Zdravím kolegy, před 3 roky mi zrezly konce prahu to znamená ty rohy těsně před lemy blatníku. To mi stačilo pouze ošmirglovat odmastit a natřít tlumexem. Takový postup jsem absolvoval ještě dvakrát. Vloni jsem ale objevil díru, takže na řadu přišel epoxidový tměl a zátěr tlumexem.Vypadalo to dobře až do nynějška. Momentálně mám strach sylněji zatlačit abych nepro
jel znovu a ve větší mírně.Stojím před otázkou jestli znovu tměl nebo vyvařit, je to jen otázka peněz.Za vyvaření těch prahů plus dutiny cca 3500kč. K autu mám citový vztah, nechci se ho zbavovat ale milionář taky nejsem.Nemáte s tím někdo zkušenost, do které varianty by jste šly.Díky za rady
Vyvaření prahů nebo epoxid.
- mirek.111
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 14.10.2009 19:06
- Bydliště: Ostrava
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Vyvaření prahů nebo epoxid.
Pokud to má být trvalejší, tak vyvařit. 3500 není tak moc. Například já jsem do auta vrazil přes 4000 za úplně nový katalyzátor a za dva měsíce jsem ho prodal.
Ty prahy mi tam rezly taky, vepředu je to otřískané od kamínků, pravá přední strana byla horší než levá, zatřel jsem to základovkou a přestříkal barvou (která nebyla 100% stejná, ale ono se to rychle umaže, tak to není moc poznat). Nejhorší byl práh vlevo vzadu, ale nového majitele zrovna v tom místě někdo naboural, tak mu to stejně vyvařili při opravě a zaplatila to pojišťovna.
A na ty přední prahy pomůžou zástěrky, ochrání to.
Ty prahy mi tam rezly taky, vepředu je to otřískané od kamínků, pravá přední strana byla horší než levá, zatřel jsem to základovkou a přestříkal barvou (která nebyla 100% stejná, ale ono se to rychle umaže, tak to není moc poznat). Nejhorší byl práh vlevo vzadu, ale nového majitele zrovna v tom místě někdo naboural, tak mu to stejně vyvařili při opravě a zaplatila to pojišťovna.
A na ty přední prahy pomůžou zástěrky, ochrání to.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyvaření prahů nebo epoxid.
pokud to jde tam jeste zvednout a neni vyztuha vevnitr na prach tak bych to jen zalepil..zakytoval(teda pokud tam neni dira jako pest) pripadne montazni pena,zarovnat a zastriknout plastem.....pokud to hnije(jako vsechny) tak nema cenu vic s tim delat protoze by oprava mohla dosahnout trzni ceny vozidla a to by udelal jen kreten...kdo ma penez dost tak prece nejezdi v sezrane plecce....takze zase zbejva jen nesvepravnej clovek......
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host