mám naprosto stejný problém - auto špatně startuje, nebo nestartuje, případně nastartuje a nedrží otáčky a chcípne po pár sekundách, ale mimo to, že je to spojené s prázdnou nádrží, je to nejvíce znát, když stojím v kopci, čumákem nahorů. Dnes jsem měl benzín kousíček nad rezervou v kopci a málem jsem neodjel, musel jsem ho pustit na rovinu, mírně čumákem dolů a pak chytil už napotřetí.
Vyzkouším příště, jak jste psali - víckrát otočit klíčkem, než nastartuju, jestli pomůže.
Předpokládám ale, že by problém mohl být také v nádrži / síto / sací koš. Skrze to že jezdím na LPG, bych rád ale v nádrži držel benzínu kolem rezervy, tak to asi brzo budu řešit.
Na kolik hodin práce, odhadujete tuto maškarádu v servisu?
Díky za tipy






 Taky tam bude mnohem vic kondenzovat voda, kdyz je nadrz vyplnena vzduchem. Neni duvod nemit v nadrzi aspon tu ctvrtinu a autu bude dobre. Uz ted mas mozna nacate cerpadlo a vydelal sis peknych par tisic a uplne zbytecne. Stejne ten benzin musis prubezne kupovat, takze mit prazdnou nadrz nema vubec smysl a 15kg zatez taky neuskodi, spis naopak.
 Taky tam bude mnohem vic kondenzovat voda, kdyz je nadrz vyplnena vzduchem. Neni duvod nemit v nadrzi aspon tu ctvrtinu a autu bude dobre. Uz ted mas mozna nacate cerpadlo a vydelal sis peknych par tisic a uplne zbytecne. Stejne ten benzin musis prubezne kupovat, takze mit prazdnou nadrz nema vubec smysl a 15kg zatez taky neuskodi, spis naopak.

 
  
 


 
 