Ahoj vsem,
resim zapeklity problem.
Mam auto, Ford Mondeo MK3 2006, 2.2 TDCi, na kterem bylo ve 145k km repasovano cerpadlo (u Delphi servisu v Praze, nebo kde to delaji origo), postupne pak meneny rozvody, tlumice, dvouhmota, atd., vicemene kolem klasickeho najezdu to odchazelo, viz moje galerie. Vse samozrejme original Ford dily. Pri kazem prezuti vyvazeni kol a srovnani geometrie.
Auto ma ted kolem 220k, posledni dva roky byl najezd jen kolem 10k km a spise po Rakousku nez v CR, vyjeli jsme s nim 1-2x mesicne. Celou dobu jsem tankoval EuroOil bez bioslozky, aditivoval to po kazdem natankovani Miller's Oils Diesel Power Max aditivem, pravidelne menil Fordacky olej, originalni filtry, proste auto melo tu nejlepsi moznou peci. Nestalo se mi jedinkrat, zeby mi cukalo, nebo melo divny chovani.
Auto slo do sveta, jelikoz pri najezdu 10k rocne nas stalo vic na garazi a povinnem ruceni, nez ho nemit a jednou za cas si pucit auto z pucovny. Podotykam slo za velmi vyhodnou cenu, pac se nemenily vstriky a pri tomto najezdu je to jen otazka casu, kdy odejdou. Nechal jsem to auto o 30k levneji prave kvuli tomu, ze kdyby se nahodou ozvaly, tak at to ma ten novy majitel kdyztak v rezerve. Je to znamy, tak nejaka lepsi cena nebyla problem.
Novy majitel s nim jezdil 3 mesice, najezdil neco kolem 5k km, vse bylo v poradku, protahl to i na dalnici, proste pohoda. Ale tankoval tam beznou naftu, vetsinou tu nejlevnejsi po trasach co jezdil a kde maji vytoc. Jestli to aditivoval, nevim, ale ukazoval mi pixli VIFu. Jo a jezdi hlavne kratsi trasy.
Ted, jak zacaly nizke teploty, tak po nastartovani trochu plavaly otacky, chvili vzdy trvalo nez se srovnaly. Ale nezdalo se mu to, tak to dal do servisu, nekam k znamemu ve vesnici. Odpoved ze servisu - vstriky K.O., prej nevstrikuji ale tecou, a cerpadlo prej taky K.O. (podotykam bylo po repasu, viz vyse). Duvod - auto stalo moc dlouho v garazi (podotykam jezdili jsme 1-2x mesicne, dlouhe trasy pres 250km na jeden zatah, nekdy i delsi). Kdyz jsem to mel na diagnostice, tak zadny problem jsme nezaznamenali. Ale samozrejme servisy maji asi lepsi diagnostiku, nez muj ForDiag kabel.
Co si o tom myslite?
Ja z toho mam pocit, ze se ho servisak snazi natahnout. A je mi to lidsky neprijemny, protoze pri takove peci to auto melo jezdit jak hodinky. Je mi hlavne divny, ze nam se nic takoveho s autem nedelo, proste jezdilo hezky, tak jsme ho v dobre vire poslali dal. Kdybych vedel, ze je na vyhoz, tak ho pustim nekde z utesu...
Predem diky za jakekoliv nazory nebo postrehy, uvitam jakoukoliv zkusenost nebo reakci.
Oprava vstriku a cerpadla - servis keca, nebo?
- gabriiel
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 01.12.2012 19:47
- Bydliště: Chrudim
Oprava vstriku a cerpadla - servis keca, nebo?
Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | 
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

- gabriiel
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 01.12.2012 19:47
- Bydliště: Chrudim
Re: Oprava vstriku a cerpadla - servis keca, nebo?
Nikdo nic? 

Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | 
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Oprava vstriku a cerpadla - servis keca, nebo?
Těžký na tohle něco rozumného odpovědět.
Holt auto již nemá péči co jsi mu dopraval a ani nevíš co za sajrajt tankuje znamej a jak se k motoru chová. A ani jsi nebyl u te diagnostiky/servisu.
Asi chceš známému pomoci, ale nejvic jsi mu pomohl ,,slevou,,. A další pomoc by měla být...tankuj to co já do teď + aditivum a hlavně s timhle velkým dieselem jezdi delší trasy ať se prohreje a protoci. Na to byl stavenej.
Úplně tě chápu, jezdím se svým autem stejně jako jsi jezdil Ty. Tankuji tam to stejný a liju aditivum. Ja problém nemám, ale vím že kdybych jej prodal do pár týdnů mám kupce u baráku zpět! I možná proto jej furt mám.
Dej mě pak vědět jak to dopadlo.
Holt auto již nemá péči co jsi mu dopraval a ani nevíš co za sajrajt tankuje znamej a jak se k motoru chová. A ani jsi nebyl u te diagnostiky/servisu.
Asi chceš známému pomoci, ale nejvic jsi mu pomohl ,,slevou,,. A další pomoc by měla být...tankuj to co já do teď + aditivum a hlavně s timhle velkým dieselem jezdi delší trasy ať se prohreje a protoci. Na to byl stavenej.
Úplně tě chápu, jezdím se svým autem stejně jako jsi jezdil Ty. Tankuji tam to stejný a liju aditivum. Ja problém nemám, ale vím že kdybych jej prodal do pár týdnů mám kupce u baráku zpět! I možná proto jej furt mám.
Dej mě pak vědět jak to dopadlo.
- gabriiel
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 01.12.2012 19:47
- Bydliště: Chrudim
Re: Oprava vstriku a cerpadla - servis keca, nebo?
Dekuji moc
Ja hlavne cumim jako blazen na ten duvod, co rekl technik, ze auto stalo v garazi, tak jsou rozsypane vstriky i cerpadlo, to mi jako hlava nebere. Uz jsem se ptal 2 ruznych servisaku, kterym jsem kdysi sveroval sve auto a oba rikali, ze to je teda peknej nesmysl. Vzdy diesel trpel na kvalitni naftu, ale ani jeden z nich se nesetkal s tim, ze nekomu doma auto stalo mesic v garazi tak proto mu odesly vstriky nebo jiz jednou repasovane cerpadlo...

Ja hlavne cumim jako blazen na ten duvod, co rekl technik, ze auto stalo v garazi, tak jsou rozsypane vstriky i cerpadlo, to mi jako hlava nebere. Uz jsem se ptal 2 ruznych servisaku, kterym jsem kdysi sveroval sve auto a oba rikali, ze to je teda peknej nesmysl. Vzdy diesel trpel na kvalitni naftu, ale ani jeden z nich se nesetkal s tim, ze nekomu doma auto stalo mesic v garazi tak proto mu odesly vstriky nebo jiz jednou repasovane cerpadlo...
Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | 
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Oprava vstriku a cerpadla - servis keca, nebo?
Dnešní obyčejná nafta díky bio složce se sam během 2-3 měsíců degraduje (pokud je v kanystru/nadrzi). Tj ztratí hlavně mazaci schopnost a sníží se lehce cetanovy číslo. Až takovej sajrajt to je.
Vypust mondeo a známého v tomhle ohledu z hlavy. Je to jeho boj. Slevu dostal a zbyde mu i na repas čerpadla pokud bude sikovnej. Pak si může znova tankovat u Ona.
Vypust mondeo a známého v tomhle ohledu z hlavy. Je to jeho boj. Slevu dostal a zbyde mu i na repas čerpadla pokud bude sikovnej. Pak si může znova tankovat u Ona.
- gabriiel
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 01.12.2012 19:47
- Bydliště: Chrudim
Re: Oprava vstriku a cerpadla - servis keca, nebo?
No az na to, ze ja jsem tankoval EuroOil bez te biosrandy, nejen proto ze je to totalni neekologicky nesmysl, ale take proto, ze ta se usazuje na dne nadrze a ruzne v obehu. Tudiz by to opravdu nemelo vadit, ani delsi stani v garazi, kdyz tam ta biosranda v obehu nebyla a jeste to bylo aditivovano.
Jako samozrejme je to jeho boj, ja bych jen mel rad nejaky padny argument v ruce, kdyby melo dojit ke zbytecnym diskuzim. Pomoct mu asi nepomuzu, pac nemam ze sve pozice uz jak.
Jakou naftu tam lil, to tak trochu tusim, i kdyz nastopro to nevim, ale jestli, tak je to snad jeste vetsi sracka nez nejaky Ono... Jedno jejich auto to uz odrovnalo
Ja mam ale svedomi cisty
Jako samozrejme je to jeho boj, ja bych jen mel rad nejaky padny argument v ruce, kdyby melo dojit ke zbytecnym diskuzim. Pomoct mu asi nepomuzu, pac nemam ze sve pozice uz jak.
Jakou naftu tam lil, to tak trochu tusim, i kdyz nastopro to nevim, ale jestli, tak je to snad jeste vetsi sracka nez nejaky Ono... Jedno jejich auto to uz odrovnalo

Ja mam ale svedomi cisty

Ford Focus MKIII TR Easy 2013 | 1.0 EcoBoost | 74 kW | 
Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

Ford Galaxy MKIII Titanium 2012 | 2.2 TDCi | 147 kW |

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů