včera jsem měl auto na diagnostice (děkuji místní hodné duši

A výsledek byl, že první, třetí a čtvrtý válec jsou tlakově ok - přibližně stejně, tedy něco kolem 1,0...... ale druhý ukázal 0,7-0,8.. Také kolísá tlak na vstřikovacím čerpadle..
Takže myslím, že jsem asi přišel na příčinu zvýšených vibrací na volnoběh, neb při přidání plynu se všechny tlaky srovnají na stejnou hodnotu.
To bych mobl všechny silentbloky měnit furt dokola

Chci se optat - co to může způsobovat? Těsnění pod hlavou? Nemizí mi olej ani chladící kapalina, ani chladící kapalina není znečištěná..
Nebo třeba vstřik?
Každopádně není zde dobrá duše, která by se nebála mi s tím něco udělat?
Řešení je samozřejmě DIESEL SERVIS, ale nevím, zda tam nenechám život..
Díky všem.