1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!

Odpovědět
Maser
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1156
Registrován: 30.04.2011 15:33

1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!

Příspěvek od Maser » 04.07.2015 17:16

Zdravim,vim ze tady je tech temat mraky po startu auto huli bile jako avie a netahne na 99%turbo ale co me zarazilo ze ten motor bezi cca pul minuty az minutu a pak samovolne chcipne.Je mozna spojitost s tim turbem nebo kde by chyba mela byt?Dekuji za reakce..
Ford Focus I black 2.0 96KWWW, 17"+215/40/17,polokůže,štelovák supersport,LED.....

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!

Příspěvek od vitut » 04.07.2015 22:02

Takhle tezko hadat, ale pokud je to chcipani caste, napojil bych diagnostiku a nechal cist ziva data z cidel. Nekde se neco musi objevit, kvuli cemu to jednotka odstavi. Jaky je to mesic a rok vyroby?
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!

Příspěvek od foki » 04.07.2015 23:01

neblika pak zhaveni ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Maser
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1156
Registrován: 30.04.2011 15:33

Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!

Příspěvek od Maser » 05.07.2015 09:35

žhavení nebliká do provozu 5/2004
Ford Focus I black 2.0 96KWWW, 17"+215/40/17,polokůže,štelovák supersport,LED.....

Maser
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1156
Registrován: 30.04.2011 15:33

Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!

Příspěvek od Maser » 05.07.2015 12:49

Jinak vzdycky par sekund predtim nez to chcipne tak to zacne jit nepravidelne a vypada to jak kdyz se pridusuje nebo nevim.. 8O
Ford Focus I black 2.0 96KWWW, 17"+215/40/17,polokůže,štelovák supersport,LED.....

Tomas193
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 01.05.2008 20:43

Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!

Příspěvek od Tomas193 » 07.11.2015 14:40

jak jsi s tímto problémem dopad.Co to bylo?Mám 7/2004 a začalo mi dělat to samé.Nastartuji chvilku běží normalně pak chcípne zas nastartuji a po asi 30sek jak když přepne v motoru začne nepravidelný chod ,cvrlikani v motoru a husty kouř z výfuku
Ford focus combi 1.8Tdci 85kw 115Ps 2004
Obrázek

Koldan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08.11.2009 19:12

Focus 1,8 TDCi nejede

Příspěvek od Koldan » 07.03.2016 18:01

Ahoj, asi se podopbné dotazy tady opakují, ale nejsem technik, tak se v tom nevyznám, tak si dovolím založit vlastní:
Máme Focus 1,8 TDCi, 2001, údajně 180 000 km. Manželka sním jezdí už šest roků po městě, s nájezdem cca 5000 km/rok. (chybný nákup diesla místo benzínu je jiná story:o) No a teď v poslední době začaly problémy. Při jízdě jí nejdříve začal zhasínat, musela ho držet v otáčkách, když přijela na křižovatku, zhasnul úplně. Druhý den už šel nastartovat jen přes káble a otáčky pořád padaly. Dva dny na to jsem ho zkusil projet a vše bylo v pořádku, otáčky držel, nic se nedělo. Jezdila s ním další dva dny bez problémů a pak jí to zhaslo na křižovatce a musela být odtažena. V servise (neautorizovaný, ale celkem v regionu známý a vytížený, se slušným zázemím) řekli, že to budou asi vstřiky, protože po té co se povedlo to nakopnout, to jelo na tři válce, nebo aspoň dle zvuku motoru se jim to tak jevilo. Pak to napichli na nějakou diagnostiku a hlásilo to závadu na čerpadle vstřiků. Já jsem ještě zkoušel laicky hádat, jestli nemůže být zanešený palivový filtr, byl měněný už asi hodně dávno, možná před těma 6 lety a navíc manželka brala naftu nejlevnější v regionu, UNICORN, ale to prej asi ne. Kamarád mi tvrdil, že je to určitě EGR ventil, ale to mi tvrdili v servise, že už ho zaslepili. Zkoušeli tam dávat i nějakou přísadu do nafty, ale výsledek je jen ten, že auto nejede, při startování nebo naskočení motoru z toho jde černý dým. Servis zatím radí čekat na jiný motor, z kterého by se vzalo čerpadlo, protože vzhledem ke stáří vozu to nemá smysl kupovat nové. Napadá vás něco co by s tím mohlo být?
Naposledy upravil(a) Koldan dne 08.03.2016 14:27, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4029
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djdekl » 07.03.2016 18:45

2011 ? Nebo 2001 ? Sest let nemenit palivak je slusna demence. Olej jste menili nekdy ?

Koldan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08.11.2009 19:12

Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!

Příspěvek od Koldan » 08.03.2016 14:32

je to 2001, olej byl měněn po 10 000, plus další standartní údržba, ale je fakt, že tím filtrem si jistej nejsem

Koldan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08.11.2009 19:12

Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!

Příspěvek od Koldan » 04.04.2016 22:21

hm, tak jsem dopadl blbě. Prej je to čerpadlo, které odchází a pouští piliny do vstřiků, které se přicpávají a pak snad plynují, či co. Oprava dle mechanika v hodnotě auta 20-30 litrů :cry: Kdyby měl člověk záruku, že to dá a auto bude cajk, tak bych snad do toho i šel, ale mám obavu, že se vysype zas něco a bude to propast na peníze.Tak nevím, má smysl to prodávat vůbec na díly? Napadá vás co s tím? JAk to funguje na vrakovištích, dají mi za to vůbec něco, nebo naopak ještě budu platit já? Kurňa před šesti lety koupené za stovku, za tu dobu najeto tak 30 000 km a auto je na odpis

mobil-man
Junior
Junior
Příspěvky: 239
Registrován: 07.05.2015 19:52
Bydliště: Chrudimsko

Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!

Příspěvek od mobil-man » 04.04.2016 23:13

No kombinace nic moc: TDCi, 5 tkm/rok a tankování v JZD :bebng:
Podle mě se peníze investované do opravy už nikdy nevrátí, naopak u 15 let starého auta lze čekat další problémy.
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006

EL
Junior
Junior
Příspěvky: 266
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostravsko

Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!

Příspěvek od EL » 05.04.2016 15:12

Pokud je auto ve slušném stavu, sehnat repasované čerpadlo, vyčistit palivovou soustavu, dát nový palivový filtr Delphi HDF 924 a jezdit na naftu bez řepky Optimal Diesel od Eurooil a přidávat aditivum VIF.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver

mobil-man
Junior
Junior
Příspěvky: 239
Registrován: 07.05.2015 19:52
Bydliště: Chrudimsko

Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!

Příspěvek od mobil-man » 05.04.2016 21:32

A ty přicpané vstřiky lze vyčistit, nebo také repasovat?
Totiž zmíněná cena 20-30 tis. Kč mi přijde poměrně vysoká na repas...
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006

EL
Junior
Junior
Příspěvky: 266
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostravsko

Re: 1.8tdci 85kw po startu hulí ,netahne a chcípa!!

Příspěvek od EL » 06.04.2016 17:47

Vstřiky lze i vyčistit, záleží na stavu.
Repase čerpadel a vstřiků:
http://www.dieselsystems.cz/
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů