Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od kiblik » 14.07.2016 22:56

Raada píše:Při jaké rychlosti se filtr vypaluje? Nebo spíš otáčkách? Klíčové jsou dle mého otáčky. Počítám, že by měly být nad 3000ot...Můžu zkusit jet třeba na 4 po dalnici, nebo jet 160 a víc.
To ti bohuzel asi nepomuze. Muzes to zkusit ale jedine co se stane je, ze se ten filtr ucpe jeste vic..... Ujel jsem rychlosti 130-150km/h skoro 300km a nepomohlo to.

Bud se to vypali pre diagnostiku nebo nic.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od vladko » 15.07.2016 07:05

No já jsem si statickou dělal a tak vím jaký to má průběh. V podstatě to spočívá v trápení motoru na místě podobně jako při měření emisí. To znamená ŘJ si přidá plyn na cca 4000 otáček a drtí motor v několika cyklech po určitou dobu. Předtím vás SW donutí zapnout co nejvíce spotřebičů (jako světla, klimu, vyhřívání atd.) aby aspoň nějak byl zatížený motor. Bylo smutné stát vedle toho auta a cítit jak z pod kapoty jde neskutečné teplo. Prostě tam chybí to s čím konstruktéři počítali a to je chlazení proudem vzduchu. Takže chladící kapalina sice stačí ochlazovat motor, ale vše kolem dostává pěkně zabrat. Vstřiky navíc pro vypálení tuším bude dělat podobně jako při běžné.
Dle mého statická regenerace je tam přidána jen z důvodu, pokud člověk není schopen to auto vyvézt někde na delší trasu. Technik vám přece neřekne jeďte se projet a dodržujte tyto následují parametry. Prostě pustí statickou a je to.
Takže dle mého pokud člověk jezdí sem tam delší trasy a i tak mu auto regeneruje už celkem často statická už je k ničemu. Já koupil nový filtr a zatím spokojenost. Určitě nevydrží co originál, ale tak nepředpokládám, že auto bude pojízdné dalších 150 000 km.
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od C-Maxis » 15.07.2016 13:59

Estli vona dílenská regenerace nemá být doplněna poměrně výrazným větrákem namířeným na chladič ...
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Komi » 17.07.2016 10:18

jj presne tak , xce to pridavny fukot,
servisaci od Forda tvrdia, ze u vacsiny to na nejaky cas pomoze-je to najlacnejsie riesenie odstranenia problemu pred predajom, ale urcite nie najelegantnejsie...
Raada...dnes sa da novy filter zohnat za prijatelnu cenu a ak to budes predavat v dohladnej dobe, tak to moze byt pri predaji pre teba plus ze auto ma novy filter, ak nie, tak aspon setris na palive a aj motor sa tak nenici...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2757
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Raada » 18.07.2016 10:29

No cestu z dovolene jsem zvladl, ale mam brutal spotrebu lehce pres 7litru a taky viditelne pribyl olej a uz jsem nad horni ryskou. Sahara jede skoro porad kdyz zastavim a snazim se vypinat motor az kdyz se zmeni zvuk na standardni a aktualni spotreba poklesne na 0,3 az 0,4l.

Takhle nevim, kdy mi to skoci do nouzaku a ta stoupajici hladina oleje me desi - aby se mi to nekde nerozjelo do maxima otacek samo jak by zacal horet olej.

Mozna by staticka regenerace pomohla, ale zase jen na chvili. Jdu do noveho DPF. Beru to tak, ze jsem si na nej mezitim vydelal diky nizsi spotrebe a misto ve 120tis. km ho dam ve 155tis. km.

Zkusim tedy ten z UK, pripadne mate nekdo jiny tip krom JMJ a originalu?

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5752
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Stanley_vy » 18.07.2016 11:18

Já asi taky půjdu do toho z UK.

Projevy mám podobné, spotřeba šla zatím nahoru o cca 0,3 litru, regenerace po cca 100 - 200 km.

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2757
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Raada » 18.07.2016 11:46

Nasel jsem Bosal 097-215 za 8300Kc. Vzhledem k moznostem dodani a odberu asi pujdu do tohoto. Nicmene jsem to cele jeste konzultoval s p. Capem z Vinore a ve ctvrtek tam jedu na diagnostiku a minimalne na vymenu oleje, protoze mam uz olej vysoko nad horni ryskou a to byl menen pred 2500km.

On mi rika, ze by zkusil statickou regeneraci a je pry stale sance, ze to bude ok. Vice napovi diagnostika.

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5752
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Stanley_vy » 18.07.2016 12:42

Statickou regeneraci sem zkoušel už dvakrát. Chvíli to pomůže, ale interval se stejně zkracuje a je mi už líto motoru.

BOSAl jdem teď našel na svoje auto za 8500,- takže nakonec to vypadá spíš na něj. jen mě překvapuje, že je na dvoulitr dražší než n a1.6 (bývá to zpravidla naopak).

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od kiblik » 18.07.2016 20:15

Na 2.0TDCi byl za 6000-6500Kc
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5752
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Stanley_vy » 18.07.2016 22:02

A kde? Já nic levnějšího než 8.490,- nenašel. Zkusím se zeptat ještě v servisu, kde bych to chtěl dělat.

Dandyman
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 12.07.2016 08:11

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Dandyman » 19.07.2016 07:56

http://www.primafiltry.cz/f/ford/focus/ pro dvoulitr 136 PS od 2004 za 4771,- s DPH

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5752
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Stanley_vy » 19.07.2016 08:48

Ale to je polský JMJ. My jsem se tu bavili o BOSALu.

Jinak jsem se dnes stavoval v servisu, předběžně se domluvit na výměnu a taky mi bylo navrženo ještě počkat, zkontrolovat přes diagnostiku tlaky a staticky zregenerovat.

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2757
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Raada » 21.07.2016 13:52

Zajimava zkusenost dnes - dovezl jsem auto na regeneraci, ale pry se nezdarila. Porad pry jede regenerace. Delali udajne jak statickou tak i dynamickou (nevim, v cem je rozdil), ale s zadnym vysledkem.
Nechaval jsem to delat u p. Capa ve Vinori. Takze objednavam novy filtr (Bosal) a snad uz bude od te mrchy pokoj :-).

p.s. byt s regeneraci stravili 4h casu, tak si nic neuctovali :palec_nahoru: Tomu rikam proklientsky pristup.

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5752
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Stanley_vy » 21.07.2016 19:16

Já dopadl podobně. Ráno jsem dal auto do servisu a v poledne volají, že je filtr ucpaný nejde zregenerovat. Zajímavé, že jsem minulý týden dal 1700 km jak nic. :)

Nakonec jsem se nechal zlomit na chemické čištění, tak jsem zvědav, jestli to k něčemu bude (tvrdí, že zatím všechno, co takto vyčistili, funguje - Autoservis Pavlíček v Brně). Pokud nezafunguje, taky objednávám BOSAL.

TomasN
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 12.05.2015 20:37

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od TomasN » 21.07.2016 20:45

Zdravím,
když budu doplňovat eolys musím doplnit celých 1,5litru a nebo stačí 1l? Nevím jestli auto nebudu časem prodávat. A nechce se mi kupovat 3litry, ale zase si říkám ať to neudělá nějakou neplechu kdybych si auto nechal a bylo tam méně a po čase to došlo, ale auto to nepoznalo. Přece jenom pokud dobře chápu tak diagnostika nepozná hladinu, ale počítá to podle počtu vstříknutí aditiva do nafty.
1.6 TDCI 80kw, 2008

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů