Hlučný a slabší motor po výměně spojky

Uživatelský avatar
DanCZer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 76
Registrován: 18.05.2009 18:14

Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky

Příspěvek od DanCZer » 04.02.2017 20:56

Takže další vývoj je následující:
Volal jsem opět do servisu, zda se něco děje a prý, že už si neví rady. Pořád že jednotka dostává chybný signál od spojky (či kde je to čidlo). Že i zkusili vyměnit čidlo a výsledek stejný. Že se prý točí v kruhu - mají pocit, že už zkusili všechno a to dvakrát. :nixw:

Nemáte někdo odkaz na schéma motoru TDDi? Mi připadá, že se sakra vylučovací metodou přece musí přijít na to, kde je chyba. Auto už je v servisu tři neděle a výsledek nula! :wallbash:
Ford Focus Combi 2003 1.8 TDDi 66kW, Najeto přes 234 568 km s průměrnou spotřebou 5,54 l/100km.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky

Příspěvek od vita_k » 04.02.2017 21:05

nightmare, co s tim?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
DanCZer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 76
Registrován: 18.05.2009 18:14

Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky

Příspěvek od DanCZer » 10.02.2017 14:54

Tak uběhl další týden a auto stále v servisu. Další telefonát a nové info následující.
Čidlo získává impulzy ze setrvačníku. tyto impulzy jsou důležité pro předvstřik a z nějakého důvodu to nefunguje. Prý vyndali znovu vstřikovací čerpadlo a něco na něm štelují, aby předvstřik upravili... :nixw:
Ford Focus Combi 2003 1.8 TDDi 66kW, Najeto přes 234 568 km s průměrnou spotřebou 5,54 l/100km.

pepannn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 117
Registrován: 22.06.2014 23:04

Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky

Příspěvek od pepannn » 10.02.2017 16:47

Jestli tvé auto,bere impulzy ze setrváku,tak asi při výměně spojky měli sundaný setrvák a vrátili ho nazpět jinak.Některé auta mají čidlo,které snímá,v jaké poloze jsou písty, přes setrvák,tak potom pomuže jedině vrátit setrvák na správné značky.Ale jak píšeš tak ,už se pohlo vším čím šlo, tak bude problém vrátit vše do puvodní polohy.
Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009

Uživatelský avatar
DanCZer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 76
Registrován: 18.05.2009 18:14

Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky

Příspěvek od DanCZer » 10.02.2017 16:59

Setrvák se měnil se spojkou.
Ford Focus Combi 2003 1.8 TDDi 66kW, Najeto přes 234 568 km s průměrnou spotřebou 5,54 l/100km.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 10.02.2017 18:04

Hm, to by mohla být stopa :)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
durika
Nováček
Nováček
Příspěvky: 66
Registrován: 30.07.2009 14:39
Bydliště: Opava Kylešovice 54

Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky

Příspěvek od durika » 10.02.2017 19:31

Mne len nejde do hlavy že jak mohli tak šikovne dobabrat auto co šlapalo pri výmene spojky.Tak to som fakt zvedaví jak to dopadne.
ford focus 2010,1,6tdci 80kw
ford focus 2001,1.8tdci 85kw

pepannn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 117
Registrován: 22.06.2014 23:04

Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky

Příspěvek od pepannn » 10.02.2017 23:25

Dokud nenastavi správně setrvák na klikovce,tak auto nikdy nepojede jak by mělo.
Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009

Uživatelský avatar
DanCZer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 76
Registrován: 18.05.2009 18:14

Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky

Příspěvek od DanCZer » 13.02.2017 14:53

Mně příjde fascinující, že správné nastavení předvstřiku při výměně spojky (setrvačníku) je závislé na kompetentnosti mechanika a jeho schopnosti si "udělat značku na klikovce", aby vše namontoval tak, jako to bylo před sundáním = tedy že pokud to neudělá, tak jsou pak odkázáni na metodu pokus omyl.
Popravdě bych očekával, že bude továrnou předepsaná nějaká hodnota úhlu natočení klikovky, kterou (když to přeženu) změřím od oka úhloměrem a pak podle hodnot vyzkouším a změním na finální za běhu motoru prostřednictvím změny příslušného parametru v řídící jednotce. Ale si jsem idealista... :(
Ford Focus Combi 2003 1.8 TDDi 66kW, Najeto přes 234 568 km s průměrnou spotřebou 5,54 l/100km.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 14.02.2017 17:00

A je to teda tím?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
DanCZer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 76
Registrován: 18.05.2009 18:14

Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky

Příspěvek od DanCZer » 15.02.2017 13:53

Poslední zprávy mám z pátku. Dnes později odpoledne, nebo zítra tam zavolám...

Edit: Dnes 17.2. jsem do Hale volal: Že prý měli čerpadlo už dvakrát venku a že diagnostika stále hlásí chybu komunikace mezi čerpadlem a jednotkou, tak že prý budou řešit kabeláž... :wallbash:
Ford Focus Combi 2003 1.8 TDDi 66kW, Najeto přes 234 568 km s průměrnou spotřebou 5,54 l/100km.

Uživatelský avatar
DanCZer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 76
Registrován: 18.05.2009 18:14

Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky

Příspěvek od DanCZer » 27.02.2017 15:52

Takže dnes, 27.2. mám update:
Servis proměřil kabeláž mezi čerpadlem a řídící jednotkou a ta není vyzkratovaná. Vyměnil a nakonfiguroval jiný modul vstřikovacího čerpadla a situace je stále stejná - chyb akomunikace mezi čidlem na setrváku a řídící jednotkou.
Jediné řešení je vyndat převodovku a podívat se fyzicky na setrvák = jen na práci to obnáší 5500,-.
Nu, legrace pokračuje. Už si živě představuji, jak se zjistí, že tam je jiný setrvačník a já to u Valouška reklamuji... :dih:
Ford Focus Combi 2003 1.8 TDDi 66kW, Najeto přes 234 568 km s průměrnou spotřebou 5,54 l/100km.

pepannn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 117
Registrován: 22.06.2014 23:04

Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky

Příspěvek od pepannn » 27.02.2017 20:03

Od začátku bych to reklamoval u prvního servisu ,který to zprasil.Kolik tě to už stálo, nebo jak to řešíš.To si berou tolik za vytahnutí převodovky ?Asi se rekvalifikuji na automechanika.
I na blbé feldě 1,6, kde není čidlo na setrváku, jsem ho po sundání vrátil přesně jak byl.(pro pořádek)
Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů