Systém dodávky paliva P1181 - Vysoce přerušovaný
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Systém dodávky paliva P1181 - Vysoce přerušovaný
Nevíte někdo ze zkušenosti co se vztahuje k chybě P1181 (moje auto).
Systém dodávky paliva P1181 - Vysoce přerušovaný
Ráno cesta autem 45km - vše ok (výkon,tah,spotřeba).
Dvě hodiny stání - nastartoval jsem a během 1-2sec. motor chcípl.
Takhle se to opakovalo mnohokrát (neodjel sem)
Žádná varovná kontrolka nesvítila ani zpráva na disp.
Prolezl jsem - prolezli jsme(ZaQ) vše: od slabé baterky (odpojení čerpadla řízení) po gsm/gps lokátor (měl v repertoáru naftu-údajně), pojistky, reset řj, prohlídka štekrů a kabeláže vč gemu, přepad ze vstřikovačů naftu dával takže absolutně filtr naft. ucpanej být nemohl. Zase motor po nastartování ihned chcípl a žádné koktání se nekonalo.
ZaQ vyčetl po několika startech chybu P1181.
Předpokládám:
1 - Nový naft. filtr
2 - Kontrola konektoru a vedení ke snímači tlaku v railu (ten jsme nekontrolovali)
3 - Nový snímač tlaku railu
4 - Nová baterie (mám ji na hranici životnosti) dle ZaQika problém nedělá
Systém dodávky paliva P1181 - Vysoce přerušovaný
Ráno cesta autem 45km - vše ok (výkon,tah,spotřeba).
Dvě hodiny stání - nastartoval jsem a během 1-2sec. motor chcípl.
Takhle se to opakovalo mnohokrát (neodjel sem)
Žádná varovná kontrolka nesvítila ani zpráva na disp.
Prolezl jsem - prolezli jsme(ZaQ) vše: od slabé baterky (odpojení čerpadla řízení) po gsm/gps lokátor (měl v repertoáru naftu-údajně), pojistky, reset řj, prohlídka štekrů a kabeláže vč gemu, přepad ze vstřikovačů naftu dával takže absolutně filtr naft. ucpanej být nemohl. Zase motor po nastartování ihned chcípl a žádné koktání se nekonalo.
ZaQ vyčetl po několika startech chybu P1181.
Předpokládám:
1 - Nový naft. filtr
2 - Kontrola konektoru a vedení ke snímači tlaku v railu (ten jsme nekontrolovali)
3 - Nový snímač tlaku railu
4 - Nová baterie (mám ji na hranici životnosti) dle ZaQika problém nedělá
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Systém dodávky paliva P1181 - Vysoce přerušovaný
Presne tento problem som mal na 1,6tdci aj ja bola sice teplota -10 ale bol to palivovy filter
plus tesnenie na filtri filter-cerpadlo (fajka co sa nasunie na filter) tesnenie nejako stvrdlo
a prisavalo to vzduch.
plus tesnenie na filtri filter-cerpadlo (fajka co sa nasunie na filter) tesnenie nejako stvrdlo
a prisavalo to vzduch.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Systém dodávky paliva P1181 - Vysoce přerušovaný
Díky za info
,,fajfka,, (2ks) které se nacvakávají na filtr...hmm? Nad nimi mám hadice odvětrávání motoru (dodělával jsem). Je možný, že hadice tlačí na příruby a ty to zavzdušňují.

,,fajfka,, (2ks) které se nacvakávají na filtr...hmm? Nad nimi mám hadice odvětrávání motoru (dodělával jsem). Je možný, že hadice tlačí na příruby a ty to zavzdušňují.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Systém dodávky paliva P1181 - Vysoce přerušovaný
dusanlulka..a kde jsi pořídil to těsnění?
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Systém dodávky paliva P1181 - Vysoce přerušovaný
Ja som to riesil tak ze som na vystupne trubky s filtra natiahol kruzky

Priemer a hrubku si presne nepametam ale dal som tam mensi priemer cca.1-2mm
potom som natlacil fajku bolo treba zatlacit ale zacvakla zatial mam pokoj
Kup viac priemerov a hrubok je to doslova par cen.

Priemer a hrubku si presne nepametam ale dal som tam mensi priemer cca.1-2mm
potom som natlacil fajku bolo treba zatlacit ale zacvakla zatial mam pokoj


Kup viac priemerov a hrubok je to doslova par cen.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24543
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Systém dodávky paliva P1181 - Vysoce přerušovaný
jeste to muze byt podtlak v nadrzi ... nadzvedni vicko
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Systém dodávky paliva P1181 - Vysoce přerušovaný
To jsem udělal než jsi přijel.
Co jsem tak nějak pohledal vsázím na Filtr + ty příruby které jsem přimáčkl hadicema a pak krytem
Pak ten snímač tlaku railu a kabeláž. Pokud to nepomůže bude teprve zábava 
Co jsem tak nějak pohledal vsázím na Filtr + ty příruby které jsem přimáčkl hadicema a pak krytem


- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24543
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Systém dodávky paliva P1181 - Vysoce přerušovaný
souhlas:
1. filtr a jeho privod/odvod
2. snimac tlaku
1. filtr a jeho privod/odvod
2. snimac tlaku
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Systém dodávky paliva P1181 - Vysoce přerušovaný
Kolik máš na tom filtru najeto? Při Tvé péči o auto to určitě nebude moc, ale samozřejmě si mohl natankovat nějakej hnus.
A co se týče těch Okroužků na koncovkách, moc nevěřím, že by odešly jen tak. Když mají přestat těsnit, tak většinou po předchozí manipulaci s nimi - tedy po výměně filtru. Že by odešly třeba 15k po výměně filtru není moc pravděpodobný.
Spíš si tipuju ten snímač tlaku na railu, nebo problém s regulací tlaku na čerpadle, ale to by asi hlásilo ještě nějakou jinou chybu. Nebo KO vstřiky - velký přepad.
A co se týče těch Okroužků na koncovkách, moc nevěřím, že by odešly jen tak. Když mají přestat těsnit, tak většinou po předchozí manipulaci s nimi - tedy po výměně filtru. Že by odešly třeba 15k po výměně filtru není moc pravděpodobný.
Spíš si tipuju ten snímač tlaku na railu, nebo problém s regulací tlaku na čerpadle, ale to by asi hlásilo ještě nějakou jinou chybu. Nebo KO vstřiky - velký přepad.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Systém dodávky paliva P1181 - Vysoce přerušovaný
Jardo..
- fitr (Bosch) tam mám něco málo přes dva roky a cca 23-27k km. A moc nevěřím, že je strůjcem problému. Tankuji vždy plnou u EO prémiovku + vif a do dna nejezdím max. dojezd 100-90km
- jak píši o něco výše: bajonety k fitru jsem xkrát oddělával v květnu při čištění sání a následném odvzdušnění pal. systému. Ale hlavně jsem přes ty rychlospojky hadic vedl hadice odvětrávání motoru a pak to přikryl krytem motoru.. takže v té závadě ,,zřejmě,, jedu já.
- pokud to nebude fitrem ani těma ó kroužkama u fitru pak odhaduji kabeláž ke snímači tlaku paliva případně tím snímačem.
- pokud ani to nepomůže a diag. nic nepsala a auto nic špatnýho nevykazovalo, bude další v pořadí co píšeš ty (regulátor tlaku paliva v čerpadle a vstřiky).
Uvidím v zřejmě v úterý kdy dorazí fitr a pořídím ó kroužky a vydám se k autu
- fitr (Bosch) tam mám něco málo přes dva roky a cca 23-27k km. A moc nevěřím, že je strůjcem problému. Tankuji vždy plnou u EO prémiovku + vif a do dna nejezdím max. dojezd 100-90km
- jak píši o něco výše: bajonety k fitru jsem xkrát oddělával v květnu při čištění sání a následném odvzdušnění pal. systému. Ale hlavně jsem přes ty rychlospojky hadic vedl hadice odvětrávání motoru a pak to přikryl krytem motoru.. takže v té závadě ,,zřejmě,, jedu já.
- pokud to nebude fitrem ani těma ó kroužkama u fitru pak odhaduji kabeláž ke snímači tlaku paliva případně tím snímačem.
- pokud ani to nepomůže a diag. nic nepsala a auto nic špatnýho nevykazovalo, bude další v pořadí co píšeš ty (regulátor tlaku paliva v čerpadle a vstřiky).
Uvidím v zřejmě v úterý kdy dorazí fitr a pořídím ó kroužky a vydám se k autu

- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Systém dodávky paliva P1181 - Vysoce přerušovaný
Zkoušeli jste měřit tlak čerpadla při startování?
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Systém dodávky paliva P1181 - Vysoce přerušovaný
Pozeram ze si cistil sanie ja tam mam uzasny sajrajt.(strcil som tam endoskopicku kameru)
Je na demontazi a montazi nejaky zadrhel prip.na co treba dat pozor.
Predpokladam ze treba povolit alebo uplne odkrutit aj zadne matice trubiek k vstrekovacom
a zda sa ze sa dostanem skôr k peniazom ako k nim.
Je na demontazi a montazi nejaky zadrhel prip.na co treba dat pozor.
Predpokladam ze treba povolit alebo uplne odkrutit aj zadne matice trubiek k vstrekovacom
a zda sa ze sa dostanem skôr k peniazom ako k nim.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24543
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Systém dodávky paliva P1181 - Vysoce přerušovaný
ne, ale mam to v planu pri dalsi "vizite"phofy píše:Zkoušeli jste měřit tlak čerpadla při startování?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Systém dodávky paliva P1181 - Vysoce přerušovaný
Phofy ..vykazuje to jen tuhle chybu a to z ničeho nic.
Dusanlulka ...co se týče toho sani je to o rozebirani, čištění a v mém případě silikonovani toho co je třeba. Jediné úskalí bylo pořádně odehnout palivové potrubí co je nad sanim. A následné odvzdušneni není jen tak, aby jsi netočil komponenty na sucho. Pár fotek a pismen mám o tom čištění v galerce (cca 5-2017).
Dusanlulka ...co se týče toho sani je to o rozebirani, čištění a v mém případě silikonovani toho co je třeba. Jediné úskalí bylo pořádně odehnout palivové potrubí co je nad sanim. A následné odvzdušneni není jen tak, aby jsi netočil komponenty na sucho. Pár fotek a pismen mám o tom čištění v galerce (cca 5-2017).
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů