1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
- MIROMEN
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: HAVÍROV
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
jj , už dost o olejich , hlavně ať nam to jezdi
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 21.02.2010 14:08
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Aha, tak diky za nazory budu to asi řešit něco mezi to znamena, že po otočení klíčkem počkám tak 1 sec a pak nastartuju, protože předtím jsem se soustředil na to kdy zhasne kontrolka ABS, což bylo společně s dalšíma asi po 3 sec. pak ale se rozsviti světla a navíc to startuje pořad uplně stejně, tedy po 3 protočeních, tak možna je to OK, uvidime.....
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Ad olej: turbo vzdycky neco propousti, trivalec, kdyz jsem ho fakt honil, mi bral vic, 1.5ka si taky neco vezme.
Co se startovani tyce, nechapu to "protoceni 3x" - startuje ti auto nejak podivne dlouho? Muzes dat udaj ne v protocenich motoru, ale treba ve vterinach?
Co se startovani tyce, nechapu to "protoceni 3x" - startuje ti auto nejak podivne dlouho? Muzes dat udaj ne v protocenich motoru, ale treba ve vterinach?

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- MIROMEN
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: HAVÍROV
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Ja prohanim každe sve auto a tento Focus neni vyjimkou , aby ne když se ma spotřeba za 8tkm pohybuje kolem 9l. Takže o spotřebě oleje se zatim hovořit neda. Za spotřebu oleje bych považoval , kdybych musel mezi vyměnama dolivat a to snad nebude potřeba.
A to protačeni mi taky vubec nejde do hlavy. Tohle by měla vyloučit už autoškola
A to protačeni mi taky vubec nejde do hlavy. Tohle by měla vyloučit už autoškola

FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Není to spíš zámek volantu?Anduril píše:Cerpadlo natahne, kdyz otevru ridicovy dvere, rekl bych - je slyset takovy zvuk.
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Neni, ten cvakne pod volantem a nekdy az kdyz sednu do auta.
Tohle jde nekde od nadrze, kdyz otevru ridicovy dvere a je to jako kdyz taha cerpadlo
Tohle jde nekde od nadrze, kdyz otevru ridicovy dvere a je to jako kdyz taha cerpadlo

- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Aha, tak toho jsem si nikdy nevšimnul.
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- FF - Foo Fighter
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19.07.2008 17:42
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Měl bych takový jalový dotaz.
Je v 1.5 EB dvouhmotový setrvačník ?
Je v 1.5 EB dvouhmotový setrvačník ?
Ford Focus Combi Mk.3, 1.5 EcoBoost, 110 kW, 2016,
Iceberg blue

Iceberg blue

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Jj, je tam. Tipuju, ze jedina verze focusu, ktera ho nema, je 1.6 Ti-VCT...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- FF - Foo Fighter
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19.07.2008 17:42
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Jak to tedy je ?
Dvouhmota nemá ráda podtáčení ale jinde tu na fóru majitel psal že automatická převodovka (na 1.5 EB) je mu schopná řadit při 60 km/h už šestku kvůli spotřebě a emisním normám.
To té dvouhmotě dlouhodobě nevadí ?
Dvouhmota nemá ráda podtáčení ale jinde tu na fóru majitel psal že automatická převodovka (na 1.5 EB) je mu schopná řadit při 60 km/h už šestku kvůli spotřebě a emisním normám.
To té dvouhmotě dlouhodobě nevadí ?
Ford Focus Combi Mk.3, 1.5 EcoBoost, 110 kW, 2016,
Iceberg blue

Iceberg blue

- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
U benzínového motoru bych se dvouhmoty vůbec nebál. Tam nemá skoro žádnou práci.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
No, u EB uz je ten kroutak zas jiny nez u atmo. A precijen, je to tam navrzene na to
aby to tlumilo zrychlovani kliky, takze odvadet svoji praci bude kazdy a na kazdem modelu.
U dieselu jsou ty tlaky vetsi, jasne, ale i u toho EB zas bude mit pruziny navrzene mekci ...
Obecne - cim vetsi tah/zatez v cim nizsich otackach, tim vetsi zatizeni dvouhmoty.
Sporte si procenta otackama jak chcete, ja do toho nejdu.
aby to tlumilo zrychlovani kliky, takze odvadet svoji praci bude kazdy a na kazdem modelu.
U dieselu jsou ty tlaky vetsi, jasne, ale i u toho EB zas bude mit pruziny navrzene mekci ...
Obecne - cim vetsi tah/zatez v cim nizsich otackach, tim vetsi zatizeni dvouhmoty.
Sporte si procenta otackama jak chcete, ja do toho nejdu.

Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
No..tak těch 240Nm nějak snad překousne 

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Dvouhmotu maj vsechny moderni motory, zbytecne bych se toho nebal - predpokladam, ze se tam cpe proto, ze dnesni benzinaky lze provozovat v podstatne nizsich otackach, nez tomu bylo driv, takze je vetsi duraz na boj s vibracema. Pokud clovek neni debil, nedrhne auto na 1000 otacek, nerozjizdi se s kvilejicima gumama, nebrzdi na 1ku motorem v 23% klesani s privesem za autem a neradi jako cune, tak s ni problemy nebudou
Ad automat: v 1.5ce se pouziva planetovej s hydrodynamickym menicem, pochybuju, ze v tyhle soustave je zapojena dvouhmota, protoze uz samotnej menic vibrace tlumi.
Jinak v patek jsem se projel s S-Maxem, 2.0 TDCi 132 kW Powershift, 4x4 - kdyz jsem jel na D, drzelo to motor na 1200 otacek, to se dvouhmote urcite nelibilo, ale musi to vydrzet; nedokazu si predstavit, ze by aspon 150tkm nezvladla.

Ad automat: v 1.5ce se pouziva planetovej s hydrodynamickym menicem, pochybuju, ze v tyhle soustave je zapojena dvouhmota, protoze uz samotnej menic vibrace tlumi.
Jinak v patek jsem se projel s S-Maxem, 2.0 TDCi 132 kW Powershift, 4x4 - kdyz jsem jel na D, drzelo to motor na 1200 otacek, to se dvouhmote urcite nelibilo, ale musi to vydrzet; nedokazu si predstavit, ze by aspon 150tkm nezvladla.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- FF - Foo Fighter
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19.07.2008 17:42
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Takže v 1.5 EB-AT není dvouhmotový setrvačník, protože je tam HDM ?
Není tam dvouspojka Powershift ?
Potřebuji ujasnit, co je tam za AT a jestli je tam dvouhmota a pokud ano, jak snáší to brzké řazení.
Koukám totiž po novém Fofíku v automatu , dík.
Není tam dvouspojka Powershift ?
Potřebuji ujasnit, co je tam za AT a jestli je tam dvouhmota a pokud ano, jak snáší to brzké řazení.
Koukám totiž po novém Fofíku v automatu , dík.
Ford Focus Combi Mk.3, 1.5 EcoBoost, 110 kW, 2016,
Iceberg blue

Iceberg blue

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Baidu [Spider] a 2 hosti