Další zajímavý příspěvek ke srovnání nových a ojetých gum, tentokráte testováno na celoročních. Vcelku logicky vychází, že aquaplanning eliminují nejlépe nové gumy s hlubokým vzorkem, ale v jiném případě (brždění a ovladatelnost na suchu) jsou lepší gumy sjeté až na 2 mm (takové skoro-slicky). Také je vidět, jak se při ojetí na 4mm vlastnosti všech pneu na suchu začínají velmi přibližovat...spooon píše:...asi 7 let starý zimáky, Vredestein SnowTrack, a i při vzorku sotva 4mm byly v mnoha situacích lepší jak dva roky starý zimní Falken (nevím už přesný typ) se vzorkem 5-6mm.
http://www.auto.cz/test-pneumatik-na-su ... uma-112863






 
   že 8mm bude na suchu ujíždět a 2mm si neporadí s vodou
  že 8mm bude na suchu ujíždět a 2mm si neporadí s vodou  




 
 



 . Na hory nejezdím a zdržuju se spíše ve městě a na dálnici. Z tohoto důvodu padla volba na Klebery a jsem s nimi spokojen, respektive na podmínky, které tu panují, bohatě stačí
. Na hory nejezdím a zdržuju se spíše ve městě a na dálnici. Z tohoto důvodu padla volba na Klebery a jsem s nimi spokojen, respektive na podmínky, které tu panují, bohatě stačí  . Dobrý poměr cena - výkon. Už mám 2. sadu koupenou před 2 roky.
. Dobrý poměr cena - výkon. Už mám 2. sadu koupenou před 2 roky.  
   
  

 
  


