Vyvaření prahů nebo epoxid.

Odpovědět
Uživatelský avatar
mirek.111
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 14.10.2009 19:06
Bydliště: Ostrava

Vyvaření prahů nebo epoxid.

Příspěvek od mirek.111 » 22.02.2016 23:17

Zdravím kolegy, před 3 roky mi zrezly konce prahu to znamená ty rohy těsně před lemy blatníku. To mi stačilo pouze ošmirglovat odmastit a natřít tlumexem. Takový postup jsem absolvoval ještě dvakrát. Vloni jsem ale objevil díru, takže na řadu přišel epoxidový tměl a zátěr tlumexem.Vypadalo to dobře až do nynějška. Momentálně mám strach sylněji zatlačit abych nepro

jel znovu a ve větší mírně.Stojím před otázkou jestli znovu tměl nebo vyvařit, je to jen otázka peněz.Za vyvaření těch prahů plus dutiny cca 3500kč. K autu mám citový vztah, nechci se ho zbavovat ale milionář taky nejsem.Nemáte s tím někdo zkušenost, do které varianty by jste šly.Díky za rady

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Vyvaření prahů nebo epoxid.

Příspěvek od pkadecka » 23.02.2016 09:44

Pokud to má být trvalejší, tak vyvařit. 3500 není tak moc. Například já jsem do auta vrazil přes 4000 za úplně nový katalyzátor a za dva měsíce jsem ho prodal.

Ty prahy mi tam rezly taky, vepředu je to otřískané od kamínků, pravá přední strana byla horší než levá, zatřel jsem to základovkou a přestříkal barvou (která nebyla 100% stejná, ale ono se to rychle umaže, tak to není moc poznat). Nejhorší byl práh vlevo vzadu, ale nového majitele zrovna v tom místě někdo naboural, tak mu to stejně vyvařili při opravě a zaplatila to pojišťovna.

A na ty přední prahy pomůžou zástěrky, ochrání to.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyvaření prahů nebo epoxid.

Příspěvek od vitr73 » 05.04.2016 21:32

pokud to jde tam jeste zvednout a neni vyztuha vevnitr na prach tak bych to jen zalepil..zakytoval(teda pokud tam neni dira jako pest) pripadne montazni pena,zarovnat a zastriknout plastem.....pokud to hnije(jako vsechny) tak nema cenu vic s tim delat protoze by oprava mohla dosahnout trzni ceny vozidla a to by udelal jen kreten...kdo ma penez dost tak prece nejezdi v sezrane plecce....takze zase zbejva jen nesvepravnej clovek......
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Odpovědět

Zpět na „Focus - karoserie 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host