Nech taky nějaký vodič pro ten senzor. Taky se chce určitě někomu vykecat




 , koukej to přeložit
, koukej to přeložit
To má, ne? 1 vodič sense a druhý GND.vladko píše:Pro C-Maxise:
Nech taky nějaký vodič pro ten senzor. Taky se chce určitě někomu vykecat

vladko píše:
Moji teorii by mohl vyzkoušet ten co mu řídící jednotka nahlásila, že má málo aditiva.
Než bude dolévat, tak provede reset. Musí přes diagnostiku postupem výše to už nejde.
Pokud chybová hláška zmizí, je jasné, že tam žádné fyzikální měření hladiny není.



 
 






 rád bych věděl jak poradit
 rád bych věděl jak poradit
 ,zral jak tank 8 litru,a jeste k tomu celou cestu skubal,1 2 3 4 dobry,na 5 a 6 ale skubal jak dobytek,mel jsem pocit ze za sebou taham budapest,a to jenom kolem 2000-2300,kdyz jsi tomu poradne nalozil tak jel normalne,regenerace prestala az kdyz jsem vypnul motor,od ty doby uz to nedela,jen ze jsem objevil ze mam uplne cerny VYFUK,coz znamena ze bud je FILTR uplne ucpany,a nebo uplne zhorel,nevydrzel ten tlak a teplotu celou dobu a vysypal se,podle me asi 2 varianta. Jinak budu muset menit i olej protoze mam o 10dcm navic
 ,zral jak tank 8 litru,a jeste k tomu celou cestu skubal,1 2 3 4 dobry,na 5 a 6 ale skubal jak dobytek,mel jsem pocit ze za sebou taham budapest,a to jenom kolem 2000-2300,kdyz jsi tomu poradne nalozil tak jel normalne,regenerace prestala az kdyz jsem vypnul motor,od ty doby uz to nedela,jen ze jsem objevil ze mam uplne cerny VYFUK,coz znamena ze bud je FILTR uplne ucpany,a nebo uplne zhorel,nevydrzel ten tlak a teplotu celou dobu a vysypal se,podle me asi 2 varianta. Jinak budu muset menit i olej protoze mam o 10dcm navic   
  
 
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů