněžený krtičenec. A to je ten parametr, kdy méně hlučná guma vyhrává testy. Viz Alpine4 a spol, guma tak na suchou namrzlou cestu. Stačí 2cm sněhu a můžete čekat až cestaři odhrnou. Hrubý vzorek, který si poradí se sněhem, vždy bude hlučnější.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů