Já zázraky nečekám ani je nenabízím. D 66 je až na vyjímky držák. Jede pěkně odspodu a chybí mu vrch. Pokud jde o ,,normální,, cestování a jízdu zabere líp jak 1,6-1,8i nic víc jsem neuváděl.





 max Nm v 1750 a nad 3500 nemá smysl jej točit-nic tam není
 max Nm v 1750 a nad 3500 nemá smysl jej točit-nic tam není   . Proto s 66 se budeš vždy pohybovat ve využitelných ot...to sem tu už psal, ale to by jsi nesměl být v tranzu
 . Proto s 66 se budeš vždy pohybovat ve využitelných ot...to sem tu už psal, ale to by jsi nesměl být v tranzu   
  
 

Ale čte. Dával jsi tu topspeed jako argument, ale i ta blbá fábka s 1.4 50kW se dala rozjet přes 180, jen jí to chvíli trvalo. Jinými slovy, topspeed není zrovna klíčový parametr pro porovnávání.TomFocus píše:A zase nečte
Pavle já tu fotku tam dal kvůli otáčkám né kvůli top speedu. Až když kolega diskutující zareagovalnapsal jsem, že mám i jinou fotku (+30).
Hlavně, že jsi něco napsal

 
   
 
Měl by ses léčit na psychiatrii, pokud reálně porovnáváš turbonaftu a atmosférický benzín. Je jasné, že u benzínu musíš řadit aby to trochu jelo, ale to je tak jediný rozdíl. Benzín si vytře s 66kW smradlavou mrdkou řiť kdykoliv si umane, jen se s tím musí umět zacházet, protože motor má úplně jinou charakteristiku. Chápu, že ty takové schopnosti nemáš, nebo neumíš řídit a jediné, co dovedeš je tupě mačkat plyn k podlaze, ale všichni nejsou takoví a zvládnou správně řadit. A pak takovým "borcům" ukazujou zadní světla a tobě zbydou oči pro pláč.TomFocus píše:mezi 835-1600ot se v provozu 66kw nepohybuje z důvodu ničení setrváku, takže se pohybuje ve výseči 1800-3000ot a tam je vždy ,,natlakováno,, a minimálně 200Nm .....ty si podřaď a utíkej pro cca 165Nm

speleo: cetl jsi tohle? Ja jako ten co ma tu 1,6 benzin jsem to pochopil a souhlasim s tim. Co je na tom k nepochopeni? Proste ja pri beznem provozu netocim 4000+ ot/min. Ja musim podradit a cekat na vytoceni motoru. Ropak polechta plyn a jede IHNED prave diky tomu kroutaku. Jde o tuhle prodlevu, kterou proste klasika ma a jak jsi napsal, je odstranena(nekdy) malym turbem u benzinu.TomFocus píše: mezi 835-1600ot se v provozu 66kw nepohybuje z důvodu ničení setrváku, takže se pohybuje ve výseči 1800-3000ot a tam je vždy ,,natlakováno,, a minimálně 200Nm .....ty si podřaď a utíkej pro cca 165Nm












 
   
  


 tohle byla tečka ...hotovo konec
    tohle byla tečka ...hotovo konec   
 
 ......aha? .....66kw má vzadu bubny
  ......aha? .....66kw má vzadu bubny   
   to jsem si naběhl
  to jsem si naběhl  


 ,ale má pravdu, nevím proč se pořád řeší nějaký krouťák někde na motoru. jel jsem tdi, dci, hdi, všechno kolem těch 100 koní a ani v jednom nestačilo jen šlápat na plyn, hlavně tomu hdi by měl teda někdo vysvětlit, že má maximální "krouťák" někde nad volnoběhem, protože s naloženým autem se ve vracečkách muselo na jedničku a vytočit aby se to pohlo
 ,ale má pravdu, nevím proč se pořád řeší nějaký krouťák někde na motoru. jel jsem tdi, dci, hdi, všechno kolem těch 100 koní a ani v jednom nestačilo jen šlápat na plyn, hlavně tomu hdi by měl teda někdo vysvětlit, že má maximální "krouťák" někde nad volnoběhem, protože s naloženým autem se ve vracečkách muselo na jedničku a vytočit aby se to pohlo

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host